Coffee nails

Mam nadzieję, że wiele z Was przeczyta ten post jutro rano, do kawki ;)



Kto nie lubi kawy? - Ja!
Co nie zmienia faktu, że tego typu motyw na paznokciach bardzo mi się podoba :)
Do stworzenia tego zdobienia użyłam bohatera poprzedniego postu ( KLIKZila Flash 102 Crypo
jako bazy. Brązowym lakierem Konad od BornPrettyStore odbiłam wzór ziarenek kawy, kubek czarnym lakierem również od BPS.
Nie wiem czy wiecie, ale bardzo nie lubię się z stemplowymi naklejkami. Postanowiłam więc opanować metodę odbijania po pokolorowaniu. Cała sztuka polega na tym aby dobrze wymierzyć sobie czas odbijania na "świeżym" lakierze, nie jest to łatwe, ale z pewnością wychodzi mi dużo lepiej niż tworzenie naklejek^^









Zachęcam również do obejrzenia tutorialu, mam nadzieję, że moja kawowa propozycja na manicure będzie Wam się podobać! :)




Większość użytych produktów do tego zdobienia pochodzi z sklepu BornPrettyStore,
używając poniższego kodu możecie otrzymać 10% zniżki :)





 Pozdrawiam,

22 comments:

  1. bardzo starannie wykonane, super! :D

    ReplyDelete
  2. Kawki nie pijam, ale pazurki super :)

    ReplyDelete
  3. Ja jeszcze pół roku temu bym nie tknela żadnej kawy, teraz pije moja "kawe" chociaż wszyscy uważają że tam jest więcej mleka i cukru niż kawy :-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam smak lubię, niestety zawsze po jej wypiciu zaczyna mnie boleć brzuch, a więc już od dawna się jej nie dotykam ^^

      Delete
  4. Ja kawy w ogóle nie pijam :) Ale mani b. fajne. Niezła technika na odbijanie kolorowej naklejki ze stempla bezpośrednio. Muszę przetestować :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Polecam! Dobra alternatywa dla stemplowych naklejek :)

      Delete
  5. Ja tam bez kawy nie mogę :D Świetne mani a ten filmik suuuper, już pisałam na insta - uwielbiam takie tutoriale <3 Jeszcze nie próbowałam przenosić naklejek prosto ze stempla ale mnie teraz korci ;p

    ReplyDelete
  6. jak ślicznie odbite te ziarenka :)

    ReplyDelete
  7. Love the nail polish you used for thus fun design. Great outcome!

    ReplyDelete
  8. Aaaaaale pocieszne mani :D Nie próbowałam tej techniki odbijania.. Chyba muszę, bo stemplowe naklejki też za nic mi nei wychodzą ;)

    ReplyDelete
  9. Ja kawę uwielbiam i zazdroszczę takiej płytki. Super pomysł na zdobienie:)

    ReplyDelete
  10. świetny manicure - zwłaszcza dla osób które lubią kawę :D

    ReplyDelete
  11. ekstra! Mój mąż nawet zwróciłby na niego uwagę (jest ogromnych kawoszem), jak ja bym chciała takie paznokcie, będę tu zaglądać stale zazdroszcząc :P

    ReplyDelete
  12. ale te ziarenka idealnie odbite! piękne zdobienie :)

    ReplyDelete
  13. Mega to wyszło, i ten stempel, rewelacja :)
    Idealne połączenie kolorów, piękne!

    ReplyDelete
  14. Oh, perfect! I have to show this to my husband, he is coffee-addicted! :-)

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.