Meadow full of flowers

Obiecałam i obietnicy póki co dotrzymuję :) Pora na kolejny ręcznie malowany manicure, tym razem łąka pełna kwiatów!



Ponownie zdecydowałam się na łatwe w zrobieniu zdobienie. Jedynce co było mi potrzebne to sonda i kilka kolorowych lakierów. Aby stworzyć ładne małe kwiatuszki wystarczy zacząć od środka kwiatu i następnie dodawać kropeczki na jej obrzeżach. Zielone punkciki reprezentują "listki" a czarne kropeczki wykonałam przy pomocy wykałaczki i czarnej farbki akrylowej.





Muszę przyznać, że wprost nie mogę się doczekać wiosny! Pewnie z tego powodu kwiatowe motywy będą się u mnie pojawiać coraz częściej ^^



 Pozdrawiam,

29 comments:

  1. zawiało wiosną i ciepłem :) śliczne!

    ReplyDelete
  2. Jakie świeże i wiosenne pazurki, ja już wyszłam z zimy i noszę teraz motyle z intensywnym różem ;)

    ReplyDelete
  3. Piękne, wiosna przyjdzie wcześniej:)

    ReplyDelete
  4. The spring is coming!!! Beautiful! :-)

    ReplyDelete
  5. Niby proste, a wygląda efektownie :) Ja też już nie mogę doczekać się wiosny.

    ReplyDelete
  6. Napisałabym, że to może przebiśniegi - bo kwiaty na białym tle, jakby na śniegu. Ale przebiśniegi są białe... Hmm, to może krokusy wczesnowiosenne? ;-)

    ReplyDelete
  7. Takie proste zdobienia są najładniejsze <3

    ReplyDelete
  8. Ooooo jakie sympatyczne kwiatki. Super!

    ReplyDelete
  9. Chcę już wiosny jak patrzę na Twoje wiosenne pazurki ;) a u mnie śniegiem ciapie brrrr paskudna pogoda

    ReplyDelete
  10. Skoro za oknem ciapie i szarzy to warto chociaż na paznokciach mieć wiosnę ;)

    ReplyDelete
  11. Fun looking nails. Love the colors you used here!

    ReplyDelete
  12. Ojejku jakie cudne ♥ super-wiosenne mani. Uwielbiam takie klimaty :)

    ReplyDelete
  13. tak jak już pisałam (chyba na FB) - śliczne! świetna kolorystyka :)

    ReplyDelete
  14. bardzo ładny, wiosenny manicure :D

    ReplyDelete
  15. Urocze, od razu zrobiło się cieplej!

    ReplyDelete
  16. takie pozytywne, że aż mi się buzia uśmiecha jak patrze na te kwiatuszki :) już by się przydała wiosna!

    ReplyDelete
    Replies
    1. i gdzie się podziały Twoje kwadraty ;p wróciłaś do problematycznych w piłowaniu okrąglaczków? ;p

      Delete
  17. Piękny mani :) niech już nadchodzi wiosna!

    ReplyDelete
  18. Słodko i fakt iście wiosennie :)

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.