Projekt Owocowy - Apple


Tydzień leci za tygodniem i tak oto jesteśmy już na półmetku Projektu Owocowego.
Czekałam na jabłuszka niecierpliwie, niestety z efektów mojej pracy nie jestem w 100% zadowolona - 
można być rzec jak to ja, zawsze musi pozrzędzić ^^




Czuję się już w miarę dobrze, siedzenie nie sprawia większych problemów a więc i moja twórczość pewnie będzie już coraz lepsza - mam taką nadzieję :P
Kiwi wyszło mi fatalnie, jednak jabłuszka już jako tako mnie zadowoliły, rozmieszczenie mogło być nieco inne, ale cóż walić to jest jak jest w mojej głowie wyglądało to inaczej.
Owoce w całości zmalowane farbkami akrylowymi.





Muszę Wam powiedzieć, że teraz wszystkie lakiery przechodzą u mnie dość hardcorowe testy.
Raz, że muszą szybko wysychać - nie ma mowy by były plastyczne dłużej niż 1h, bez znaczenia czy to noc czy dzień, również ich wytrzymałość na wodę musi być spora, przy myciu rąk tak często, starciu z oliwką, chusteczkami i kąpielami malucha itd gdzie nie mogę założyć rękawiczek, także możecie się doczekać dość surowych recenzji z mojej strony ;)

Zapraszam Was do oglądania prac u Diunay która jest autorką Projektu






Pozdrawiam,


27 comments:

  1. my marudy tak mamy, że lubimy szukać dziury w całym ;P
    jabłuszka śliczne, wyglądają, jakby ktoś je właśnie wysypywał ze skrzynki :D
    buziak!

    ReplyDelete
  2. ale ładne :D skojarzyły mi się z bajką o śnieżce :D i tak na nie patrzę i myślę, bo które bym sięgnęła :D chyba jednak po czerwone! :D

    szukam szukam tego kiwi co niby nie wyszło, a tu niiii ma :D

    ReplyDelete
  3. pięknie wyszły te jabłuszka! a nie masz żadnego topu przyspieszającego schnięcie?

    ReplyDelete
    Replies
    1. mam, ale co z tego jak przy karmieniu dziecka teoretycznie wyschnięty lakier odbija mi poduszkę :/

      Delete
  4. mi się one bardzo podobają zresztą jak wszystko co zmalujesz bo jest dopięte na ostatni guzik :) są małe i delikatne :)świetne

    ReplyDelete
  5. Cudowny jest!Piękne i delikatne! Już czekam na te ostre recenzje ;) Takie są najlepsze :D

    ReplyDelete
  6. też lubię marudzić nad swoimi manicure ;)
    ale Twoje mani podoba mi się bardzo ! i kojarzy mi się z ... z czymś, tylko nie wiem z czym ! z jakąś podkładką pod talerz, albo czymś w kuchni co gdzieś mi się tli w pamięci z dzieciństwa... ;> No ogólnie rzecz biorąc wszystko pięknie razem skomponowałaś :)

    ReplyDelete
  7. Jabłuszka wyszły fajnie, trochę w takim kreskówkowym stylu :)

    ReplyDelete
  8. nie lubię jabłek ale na paznokciach wyglądają smacznie ;D powodzonka przy godzeniu lakierów i maluszka!

    ReplyDelete
  9. Ślicznie wyszły, nie ma co narzekać :P
    Ja też zawsze narzekam, ale moje wzorki wychodzą dużo gorzej hehe ;D

    ReplyDelete
  10. Ładnie wyszły! :)
    A kropelki wysuszające? One chyba szybciej działają.

    ReplyDelete
  11. słodkie wyszły, podobają mi się :)

    ReplyDelete
  12. Ładnie:) Ja byłam zadowolona z topu SH Intsa Dry, ale niestety przy połowie buleteczki zrobił się glut. Ale wysychał w 3 minuty do sucha sucha..:)

    ReplyDelete
  13. Jakie urocze te jabłuszka :) Bardzo mi się podobają :) Ja ze swojej strony polecam szybkoschnący Top Coat z Kinetics :D

    ReplyDelete
  14. Kochana, podziwiam Cię, maluszek dopiero co przyszedł na Świat a Ty odwalasz kawał dobrej roboty :* !!! Strong Woman!

    ReplyDelete
  15. wg mnie cudownie Ci wyszło :)

    ReplyDelete
  16. Maruda z Ciebie, fajne mani zmalowałaś ;P

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.