Black White and HOLO!

Wiecie, że ja nie żartowałam z tą miłością do holograficznych lakierów wiosną? Zamierzam Was nimi męczyć przez kilka kolejnych postów ;)



Przyszła pora na kilka słów o Top Prismatic firmy Dance Legend. Kiedyś ( lub wciąż ? ) obiekt pożądania każdej fanki holo. Na mojej wish liście był całe wieki, w końcu zdecydowałam się na zakup. Wypróbowany na czerni i kolorach, jednak jeszcze nie w wersji "do pokazania" . W słońcu oraz sztucznym oświetleniu bajka, przy tym zdobieniu nawet bez źródła światła prezentował się ładnie (niestety w cieniu przy jednolitym kolorze paznokci traci sporo na swoim uroku, ale o tym innym razem;)). Na zdjęciach widzicie jedną warstwę, bez dodatkowego top coatu, światło zachodzącego słońca. Biała baza to Sally Hansen 300 White On, wzór odbity z płytki VL-4
 czarnym lakierem do stempli od BornPrettyStore.









Miałam tyle szczęście, że akurat przez 3 dni gdy nosiłam to zdobienie na paznokciach często dopisywała pogoda, udało mi się nim nacieszyć :)
A co Wy sądzicie o tym zdobieniu? I czy chcecie zobaczyć Top Prismatic na jednolitym kolorze?
Dajcie znać! :)



Pozdrawiam,

25 comments:

  1. Piękne! I te kwiaty i holo <3 Na mojej liście ten top jest już od dawna. Koniecznie pokaż jak wygląda na jednolitym kolorze :)

    ReplyDelete
  2. przepięknie się mieni! super mani *.*

    ReplyDelete
  3. Lakier przepiękny, wzór śliczny, czego chcieć więcej? :D

    ReplyDelete
  4. świetne ;) na białym nie widać za bardzo holo, przez co wygląda, jakbyś stemplowała czarnym holosiem ♥

    ReplyDelete
  5. Nie dawno właśnie go nosiłam :D Robi ogromne wrażenie! Piękne mani stworzyłaś z jego udziałem.

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cudny ten holo:) Tworzy taki efekt jakby mgiełki:) Super płytka:)

      Delete
  7. Love the pretty Dance Legend nail polish you used here and that stamping makes the manicure even more gorgeous!

    ReplyDelete
  8. wow, bosko! nie tylko ze względu na holo, wzór mnie zauroczył :)

    ReplyDelete
  9. świetnie wymyśliłaś to zdobienie! bardzo mi się podoba ten wzór. chętnie zobaczę jak się ten top spisuje na innych kolorach :)

    ReplyDelete
  10. O raju ale efekt *_* cudoooo... pomysł, wykonanie i efekt końcowy powala*_* Śliczne motywy są na tej płytce :)

    ReplyDelete
  11. Piękne! Też kocham holo , chyba jak każda lakieromaniaczka ;) ładne wzorki są na tej płytce , tylko szkoda, że takie małe ;chociaż nie mam długich paznokci, na kciuka na bank by nie wystarczyły

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lucuś, ta płytka jest ogromna, a i wzory niemałe :) Na kciuka powinny spokojnie wystarczyć!

      Delete
  12. Wzorek jest piękny, całość świetnie wygląda.

    ReplyDelete
  13. Perfect stamping, beautiful final effect! :-)

    ReplyDelete
  14. Niby ok, ale zdecydowanie teraz bardziej wolę delikatniejsze kolory :D

    ReplyDelete
  15. ojaaa, niesamowicie się odbija :) muszę chyba zainwestować :P pięknie !

    ReplyDelete
  16. Wygląda jakby to holo stemplował <3333 efekt wprost rewelacyjny!!!!!

    ReplyDelete
  17. Holo top wyszedł na czerni na pierwszy plan i naprawdę wygląda jak stemplowanie holosiem!
    A ten wzór, który zupełnie zlekceważyłam na płytce, w twoim zdobieniu wygląda świetnie!

    ReplyDelete
  18. Efekt końcowy rewelacyjny :) Przepiękne połączenie :)

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.