Born Pretty Holo Polish 25

Tym razem zapraszam na recenzję holograficznego lakieru od Born Pretty Store :)



Numerek 25 na zdjęciu wydawał mi się być lekko rudawy, w rzeczywistości tylko czasem udaje się uchwycić taki odcień. Główną bazą jest zdecydowanie bordo. Buteleczka jest bardzo mała ( 6ml ), pędzelek bardzo krótki plus kwadratowa zakrętka co mi osobiście lekko utrudniało malowanie. Na szczęście konsystencja jest idealna ( średnia ) a sam pędzelek równo przycięty. Czas schnięcia nie zachwyca. teoretycznie już po paru minutach wydaje się być "gotowy do działania" niestety mi po 2h od pomalowania udało się zrobić kilka zarysowań. Osobiście polecam pokrycie go top coat'em aby uniknąć takich przygód ^^





Ponownie miałam ogromne problemy z robieniem zdjęć, na prawdę muszę w końcu kupić obiektyw, aby móc wrócić do lustrzanki... Mam nadzieję, że jednak wystarczająco dużo widać aby mógł pójść pod Waszą ocenę dzisiejszy holo gagatek :)





Lakier możecie zakupić tutaj - KLIK obecnie jest w dość wysokiej cenie, polecam polować na promocje! :)





Pozdrawiam,

14 comments:

  1. Ładny jest, brałabym, tylko te ich ceny! Może w recenzję wezmę? Chociaż mam tyły ostatnio, powinnam nadgonić z BPSem.

    ReplyDelete
  2. Piękny <3 sama przepadłam za ich holo lakierami, mam dwa a chcę wszystkie :D punkty się zbierają także będą zakupy :D

    ReplyDelete
  3. Super jest ;) strasznie mi się podobają holo a dopiero dzisiaj kupiłam swój pierwszy ;) niestety po pokryciu topem jest mniej holo ;(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Polecam Sally Hansen Diamond Flash, nie przygasza większości efektów holo - jeśli już to delikatnie :) Choć fakt faktem, że zazwyczaj takie lakiery nie lubią się z topem :)

      Delete
  4. Super jest ;) strasznie mi się podobają holo a dopiero dzisiaj kupiłam swój pierwszy ;) niestety po pokryciu topem jest mniej holo ;(

    ReplyDelete
  5. Piękny jest ! Szkoda,że drogie mają te lakiery ;(

    ReplyDelete
  6. Śliczny jest choć na ich stronie wydawał się nieco bardziej czerwieńszy i jaśniejszy.

    ReplyDelete
  7. na razie grzecznie odkładam punkty i czekam na jakąś promocję :D marzą mi się wszystkie ich holo lakiery <3

    ReplyDelete
  8. świetny lakier! właśnie ostatnio się zastanawiałam czy któregoś z tej serii nie wziąć, ale nie wzięłam. może teraz się skuszę :)

    ReplyDelete
  9. ciekawy kolor :) i świetny efekt holo

    ReplyDelete
  10. Ma niesamowity kolor i pięknie się mieni:)

    ReplyDelete
  11. Really beautiful! I have many holographic Born Pretty Store polishes and now when they released four new colours I ordered all of them, I can't wait to have them in my hands... or on my nails...! :-)

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.