Tygrysek

Tym razem zaliczam obowiązkowe zdobienie dla każdej kobiety
 pasjonującej się zdobieniem paznokci - tygryska :)

Wielką fanką zwierzęcych wzorów nie jestem, jednak przez tamit24 zachciało mi się ombre
a mój kocyk natchnął mnie do tygryska :)



Zdobienie powstało głównie przy pomocy farbek akrylowych
(cieniowanie oraz tygrysek, jedynie podkład to biały lakier Sally Hansen)



Jak na taką ilość farbki akrylowej jestem zadowolona z wytrzymałości.
Dziś mija 3 dzień a zdobienie trzyma się świetnie,
nowy top spisuje się równie dobrze jak stary :)

Dla tych którzy jeszcze nie wiedzą jak powstaje moje ombre przy pomocy
farbek akrylowych zachęcam do odwiedzenia zakładki Krok po Kroku
tam znajdziecie filmik instruktażowy ;)

A ja powoli rozmyślam nad próbami cieniowania za pomocą lakierów - 
oczywiście inną techniką gdyż nie wyobrażam sobie zabawy z czyszczeniem skórek.

Pozdrawiam,


17 comments:

  1. Ja cieniowanie lakierami wykonuję tą samą techniką co ty farbkami. Obklejenie taśmśmą całkowicie niweluje zabrudzenie na skórkach.

    ReplyDelete
  2. strasznie lubię takie wzory na pazurkach, choć sama nie potrafię takiego zrobić :)

    ReplyDelete
  3. Świetne pazurki :) Lubię motywy zwierzęce :)

    ReplyDelete
  4. cudowne :) też bym chciała takie umiec robic :)


    Obserwuje i zapraszam do siebie www.malinowa188.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Zostałaś otagowana :)
    Zapraszam do zabawy
    http://czas-na-piekno.blogspot.com/2013/03/tag-liebster-blog-award-x-3.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oj 4 dni i 4 tagi^^ Będę miała dużooo tej zabawy :)

      Delete
  6. Myślałam, że to stemple! Ślicznie:)

    ReplyDelete
  7. Hej! Zostałaś otagowana przez http://mangomania78.blogspot.com/ miłej zabawy:)

    ReplyDelete
  8. piękny mani :-))) ajć te motywy zwierzęce :D

    ReplyDelete
  9. Ale śliczny tygrys! Super wyszedł! I piękne ombre :)

    ReplyDelete
  10. bardzo ładne :) gratuluje zdolności :)

    ReplyDelete
  11. Super!Uwielbiam takie zdobienia:)

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.