Dance Legend - Milky Way

Bardzo długo opierałam się duochromowemu urokowi, wiedziałam, że ten pierwszy musi być wyjątkowy. Czy na taki trafiłam?



Dzisiejszy bohater Dance Legend Milky Way dołączył do mojej lakierowej rodzinki kilka dni temu wraz z kilkoma innymi cudeńkami.  Typowych duo chromów za bardzo nie lubię ( na większości z nich widać pociągnięcia pędzelka co niestety mi przeszkadza ), na szczęście firmy dość szybko wpadły na pomysł dodawania holograficznych drobinek. Tym sposobem powstał kosmos!
Muszę przyznać, że Milky Way totalnie mnie zauroczył, noszę go na paznokciach 3 dzień a wciąż nie mogę oderwać od niego wzorku. Przechodząc jednak do konkretów. Lakier kryje po 3 warstwach, jest dość rzadki a więc grubsze warstwy nie wchodzą w grę. Widać zdecydowaną przewagę dwóch kolorów, intensywnego fioletu oraz turkusu pod dużym kątem pojawia się również złoto. Pomimo tego iż solo wygląda pięknie ja miałam ogromną ochotę na dodanie wzoru który go dodatkowo podkreśli. Padło na płytkę BPL-027 - trójkąty. Całość utrwaliłam Sally Hansen Diamond Flash.













Ah, ciekawa jestem czy Was oczarował tak samo jak mnie! Szkoda, że sprzęt nie pozwala mi na pokazanie rzeczywistego efektu, pozostaje zapewnić Was, iż lakier jest wart swojej ceny ( 35 - 40zł ).
Moja miłość do Dance Legend rośnie <3







Pozdrawiam,

24 comments:

  1. Śliczne mani. Bardzo efektowny lakier !

    ReplyDelete
  2. Ma identyczne wykończenie jak lakiery el corazon z serii universe i bardzo przypomina mi moją sleeping beauty <3 uwielbiam takie lakiery! Cudny jest! Trójkątny stempel dodał mu jeszcze głębi :) pokaż wszystkie zakupy z naillandu bo ciekawa jestem co tam jeszcze przygarnęłaś!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pokaże na insta :) Muszę zobaczyć te lakiery od El corazon koniecznie!

      Delete
  3. Obłędny, przyznaję!!!
    no i super zdobienie ;)

    ReplyDelete
  4. cudownie przedstawiłaś jego zmienność <3 piękny jest

    ReplyDelete
  5. Lakier cudny, istny kosmos. Jak dla mnie duochromy to najpiękniejsze wykończenie. Stempel tylko dodał mu uroku.
    I, nie chcę zapeszać, ale paznokcie znacząco urosły, już ostatnio miałam to napisać :)

    I czy pokażesz inne nabytki? Jakaś fotka nailandowych zakupów?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak tak, wrzucę na insta, obiecuję ^^
      Mają się świetnie, przestałam kombinować z odżywkami i widocznie to się moim paznokciom spodobało :)

      Delete
  6. Piękny! Galaktyka, a ze stemplami galaktyka i nauka, tak mi się kojarzy.

    ReplyDelete
  7. moje klimaty, a z tymi stemplami to już w ogóle czad :D

    ReplyDelete
  8. Piękny! Mi by było żal dawać stemple! W ogóle na tych zdjęciach momentami wygląda jakby za każdym razem to był inny lakier *.*
    A próbowałaś go nakładać na czarną bazę? Tak jak neony na bieli, tak duochromy najlepiej wyglądają na czerni i lepiej kryją :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pomyślałam o tym w trakcie malowania, na pewno spróbuję :)

      Delete
  9. Genialny lakier i cudowne zdoboenie

    ReplyDelete
  10. Bez dwóch zdań jest rewelacyjne <3

    ReplyDelete
  11. Świetny efekt końcowy :) A lakier świetny ;)

    ReplyDelete
  12. Oooo raju on jest nieziemski *_* aż trudno oczy od niego odlepić ♥ Nie można się nie zakochać ♥

    ReplyDelete
  13. ale kosmos! i świetnie pokazałaś zmiany kolorów :D

    ReplyDelete
  14. Piękny lakier! Jeden z ładniejszych "chromów" jakie widziałam :-)

    ReplyDelete
  15. Toż to jest takie cudo, że aż zapragnęłam go mieć :) Tylko jak go zdobyć... Ech ech ech :)

    ReplyDelete
  16. Amazingly beautiful, beautiful colour shift! :-)

    ReplyDelete
  17. This color shift and nail polish takes my breath away and I love it with the stamping on!

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.