Too much?


Muszę przyznać, że ostatnio bardzo lubię kombinować z swoimi zdobieniami, rezultaty bywają różne. Jaki jest dzisiejszy? Oceńcie sami ;)



Baza pod stempel to My Secret Confetti Game. Plan był taki aby ostemplować go białym wzorem water marble z płytki hehe040. Niestety mój Colour Alike dawał lekkie prześwity, które psuły cały efekt, czerń się skończyła a więc wybrałam kolor niebieski mając nadzieję, że jakoś to będzie ^^








Nie mogłam przeboleć tej bieli i efektu jaki widziałam w głowie, ale efekt końcowy z niebieskim chyba też zły nie był :) Pytanie czy nie powstało zbyt chaotyczne zdobienie? Chętnie przeczytam Waszą opinię na ten temat :)




Pozdrawiam,

21 comments:

  1. Nie jest chaotycznie. Dużo się dzieje ale i tak moim zdaniem jest zachowany zdrowy rozsądek :D Ciekawie to wygląda.

    ReplyDelete
  2. Dla mnie bomba! Płytka też jest super! :) ją muszę zacząć stemplowanie kolorami bo biel i czerń nudne zaczynają się robić :\

    ReplyDelete
    Replies
    1. Popieram! Skoro już teraz tyle kolorowych lakierów do stempli jest na wyciągnięcie ręki ^^

      Delete
  3. nie jest złe, aczkolwiek chyba pokusiłabym się o jednobarwną - bez drobinek bazę :)

    ReplyDelete
  4. Podobają mi się stemple na glitterach, więc jestem na tak! Ślicznie Ci to wyszło:)

    ReplyDelete
  5. Też nie widzę chaosu, kolory fajnie współgrają, ale chętnie zobaczę i białą wersję ;)

    ReplyDelete
  6. faktycznie sporo się dzieje, ale dobrze, że wszystkie paznokcie są takie same :) fajnie wyszło, a teraz sama jestem ciekawa jakby wyglądała biel :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Muszę chyba ponownie kupić biel konada do stempli, lepszej nie miałam :)

      Delete
  7. The blue pattern is like a 3D one, it just pops out on the glittery base. Gorgeous one!

    ReplyDelete
  8. I z białym, i z niebieskim efekt niebiański (takie mam skojarzenia chmurkowe ;)). Ogólnie dzieje się, ale mimo to jakoś nawet subtelnie jest (dzięki połączeniu kolorów i subtelnemu glitterowi spod spodu).

    ReplyDelete
  9. ładnie! dużo, ale nie nie przesadzone :)

    ReplyDelete
  10. Hmmm nie sięgnęłabym po akurat ten kolor do stemplowania, bo wydawałoby mi się, że nie będzie pasował.. a tu niespodzianka. Bardzo ciekawie wyszło!!!

    ReplyDelete
  11. mani na pewno przyciąga uwagę, jednak dla mnie ten niebieski jest zbyt wyrazisty do takiego kolorowego, ale stonowanego tła

    ReplyDelete
  12. wyszło całkiem ciekawie ;) niby dużo się dzieje, ale efekt nie przytłacza, pewnie przez to, że kolory są jasne. niby nie podobały mi się lakiery z tej serii My Secret, ale w tym wydaniu jestem na tak :)

    ReplyDelete
  13. Według mnie wygląda super! Bardzo lubię stemplowanie na brokatach :)

    ReplyDelete
  14. efekt jest super, a zdjęcia makro genialne <3 wg mnie: "w sam raz" :)

    ReplyDelete
  15. bardz ladne, dynamiczne ale ostatecznie efekt swietny ;p

    ReplyDelete
  16. Ja chaosu nie widzę, niebieski pasuje do niektórych drobinek i mimo dynamicznego wzoru wszystko ładnie współgra. Chciałabym zobaczyć to z bielą.

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.