Zila Gloss 100 Aura

Muszę przyznać, że bardzo długo szukałam nudziaka, który wpasowałby się w moją bladą karnację, na szczęście w końcu odnalazłam odpowiedni odcień <3



Dzisiejszym bohaterem jest Zila Gloss 100 Aura jasny nudziak z tonami zgaszonego różu. Zawsze narzekałam na odcienie cieliste które albo były za ciemne lub też podbijały bladość mojej skóry. 
W tym uczułam się bardzo dobrze :)
Kryje po 3 cieniutkich warstwach, malowanie jest przyjemne, możemy pozwolić sobie na kilka dodatkowych pociągnięć pędzelkiem bez obawy o smużenie. Czas schnięcia ok. 20 min, na zdjęciach pokazany bez top coatu ( po za dwoma ostatnimi ).
Pędzelek równo ścięty, wąski, ładnie rozkłada się na paznokciu.

Lakier możecie zakupić w Drogeria.pl






A teraz pora na moja małą wtopę. Gdy wybierałam produkty do recenzji od BornPrettyStore natknęłam się na piękne piórka, właściwie bez namysłu zdecydowałam się na nie.
Nie wiem czy uwierzycie, ale dopiero w momencie wrzucenia ich do wody zorientowałam się iż nie są to naklejki wodne a 3D. Moja mina zrzedła ponieważ nigdy nie radziłam sobie z tego typu naklejkami. Wina chyba leży po stronie moich dość wypukłych paznokci, zawsze zostają miejsca gdzie wzór delikatnie odstaje. Tym razem wyszło całkiem nieźle, choć na żywo i w większym zbliżeniu dało się dostrzec bąbelki powietrza na skrajach piórek.
Nie mniej jednak wyglądają pięknie, bardzo realistycznie i jeśli Wy nie macie tego problemu co ja, śmiało mogę je polecić!






Ciekawa jestem Waszych opinii na temat tego cielistego lakieru.
Lubicie nudziaki? Macie swojego ulubieńca? :)





Pozdrawiam,


18 comments:

  1. O matko! Jakie piękne paznokcie! Przecież na takich pazurkach każdy lakier będzie dobrze wyglądał ;)
    ... ale zazdroszczę pazurków :(

    ReplyDelete
  2. boski kolor ;) To piórko również piękne :)

    ReplyDelete
  3. uwielbiam takie kolorki, a z tym piórem wygląda przepięknie!

    ReplyDelete
  4. Ma piekny kolor, a z piorkiem wyglada bardzo romantycznie

    ReplyDelete
  5. Fajny nudziak :D idealny kolor pod twój sweter, hah :D Piórka fajnie wyglądają, chociaż ja bym pewnie ich nie używała, jednak wolę naklejki wodne :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wybrałam je do recenzji więc nie mialam wyjścia i musiałam ich użyć - moja wina, że nie doczytałam jakiego są rodzaju 😛

      Delete
    2. Wybrałam je do recenzji więc nie mialam wyjścia i musiałam ich użyć - moja wina, że nie doczytałam jakiego są rodzaju 😛

      Delete
  6. Kiedyś byłam wielką fanką nudziaków i wciąż mam do nich sentyment ;)

    ReplyDelete
  7. Zajebiste te piórka <3 A nudziak śliczny - ja jeszcze nie znalazłam takiego, w którym dobrze bym się czuła :(

    ReplyDelete
  8. Fakt, że ładny z niego nudziak i do 'twarzy' mu z piórkiem :)

    ReplyDelete
  9. Cudny nudziak, bardzo mi się podoba. Moim faworytem na razie jest Cumel z CA, ale czuję, że to jeszcze nie to.
    Naklejka całkiem ładnie wygląda, jak na taką 3D - chociaż ja też wolę te wodne.

    ReplyDelete
  10. Idealny manicure! Jesteśmy zachwyceni :)

    ReplyDelete
  11. cudownie, uwielbiam takie delikatne zdobienia. A piórka są idealne, chyba kupię !

    ReplyDelete
  12. Mam kilka nudziaków i czasem nimi maluję, ale to jednak nie są moje kolory

    ReplyDelete
  13. Śliczny odcień a piórko bardzo fajnie wygląda :)

    ReplyDelete
  14. Beautiful, perfect for every day, but also as base for nail art...and water decals! :-)

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.