Valentine's Day vol. 1 - Power of the heart

Wielkimi krokami zbliża się święto zakochanych, przez jednych znienawidzone przez innych lubiane.
Dla mnie to czas w którym mogę szaleć z motywem serc na paznokciach, w tym roku mam pełną głowę pomysłów i już mogę Wam obiecać, że ten post nie będzie ostatnim w tej tematyce.


Ponownie postanowiłam bawić się w kolorowanie, tym razem skromnie wyłącznie na jednym paznokciu.Z spraw technicznych, na paznokciach mam lakier Golden Rose Matte Velvet nr.106 w wersji bez topu, są nim również pokolorowane serca, tam jednak wykończyłam je lakierem bezbarwnym. Wzór pochodzi z płytki Cheeky Jumbo Happy Holidays.
Nie wiem czy kojarzycie taką bajkę jak Atomówki, pamiętam, że ich postacie były przedstawiane na podobnym tle co moje serca, stąd też taki a nie inny tytuł, w końcu atomówki miały powera^^


Nie będę się dopytywać czy lubicie to święto, ale chętnie dowiem się czy lubicie motyw serca na paznokciach? Czasem myślę, że może już troszkę nie wypada młodej mamie wychodzić z takimi paznokciami, ale z drugiej strony, na ulicy nikt nie podejrzewa mnie o posiadanie małego urwisa, baa wciąż mnie proszę o dowód, a z drugiej strony, nic mnie nie ogranicza w tworzeniu tego na co mam ochotę.

I jak Wam się widzi moja pierwsza propozycja?


Pozdrawiam,

32 comments:

  1. Fajnie to wygląda :) I ta czerwień mi się nawet podoba :D Zresztą zauważyłam, że u innych podobaja mi się czerwienie, a ja się jakoś niedobrze w tym kolorze czuję :) Maluje jedynie na jakieś "specjalne" okazje.

    Ja uwielbiam motywy serduszek na paznokciach i tez wykorzystuje moment Walentynek, aby się nimi nacieszyć :)

    ReplyDelete
  2. Zauroczyły mnie te pazurki, nie lubię tego święta, bo nie mam z kim świętować, ale serduszka chętnie na pazurkach oglądam i sama namaluję :)

    ReplyDelete
  3. Bardzo mi się podoba ten wzór :-) Nie jest nachalnie ,,walentynkowy" :-P
    Zdecydowanie unikam motywu serduszek na swoich paznokciach... w zasadzie innych słodkich rzeczy też :-P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie mam pojęcia co mnie wzięło w tym roku, w zeszłym nie było chyba ani jednego sercowego zdobienia :P

      Delete
  4. świetny wzór :) moje pierwsze płytki od cheeky już do mnie lecą, nie mogę się doczekać :)

    ReplyDelete
  5. Wyszło na prawdę świetnie ! :)

    ReplyDelete
  6. Ja lubię serduszka na paznokciach, Twój wzorek jest śliczny :)
    A Atomówki kiedyś uwielbiałam! :D

    ReplyDelete
  7. paznokieć z atomowkowym motywem wyszedł naprawdę fajnie ,myślę ze nikt nie jest za stary na to święto zależy tylko jaki mamy do niego stosunek :)

    ReplyDelete
  8. wyszło rewelacyjnie ;) ogromnie podoba mi sie ten lakier Golden Rose

    ReplyDelete
  9. Świetnie to wygląda :D i uważam że zdecydowanie takie zdobienie nadaje się dla młodej mamy :) jest delikatny i uroczy :)

    ReplyDelete
  10. Piękne są :):) Ja osobiście za motywem serc nie przepadam :D za świętem również, ale takimi pazurkami bym nie pogardziła ;)

    ReplyDelete
  11. świetnie to wygląda, cudny ten matowy golden :)

    ReplyDelete
  12. wow ale piękne jest to tło i te serca na nim :) jak dla mnie bomba :)
    Moim zdaniem młoda mama jak najbardziej powinna takie serduszka malować bo jeśli nie dla sb to dla małego brzdąca, który wnet będzie to zauważał ( o ile już tak nie jest). Grunt to czuć się zawsze młodo nie ważne ile ma się lat 20, 30, 50 itd. Ja także będę miała walentynkowe zdobienia bo też sporo konkursów się pojawia w ost dniach :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Póki co zwraca uwagę na wyraziste kolory i lakiery intensywnie się mieniące, łapie za moje ręce i próbuje zjeść ^^

      Delete
  13. fajny, delikatny motyw :) ja tam nie mam nic przeciwko serduszkach na paznokciach - przez cały rok ;)

    ReplyDelete
  14. jasne że pamiętam atomówki:) Twoje serca są genialnie przeurocze ;D

    ReplyDelete
  15. Niesamowicie podoba mi się ten stempel.. Cudo !!!

    ReplyDelete
  16. ja nadal kocham motyw serca na paznokciach :D a twoje mani jest znakomite :D

    ReplyDelete
  17. Atomówki wielbięęęę! <3 A walentynki? Motyw serca owszem, lubię :) Wiesz, że z Cheeky nie odzywają się od tygodnia ;/? Nadal mam nadzieję, że jednak to wysłali a brak potwierdzenia to po prostu jakieś przeoczenie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Też mam taką nadzieję i tego Ci życzę, bo jeśli do Ciebie nie dojdzie to nigdy tam już nic nie kupię :D

      Delete
  18. Przepięknie wyszło:) Chętnie bym zgapiła ale na razie uczę się samego stempelkowania. Kolorowanie tych stempli to juz chyba wyższy stopień wtajemniczenia:D

    ReplyDelete
  19. wszystko idealnie skomponowane, jestem na tak! :)

    ReplyDelete
  20. Świetnie to wygląda i faktycznie jak serduszka z Atomówek.
    Serca na paznokciach jak najbardziej wypada mieć i nie koniecznie z okazji Walentynek. Ja jestem stara, a kreskówki sobie maluje od co :)

    ReplyDelete
  21. ojej, przepięknie :) ta energia aż bije od tych serduszek :) ! wspaniałości

    ReplyDelete
  22. Super wygląda serdeczny palec.. całość rewelacja :)

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.