Przywołujemy wiosnę!

Witam :)

Akcja jampi wręcz "zmusiła" mnie do zrobienia paznokci,
które chodziły mi po głowie od dłuższego czasu.


Niestety nie jestem zadowolona... 
Biały lakier dał mi do zrozumienia, że nadszedł jego koniec, niezmiernie się z nim mordowałam.
Rezultat jest taki, że chmurki są wypukłe :/
Jednak fakt iż buzia mimo wszystko mi się uśmiecha patrząc na nie
postanowiłam się nimi podzielić ;)


Słoneczko wykonane przy pomocy taśmy do zdobienia (lakiery)
Chmurki - nieszczęsny biały lakier :/
A buzia słoneczka oraz ptaki zostały wykonane czarną farbką akrylową.

Lakier podkładowy to wibo, który już u mnie występował tutaj.


Swoją drogą nikt mi nie powiedział, że w tagach mam potworny błąd w odpowiedziach.
Na pytanie:
Twój najdroższy kosmetyk?
odpowiedziałam szampon gliss kur (bo przeczytałam najgorszy^^)
prawidłowa odpowiedź:
-puder sypki manhattan / perfumy playboy 
(jak widać jeszcze nie miałam okazji w życiu poszaleć :( )

Mam nadzieję, że akcja jampi podziała i zawita do nas wiosna :)


Pozdrawiam,





16 comments:

  1. jakie sympatyczne pazurki ;) szczególnie to uśmiechnięte slońce! :)

    ReplyDelete
  2. SUPER! Co Ty gadasz, chmurki są super:) A to słonko. Tak pozytywnie;)!

    ReplyDelete
  3. Ale się błogo zrobiło :D Ptaszki mi się kojarzą z mewami nad morzem :)

    ReplyDelete
  4. Ale pozytywne :) U mnie za oknem piękne słoneczko, a na termometrze minus 8 stopni. No gdzie ta wiosna :(

    ReplyDelete
  5. Genialne :):):) pięknie się prezentują:) i chmurki są takie mega wiosenne :D

    ReplyDelete
  6. niesamowicie pozytywnie wyszło :)

    ReplyDelete
  7. Jeden z najładniejszych manicure, jaki w życiu widziałam! OMG naprawdę ładny, też bym taki chciała, ale ostatnie malowanie zniszczyło mi paznokcie i musiałam je obciąć, a zrobić takie cudo na krótkich paznokciach nie da się. :<

    ReplyDelete
  8. Pięknie! Jakbym widziała to, co jest za oknem minus śnieg. I w takim momencie chce się żyć ;)

    ReplyDelete
  9. prześliczne <3 naprawdę :D Cieszę się, że tu trafiłam :) Na pewno będę zaglądała częściej :)

    ReplyDelete
  10. Oj żeby w końcu w przyrodzie zagościła taka pogoda jaka figuruje na Twoich paznokciach :)

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.