Heart shaped stamping plate review

Tak jak wiele z Was i mnie czasem wciąga e-bay czy aliexpress, ostatnio zauroczyła mnie piękna płytka w kształcie serca za całego dolara, jak jest z jej jakością? Zobaczcie sami :)



Piękny china glaze spin me round posłużył mi jako baza pod stemple. Do pełnego krycia potrzebuje trzech warstw, nakłada się go bardzo przyjemnie a więc nie było to dla mnie problemem. Czas schnięcia również jest bardzo dobry ok. 15-20min.
Płytka niestety nie posiada żadnej nazwy a jedynie numerek 16. Jest bardzo ostro zakończona, trzeba uważać aby sobie nie pociachać dłoni! Jakość jest dobra, niestety nie za każdym razem udało mi się złapać wszystkie detale, jak na płytkę za dolara, mogę polecić ;)










Chciałam również dodać, że holograficzny efekt chinki na żywo był nieco lepszy, niestety na zdjęciach nie udało mi się go pokazać.
Jestem bardzo ciekawa co sądzicie o dzisiejszym zdobieniu oraz o samej płytce i pomyśle na tworzenie ich w kształcie serduszek :>

PS. Płytkę kupiłam na tej aukcji - KLIK być może i Was skusi ich słodycz ^^


 Pozdrawiam,

23 comments:

  1. Śliczne paznokcie. :) Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  2. Bardzo fajne wzory, ale zaskoczyłaś mnie ostrym zakończeniem jej brzegów :O

    ReplyDelete
  3. ostatnio zamawiałam z Aliexpress i się czaiłam na te serduszkowe płytki, ale nie byłam co do nich pewna. zamówię jakąś następnym razem. twoja ma śliczne wzory i cudowne mani z nią stworzyłaś :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Warto! Nawet jeśli się trafi pechowo to na szczęście nie są drogie :)

      Delete
    2. Warto! Nawet jeśli się trafi pechowo to na szczęście nie są drogie :)

      Delete
  4. Eleganckie mani. Ciekawe, czy zaczną sprzedawać serduszkowe segregatory ;)

    ReplyDelete
  5. Płytka bardzo ciekawie wygląda. Świetne mani wyszło!

    ReplyDelete
  6. Ale fajna! Koronkowa płytka w kształcie serca <3 No normalnie miłość życia ;D

    ReplyDelete
  7. O jeny, jaka śliczna ta płytka! Pięknie to zdobienie wygląda!
    Aż sobie przejrzałam aukcję. Ta nr 16 którą masz najładniejsza, teraz siedzę i się zastanawiam, czy by jej nie kupić ;)

    ReplyDelete
  8. Płytka jak i efekt na pazurkach bardzo fajny :)

    ReplyDelete
  9. strasznie mi się podoba połączenie tej holo chinki z czarną koronką ;) a ta serduszkowa płytka jest taka urocza ;)

    ReplyDelete
  10. Mam tą chineczkę i baaardzo lubię - jest przepiękna w promieniach słońca :) Mani śliczne ♥ a filmik superrr :)

    ReplyDelete
  11. Uroczo wygląda płytka w kształcie serca ;) szalenie spodobała mi się chineczka holo ;) cudnie wygląda !

    ReplyDelete
  12. Oj ChG chciałabym jakiegoś holosia z ich "stajni" :(

    Płytka jest obłędna tak jak i zdobienie!!!

    ReplyDelete
  13. świetne mani! śliczna ta płytka <3 i odbija świetnie

    ReplyDelete
  14. wzorki nie w moim stylu ale ta chinka genialna <3

    ReplyDelete
  15. Very cute stamping plate, nice design! I love how the stamping came out on that beautiful base colour! :-)

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.