Cherry love

Postanowienie urodzinowe? Czemu nie! Zatęskniłam za ręcznymi malunkami i stwierdziłam, że pora do nich wrócić na stałe, dziś pierwsze z nich, słodka wisienka :)



Pędzelki schowane głęboko w szafie, farbki akrylowe zakopane z zabawkami syna... Nie malowałam ręcznie chyba całe wieki! W związku z tym wybrałam dość prosty wzór wisienki, aby na dzień dobry się nie zniechęcić ^^ 
Malowanie rozpoczęłam od konturu czarną farbką akrylową, następnie wypełniłam serduszko oraz wisienkę Sally Hansen Aria Red-y? Od razu po aplikacji czerwieni dodałam cyrkonię. Zielenią Orly Fresh pokolorowałam listek. Całość utwardziłam top coat'em. Tło pod wisienką to Golden Rose wow! nr 17, pozostałe paznokcie pomalowałam tą samą czerwienią którą kolorowałam.





Muszę przyznać, że póki co jestem niesamowicie podekscytowana powrotem do ręcznych malunków, zobaczymy jak to będzie wyglądało w przyszłości, czy czasu i chęci wystarczy na dalszą zabawę ^^

PS. Mam nadzieję, że chociaż niektórzy z Was ucieszą się z powrotu tego typu zdobień ;)


Pozdrawiam,

20 comments:

  1. Ale słodkie i soczyste zdobienie, świetne!

    ReplyDelete
  2. Lovely accent nail, and that rhinestone is very well placed!

    ReplyDelete
  3. Super, ja się cieszę z powrotu malunków! Wręcz nie mogę się doczekać kolejnych. Jako plastycznie ułomna (nawet mój charakter pisma jest "interesujący" i nieczytelny dla innych), uwielbiam oglądać ręcznie malowane cudeńka, szczególnie takie dopracowane jak twoje.

    ReplyDelete
  4. Bardzo ładne! Ta cyrkonia urocza, jak w charmsach :)

    ReplyDelete
  5. Jakie piękne zdobienie :) Ja zamówiłam pędzelek i będę się coś uczyć malować :)

    ReplyDelete
  6. Świetna wisienka. A ta cyrkonia to kropka nad i ;)

    ReplyDelete
  7. Też sobie obiecuję, że będę częściej malować ręcznie, ale guzik z tego wychodzi, z braku czasu sięgam po stemple ;( piękna wisienka ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ostatnio mam więcej czasu więc korzystam, zobaczymy jak to będzie później ^^

      Delete
  8. Uwielbiam oglądać ręczne malunki na pazurkach, zwłaszcza, że sama tak rzadko je wykonuję! Wisienka śliczna a całe mani bardzo urocze :) Ta cyrkonia dodaje pazura ;)

    ReplyDelete
  9. Urocze :) Śliczne te Twoje malunki, mam nadzieję, że więcej ich się pojawi na blogu :)

    ReplyDelete
  10. Such a nice colour and very cute cherry! :-)

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.