Geometric stamping nail art

Dzisiaj zapraszam na połączenie pasteli z geometrycznym wzorem :)



Zatęskniłam za moim ulubionym saran wrap, postawiłam na 3 kolory, fiolet jako baza oraz turkus wraz z niebieskim jako dodatek. Całość wyrównałam top coat'em. Następnie bielą od Colour Alike Kind of White odbiłam geometryczny wzór z płytki BPL-027.
Jak widać początkowo nosiłam matową wersję, po jednym dniu dodałam jedną warstwę holo top coat'u Colour Alike B. a star, który niestety na zdjęciach jest słabo widoczny.











Zdecydowanie lepiej czułam się w wersji z holo pyłkiem, szkoda, że nie chciał pokazać swojego uroku na zdjęciach. Ciekawa jestem, która wersja Wam przypadła do gustu :)


 Pozdrawiam,

20 comments:

  1. Wersja z efektem holo fajniejsza :)
    Pięknie Ci to wyszło :)

    ReplyDelete
  2. z holo topem wygląda lepiej, ale ogólnie bardzo mi się podoba to mani :D

    ReplyDelete
  3. Ja lubię mat i bardzo podoba mi się twoja wersja w macie. Może gdyby holo ładniej zapozowało, to by mnie do siebie przekonało :)
    A saran wrap wyszedł super, te plamki nie są drobniutkie, a wciąż ładnie rozmieszane, nawet solo bardzo trafia w mój gust!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zdecydowanie moja ulubiona metoda nawet cieniowania nie przebija ^^

      Delete
  4. Jak ja dawno nie stemplowałam! A holo szkoda, że tak słabo widać na zdj ;(

    ReplyDelete
  5. Super :)
    Ten bazowy fiolet to co to ;)?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eveline 922 - polecam, bardzo lubię ten fiolet, przyjemnie się nim maluje :)

      Delete
    2. Eveline bardzo lubię :) i chyba po ten numer niedługo podreptam do drogerii :D

      Delete
  6. Cudownie! Gdyby nie filmik nigdy bym nie zgadła w jaki sposób są zrobione. Masz talent!

    ReplyDelete
  7. piękne połączenie, takie spokojne, pościelowe :)

    ReplyDelete
  8. Obie wersje fajne :) Bardzo podoba mi się to mani!

    ReplyDelete
  9. Śliczne zdobienie. Muszę w końcu wypróbować saran wrap :)

    ReplyDelete
  10. proste i mega efektowne :) zakochałam się !

    ReplyDelete
  11. sama nie wiem, która wersja lepsza - obie świetne <3 chyba za mało doceniam tego saran wrapa - wygląda cudnie!

    ReplyDelete
  12. Love everything about this manicure!

    ReplyDelete
  13. Beautiful, I love how the colours "play" under the rays of light! :-)

    ReplyDelete
  14. Piękne kolory. Saran wrap wyszedł świetnie. Szkoda, że holo gdzieś znika, na pewno na żywo była moc :)

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.