El Corazon Gemstones: Pyrite

Dziś chcę Wam przestawić piękny holograficzny lakier od El Corazon z serii Gemstones - Pyrite...




Muszę przyznać, że bardzo ociągałam się z pokazaniem Wam tego lakieru. Miałam go na paznokciach 3 razy zanim zdecydowałam się na jego sfotografowanie. Wyczekiwałam na ładną pogodę, aby pokazać Wam jego piękno ^^

Maluje się nim bardzo przyjemnie, równo ścięty pędzelek oraz średnia ( wpadająca w rzadką ) konsystencja. Pełne krycie uzyskałam przy trzech cieniutkich warstwach, czas schnięcia ok. 20 min.
Bardzo długo dumałam nad wyborem wzoru oraz koloru stempla. Padło na intensywnie zielony lakier od BPS nr 14 oraz prosty zawijany motyw z płytki VL-3.







Połączenie może dość niecodzienne, mi się bardzo podobało! Z pewnością moja kolekcja El Corazon będzie w przyszłości rosła ^^
Pytanie jak Wam podoba się główny bohater ?




 Pozdrawiam,

17 comments:

  1. Ten lakier jest przepiękny! I bardzo fajnie dobrałaś stempel :) Jak dla mnie lakiery el corazon są na pierwszym miejscu odkąd położyłam na nie swoje łapki, więc czekam na jakąś akcję promocyjną w ich sklepie i robię kolejne zamówienie :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Też bardzo je polubiłam, choć niektóre na prawdę za słabo kryją :P U mnie mimo wszystko króluje DL <3

      Delete
  2. Duet idealny jak dla mnie:) Popieram Belgijską, że lakiery El Corazon to numer jeden :)

    ReplyDelete
  3. Takie kremowe stemple fajnie wyglądają na holo :)

    ReplyDelete
  4. Z tym zielonym stemplem wyglądają jak w 3D :)

    ReplyDelete
  5. Fajnie dobrałaś wzorek i kolor stempla :) piękne zdjęcia! Mnie wychodzą okropne, jak robię w słońcu :<

    ReplyDelete
    Replies
    1. U mnie zazwyczaj też, robiłam je tuż przed zachodem słońca, nie było aż tak mocnego światła :)

      Delete
  6. Taki jakby trochę militarny lekko ten odcień? Fajnie wyszło :) El Corazon b. lubię.

    ReplyDelete
  7. kolor lakieru zdecydowanie "nie mój", chociaż fajne wygląda z tym stemplem :)

    ReplyDelete
  8. Pięknie wygląda ten stempel na tym lakierze :D

    ReplyDelete
  9. Tym razem muszę powiedzieć, że kolor lakieru mi się nie podoba, ale błyszczy się pięknie ;)

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.