BOW Wind of change

Ostatnio moda na lakiery termiczne powraca, stwierdziłam, że i ja w końcu skuszę się na jeden z nich. Postawiłam na BOW Wings of change, czy słusznie?



Zacznę może od aspektu który był dla mnie najważniejszy, efektu zmiany koloru. Nie bez przyczyny zdecydowałam się na ten konkretny lakier, bardzo podobał mi się fakt uzyskiwania trzech kolorów a nie dwóch. Zmiana dzięki temu wydaje się być bardziej płynna. Byłam niezmiernie ciekawa jak to będzie wyglądało na moich paznokciach oraz czy zmiana koloru będzie łatwa, częsta.
Podczas malowania lakier miał ciemno fioletowy odcień ( jak się później okazało błędnie oceniłam krycie, po zamianie na jasny kolor były widoczne prześwity ), położyłam 2 średniej grubości warstwy, polecam jednak trzy ;)
Lakier wysycha bardzo szybko na mat, ja jednak chciałam aby drobne, delikatne holo drobinki były lepiej widoczne i dodałam top coat. Już podczas malowania zmieniał kolorystykę.
Kilkanaście minut po skończeniu manicure musiałam wyjść z domu, w momencie gdy wysiadłam z samochodu był największy efekt WOW. Lakier momentalnie przybrał swój trójkolorowy gradient, od razu złapałam za telefon i właśnie to zdjęcie mogliście zobaczyć na moim instagramie ( znajduje się również na końcu tego postu ).
Zabawą nie było końca, nawet w domowym zaciszu często widziałam zmiany kolorystyki.

A teraz zapraszam do oglądania zdjęć, pod nimi znajdziecie opis w jakich warunkach były robione.

Temperatura pokojowa, tylko kciuk w tym momencie był trójkolorowy

Kilka minut po powrocie do domu (zimno)

Zaraz po powrocie do domu ( zimno )


 Ciepło ( ok. 25 stopni )


Ok. 30-60 sekund po wyjściu z domu ( zimno )
Zdjęcia robione na dworze, pochmurny dzień.





A wyżej zdjęcie o którym wspominałam wcześniej, efekt dzięki któremu pokochałam Wind of Change :) Ciekawa jestem czy podzielicie moją opinię, ja z pewnością skuszę się kiedyś na jego braciszka w odcieniach brązu <3



Pozdrawiam,

38 comments:

  1. Nie mam jeszcze lakieru termicznego bo jakoś żaden nie podbił mojego serca ... do teraz !!! WOW krzyczę patrząc na Twoje zdjęcia *o* jestem w szoku !! cudoooo i magia ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja również nie szaleję za lakierami termicznymi, ten akurat mnie do siebie przekonał na swatchach :)

      Delete
    2. mogłabym napisać dokładnie to samo co Ines! OMG, te lakier jest doskonały <3 a łudziłam się, że z BOW nic nie zachwyci mnie na tyle żeby zapragnąć kupować ;P

      Delete
    3. Mnie ogólnie BOW jakoś bardzo nie rusza, dosłownie 2-3 egzemplarze :)

      Delete
  2. WOW jest genialny! zakochałam się w nim *.*

    ReplyDelete
  3. O wow! Ale genialnie i nietypowo przechodzą kolorki <3

    ReplyDelete
  4. Nie mam żadnego lakieru termicznego ale widzę, że pora to zmienić ;)

    ReplyDelete
  5. Przejście kolorystyczne jest genialne!

    ReplyDelete
  6. Cudowny jest ten lakier. Tworzy się takie ombre !

    ReplyDelete
  7. Ta zmiana kolorów jest spektakularna, chcę go mieć!

    ReplyDelete
  8. O matko a już położyłam lage na lakiery termiczne po testach tych bpsowskich ale widzę że trzeba to przemyśleć! Efekt nie do opisania, wspaniały jest ten lakier!!! Zakochalam się!

    ReplyDelete
  9. Pierwszy raz widzę lakier termiczny, który mi się podoba. Efekt przejścia jest niesamowity!

    ReplyDelete
  10. lubię termiczne efekty, choć jakoś wolę te dwukolorowe niż trzy :D ale ten tutaj prezentuje się bosko <3

    ReplyDelete
  11. Świetnie wygląda ten lakier :)

    ReplyDelete
  12. efekt jest mhmmmm imponujący ! :)

    ReplyDelete
  13. piękny jest :D a ja właśnie też mam termiczny lakier na paznokciach :))

    ReplyDelete
  14. no i chyba go zamówię :D piękny. to jest chyba dance legendowe termotrio tylko z holo pyłkiem. wygląda prawie identycznie ;) tzn wiem że bow to dl, ale myślę że to te same kolory

    ReplyDelete
    Replies
    1. dobra, jednak widzę że się trochę różnią :p ale ten jest cudny

      Delete
    2. Tak wiem widziałam ^^ Są bardzo podobne, mnie jednak zachęcił ten holo pyłek :)

      Delete
    3. oj tak, mnie zdecydowanie też :) i kolory jakoś mi się bardziej podobają w tym bow jednak :)

      Delete
    4. Trio DL jest jaśniejszy i bez pyłku holo. Nie mniej mmie się ten trio DL podoba, a BOWa też jakiegoś muszę kupić.

      Ten jest piękny!!!

      Delete
  15. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  16. Świetny jest. Termiczny z holo to jak ideał. Wizualnie super - jak gradient z holo mgiełką.

    ReplyDelete
  17. Przepiękny! Aż brak mi słów, genialne :) jak zobaczyłam zdjęcie na fb, myślałam, że to zwykłe cieniowanie, a tu proszę :D

    ReplyDelete
  18. świetnie wygląda! nawet nie wiedziałam, że lakiery termiczne są jeszcze dostępne w sprzedaży :)

    ReplyDelete
  19. Wspaniały efekt :) mam dwa lakiery bow, z jednego jestem zadowolona, z drugiego już średnio...

    ReplyDelete
  20. Wspaniały efekt :) mam dwa lakiery bow, z jednego jestem zadowolona, z drugiego już średnio...

    ReplyDelete
  21. This nail polish is really amazing, my favourite colour together! :-)

    ReplyDelete
  22. Super efekt! Ja też trochę eksperymentuję na pazurkach i właśnie zamówiłam 2 lakiery hybrydowe termiczne od firmy EM Nail. Mają wyjątkowo duży wybór kolorów tego typu. Już nie mogę się doczekać, aż przyjdą i je użyję :)

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.