Grapefruit - Projekt Owocowy


Sporo tych cytrusów w projekcie, niestety nie udało mi się wymyślić nic oryginalnego, jednak mam nadzieję, że mimo wszystko zdobienie przypadnie Wam do gustu.
Zmalowane w 20min, co jest chyba dla mnie czasem rekordowym niestety obecnie właśnie tak wygląda tworzenie mani w moim wykonaniu.




Niestety szybkość z jaką robiłam zdobienie odbiło się na jego jakości,
całe połówki grapefruita nie wyszły zbyt równo, ale cóż trudno czasu na poprawki nie miałam.
Pomysł z listkami też nie do końca wygląda tak jak w mojej głowie, lepiej byłoby zamiast nich zrobić zielone kropki.
Mimo tych mankamentów jestem z niego zadowolona :)





Całość jak zwykle wykonana za pomocą farbek akrylowych :)

Zostały już tylko 3 tygodnie projektu, ależ ten czas leci,
muszę przyznać, że owoce na paznokciach przypadły mi do gustu - nie mogę się doczekać winogron^^






Pozdrawiam,

28 comments:

  1. zdobienie jest świetne, ten na środkowym palcu szczególnie przypadł mi do gustu:)

    ReplyDelete
  2. rewelacynke zdobienie


    zapraszam na konkurs

    ReplyDelete
  3. nie można im nic zarzucić, są śliczne! ;)

    ReplyDelete
  4. Świetne! I mówisz, że 20 minut? Jesteś mistrzynią ^^!

    ReplyDelete
  5. Super wyszło, i serio tylko w 20 minut? Szok :D

    ReplyDelete
  6. Fakt czas ten leci i też czekam już na winogronka akurat zostały na samym końcu. Tu ciężko coś innego wymyślić bo sporo cytrusów już się pojawiło, grejfruciki Ci wyszły idealnie masz mój głos na to zdobienie ale chyba faktycznie kropeczki jakby były to wyszłoby idealnie ale mi się ogólnie podoba, coś innego i oryginalnego :)

    ReplyDelete
  7. Chciałabym takie mani robić w 20 minut :D Przepięknie Ci wyszło...zjadłabym :)

    ReplyDelete
  8. rany jak ślicznie...
    I takie cudo w 2o minut?! OMG! jestem zachwycona :)

    ReplyDelete
  9. Genialne paznokcie... Zazdroszczę zdolności ;)

    ReplyDelete
  10. W rzeczywistości owoce też nie są równe, więc nie narzekamy ;) Pięknie Ci to wyszło! Jedno z lepszych zdobień tego tygodnia, jeśli nie najładniejsze :)

    ReplyDelete
  11. W 20 minut a jak efektownie wyglądają pazurki! :D

    ReplyDelete
  12. Zdobienie bardzo ładne ;)
    Szkoda tylko, że do projektu zostały wybrane cytryny, pomarańcze i grejpfruty, które wyglądają bardzo podobnie, uogólniłabym to jako cytrusy ;p

    ReplyDelete
  13. szacun jak zrobiłaś to w 20min! i te grejpfruty są idealne!! lepiej by pewnie było jakby były zamiast listków kropki, ale tak jest oryginalnie :)

    ReplyDelete
  14. bardzo ładnie ;) masz kobieto talent do szybkich mani ^^

    ReplyDelete
  15. ale Ty jesteś krytyczna wobec siebie, zdobienie jest piękne i nie widzę aby coś tutaj było nieidealne :D

    ReplyDelete
  16. Ty chyba jakieś rekordy pobijasz O.o Nie wierzę, że zmalowałaś to w 20 minut ;p

    ReplyDelete
  17. Ja tam nie widzę żeby było coś nie równo. A nawet jeśli jest to przecież normalnie owoce też nie zawsze są idealne. Mi się bardzo podoba.

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.