Valentine's nails

Pora na przedstawienie Wam kolejnego lakieru Sally Hansen Insa Dri w wersji stemplowej, choć w tym zdobieniu nie tylko! ;)



Tym razem głównym bohaterem jest róż 210 Presto Pink. Użyłam go do gradientu ( końcówka ) oraz do stempli. Wzór wybrałam z płytki VL-4. Czegoś mi jednak brakowało, postanowiłam więc dodać wykałaczką drobinki z Color Club Magic Attraction.
Wyszło bardzo słodko i myślę, że tego typu manicure świetnie sprawdził by się na Walentynki :)










Na żywo efekt jest znacznie ładniejszy, nie potrafiłam dziś wykonać przyzwoitych zdjęć. Najpierw obrabiałam te zrobione w czasie dnia - zero ostrości. Załamana cyknęłam kolejne godzinę temu, jest ostrość ale z kolei wszystko jest jakby przerysowane. Mam nadzieję, że mimo to moja propozycja Wam się spodoba^^




Pozdrawiam,

33 comments:

  1. Ta drobina dodaje jeszcze większego uroku :)

    ReplyDelete
  2. Ja ostatnio mam fazę na różowe pazurki ;D aż się córka ze mnie śmieje ;P ale w końcu kobietą jestem ;D Płytka ma super wzory *_* ale Twoje mani jest po prostu mega kobiece i słodkie :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja rok temu miałam wstręt do różu, jak widać to się bardzo zmieniło ^^

      Delete
  3. Przepiękne! Na prawdę wyglądają bosko :)

    ReplyDelete
  4. Genialne! Zawsze chciałam zrobić taki zanikający wzór na gradiencie i jakoś mi nigdy nie było po drodze z takim zdobieniem, ale muszę to nadrobić bo uwielbiam taki efekt <3 kolejny świetny SH! Brokatowe drobinki nadały całości charakteru! Jestem zauroczona :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Też za mną chodzi tego typu zdobienie, robiłam je raz ponad rok temu. Przed wczoraj zobaczyłam kolejne chyba na insta i stwierdziłam, że muszę je zrobić już zaraz i nie przekładać tego na później ^^

      Delete
  5. Pięknie, słodko, śliczny gradient. I bardzo fajna płytka!

    ReplyDelete
  6. Ale słodko <3 mega mi się podoba, a ta drobinkami niby tylko malutki kawałeczek a jak efekt podnosi <3

    ReplyDelete
  7. Idealne jest to mani! Cudo!!! (Uwielbiam ten lakier SH do stempli)

    ReplyDelete
  8. Oszalałam! Przecudowne zdobienie!

    ReplyDelete
  9. Lubię róż, ale jakoś często nie maluję paznokci różem, musi się to zmienić :) Piękne jest te zdobienie :D

    ReplyDelete
  10. prześliczne! ten wzór jest śliczny <3

    ReplyDelete
  11. Piękne! Nawet w tej kolorystyce bardzo mi się podoba ;-)

    ReplyDelete
  12. Very cute and romantic, perfect for St.Valentine's Day! :-)

    ReplyDelete
  13. ślicznie całość wygląda! ale chyba uroku najbardziej dodają te brokatowe kropeczki :D

    ReplyDelete
  14. Wyglądają pięknie! Tak elegancko <3

    ReplyDelete
  15. Baaaaardzo walentynkowe ♥ Cudownie wyglądałoby to w macie ♥-♥

    ReplyDelete
  16. Ło jeny, to zdobienie jest przepiękne! Dla mnie to najpiękniejsze zdobienie walentynkowe jakie widziałam *.* Świetny pomysł i super, że dodałaś ten brokacik <3

    ReplyDelete
  17. Łaaał jakie cudowne i słodkie! Uwielbiam takie klimaty, jestem oczarowana! ♥ ♥ ♥ Aż nie mogę się oderwać :D A zdjęcia wyszły i tak bardzo dobrze :)

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.