Black holo flowers

Wiosna trwa już od paru dni, powoli pogoda również dopasowuje się do pory roku, a na moich paznokciach zaczynają zakwitać kwiaty o coraz częściej goszczą lakiery holograficzne <3



Przy okazji szybkiej wizyty w rossmanie do mojego koszyka wpadł lakier Wibo z nowej serii seasonal hits nr 02. Piękny, mocno rozbielony róż. Kryje bardzo ładnie już przy dwóch warstwach, nie smuży. Położyłam na niego jedną warstwę Dance Legend Top Prismatic, efekt był bardzo delikatny ze względu na kolor bazowy. Pięknie podbił bazę, co niestety nie jest widoczne na zdjęciach. Nie martwcie się, na pewno pokaże go Wam w pełnej okazałości ;)
Wzór kwiatów wybrałam z płytki BPL-029 i odbiłam go czarnym lakierem od BornPrettyStore.
Całość wykończyłam kolejnym holograficznym cudem, tym razem rozproszonym ILNP My private rainbow ( X ). Jego w pełniej okazałości będziecie mogli zobaczyć już w kolejnym poście ;) 









Pomimo tego, że efekt nie był tak spektakularny ( choć i tak na żywo znacznie lepszy ) jak oczekiwałam to i tak szalenie spodobało mi się tak proste połączenie kolorów. Nieco klasycznie i elegancko. Macie podobne zdanie?



Pozdrawiam,

23 comments:

  1. Piękne są te kwiaty <3 Ja teraz jak mam bezbarwny stempel to zamówiłam sobie dwie nowe płytki z koronkami ;)

    ReplyDelete
  2. Cudowne zdobienie,a kwiaty uwielbiam. U Ciebie wygląda to perfekcyjnie

    ReplyDelete
  3. Pięknie! Holo na jasnych kolorach nigdy nie jest spektakularne, ale i tak mi się bardzo podoba, lubię od czasu do czasu taki bardziej subtelny efekt :)

    ReplyDelete
  4. bardzo ładny ten kolor, ja ostatnio z tej nowej kolekcji kupiłam niebieski. super mani :) lubię tą płytkę

    ReplyDelete
  5. Z wszystkich wzorów to chyba mój ulubiony! Uwielbiam te kwiatki w każdej kombinacji!

    ReplyDelete
  6. Śliczne, perfekcyjne wykonanie :) Obserwuję

    ReplyDelete
  7. super, idealne zdobienie, bardzo mi sie podoba :)

    ReplyDelete
  8. Pięknie wyszlo. Delitatne holo bardzo tutaj pasuje :)

    ReplyDelete
  9. ojej cudownie dopełnia cały mani ten efekt hologramu :)

    ReplyDelete
  10. te kwiaty są takie fajne - jakby naszkicowane. piękna baza pod stemple :)

    ReplyDelete
  11. ale cudowne zdobienie ;) proste a efektywne ;) +obserwuje

    ReplyDelete
  12. jak dla mnie efekt jest bardzo spektakularny!!! <3 niesamowite połączenie rozbielonego różu z holo coatem i kwiatowym stemplem - to najładniejsza interpretacja tego wzoru jaką widziałam do tej pory :)

    ReplyDelete
  13. Uwielbiam motyw kwiatowy :) Śliczne zdobienie :)

    ReplyDelete
  14. Lovely indeed. Lovely color combo and very detailed design. Love it!!!

    ReplyDelete
  15. Połączenie jest świetne, bardzo mi się podoba całość :)

    ReplyDelete
  16. Gorgeous stamping, your nails look beautiful! I have this stamping plate and I think that I used all the patterns, they are really lovely! :-)

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.