Projekt Owocowy - Winogrono



I tak oto dotarłam do ostatniego tygodnia Projektu Owocowego.
Jego tematem są winogrona...




Hmm jak zwykle włączyła mi się moja samokrytyka..
Dlaczego? Bo tego tygodnia nie mogłam się doczekać, byłam świecie przekonana iż winogrona wyjdą najlepiej z wszystkich owocowych dzieł, niestety stało się inaczej.

Postawiłam na dokładne odwzorowanie, na paznokciu wszystko wyglądało zupełnie inaczej niż w mojej głowie, jednak coś pokazać trzeba a czasu na malowanie tego samego dwukrotnie niestety mi brakuje :( 




Muszę przyznać, że świetnie się bawiłam robiąc zdobienia do tego Projektu, co prawda 2 tygodnie odpuściłam, ale jak wiadomo większości z Was czerwiec i lipiec były dla mnie intensywnymi miesiącami troszkę zabrakło sił i czasu.

Czekam na kolejny ciekawy projekt w którym chętnie wezmę udział, kto wie może sama jakiś wymyślę (coś tam po główce już krąży ^^)


PS. Notki ukazują się nieco rzadziej za co przepraszam, sporo czasu wolnego zajmuje mi nauka programu do obróbki grafiki a jak wiadomo resztę poświęcam szkrabowi oraz utrzymaniu domu w ładzie :P




Pozdrawiam,

31 comments:

  1. piękny mani :) strasznie mi się podoba :D

    ReplyDelete
  2. Fajnie wyszło, tak trochę trójwymiarowo. Te w tle to bym tez chętnie zjadła ;p

    ReplyDelete
  3. nie gadaj, super wyszło :) jak prawdziwe gałązki z owocami :)

    ReplyDelete
  4. Po przeczytaniu twoich żali na FB spodziewałam się naprawdę słabych winogronek- a tu- jest pięknie! Nie wiem czemu marudzisz :) Udało Ci się stworzyć małe, pyszne arcydziełko :)

    ReplyDelete
  5. Nie wiem co miałaś w głowie, ale jak dla mnie są genialne!! jak prawdziwe! nie mogę się napatrzeć, ciągle przewijam zdjęcia w górę i w dół!!

    ReplyDelete
  6. łał super wykonanie ,nie narzekaj fajnie jest :)

    ReplyDelete
  7. Wyszło przepięknie! jestem zachwycona:)
    Jaki to program?:)

    ReplyDelete
  8. Nie wyszło? nie jesteś zadowolona? No co Ty! Od razu widać, że to piękne winogronka, nie marudź! SUPER :)

    ReplyDelete
  9. Czemu pani marudzi? Po raz kolejny u Ciebie byłam przekonana, że masz naklejki na paznokciu! Pięknie wszystko wygląda! Jestem totalnie zauroczona i lecę do lodówki po winogronka! :D

    ReplyDelete
  10. Weź co Ty za bzdury tu opowiadasz?! Przecież one są przepiękne... wyglądają jak naklejki normalnie :O są mega realistyczne i wspaniałe :) jadłabym :D

    ReplyDelete
  11. śliczne ale moim zdaniem przypominają troszkę kwitnący bez :) ale nie masz co narzekać bo mnie nawet takie nie wyjdą :P [nie lubię malować winogron] :)

    ReplyDelete
  12. A Ty Ty Marudo Nasza mała :*
    Tak jak moje poprzedniczki - myślałam że to naklejki!
    są prześliczne i bardzo starannie wykonane.
    Takie szczegółowe, że to aż niemożliwe, żeby takie drobiazgi namalować na paznokciach! :D

    ReplyDelete
  13. ja uważam że to jedna z najlepszych winogron w tym projekcie (o ile nie najlepsze) ;D
    też juz czekam na nowy projekt, ciekawi mnie co tam masz za pomysł w swojej główce ;D

    ReplyDelete
  14. fantastyczny wzór!!! myślałam, że to naklejki!

    ReplyDelete
  15. a mi się bardzo podoba i nie wiem na co Ty narzekasz babo! :P śliczne te winogronka Ci wyszły. jak żywe :)

    ReplyDelete
  16. Maruuuda! Prześwietnie Ci to wyszło:) Jak żywe! Serio, nie wiem co Ci się tu nie podoba... Wyszło przecudownie:)!!!
    Czekam w takim razie na pomysł, ktory krąży po głowie...:)

    ReplyDelete
  17. co za precyzja, bardzo mi się podoba!

    ReplyDelete
  18. Ta to zawsze musi pomarudzić a nie ma na co :) fajnie wyszły ja już mam swój projekt w głowie i mam nadzieję że uda mi się go zrealizować :)

    ReplyDelete
  19. Ale super wyszło! Jak naklejki!

    ReplyDelete
  20. śliczne są te winogornka! Nie wiem czemu marudziłaś na fb :)
    więc czekam na Twój projekt ^^ może w końcu i ja pokusze się o wzięcie w jakimś udziału ;D

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.