Ados Texture


Piaskowa mania wciąż trwa, a ja się jej poddaję.
Odpuściłam sobie nowe lakiery Golden Rose, jednak przypadkiem napotkanym piaskom adosa oprzeć się nie mogłam!




Ados Texture 06 i 01


Krycie - 2 warstwy
Konsystencja - rzadka
Pędzelek - długi i wąski
Czas schnięcia - ok. 15min
Zmywanie - stawiały delikatny opór
Dostępność - sklepy kosmetyczne (przynajmniej ja je tam znalazłam)
Pojemność - 10ml
Cena - 8,80zł (cena moich)

Informacje dodatkowe - Ogólnie jestem z nich bardzo zadowolona.
Pierwszy raz spotkałam piaski które już przy malowaniu zdradzają swoją teksturę,
oba lakiery posiadają delikatny "piasek", biały - srebrny, pomarańcz - przeźroczysty.
Są dość rzadkie, trzeba nakładać cieniutkie warstwy, jednak już dwie wystarczają do pełnego krycia.
Jeśli będę miała okazję zaopatrzyć się w inne kolorki pewnie to zrobię :)




Ponieważ było mi troszkę za smutno w takim mani dodałam na serdecznym palcu kwiatuszki za pomocą stempelków.
Ah muszę dodać, że lakiery wytrzymały 4 dni bez jakiegokolwiek uszczerbku :)

Obecnie na moich paznokciach znajduje się wariacja na temat neonu, niestety schnie już od godziny i wyschnąć nie może, więc prawdopodobnie nie ukaże się na blogu...
Niestety malowanie neonami chyba nie jest mi dane, albo moje wysuszacze są za słabe :/



Pozdrawiam,


29 comments:

  1. Fajniutki odcień pomarańczu i miło, że są dość trwałe :)

    ReplyDelete
  2. Piękne te lakiery, biały robi na mnie wielkie wrażenie choć nigdy pewnie bym nie myślała, że tak pięknie się zaprezentuje. Świetny manicure wymyśliłaś z tym serdecznym i wzrokiem. Jestem zauroczona :)

    ReplyDelete
  3. Śliczne kolorki w sam raz na lato ; )).

    ReplyDelete
  4. szkoda że nie wiem gdzie u mnie można dostać lakiery tej firmy bo i cena fajna i kolorki też :(
    świetne zdobienie z tym stempelkiem wyszło :)

    ReplyDelete
  5. biały jest prześliczny i chcę go. niedługo chyba ruszę na łowy :)

    ReplyDelete
  6. Ten biały mnie urzekł, chyba się na niego skuszę:)
    U Ciebie świetnie wyszło, zastanawiam się jak wyglądałby piaskowy french..?:)

    ReplyDelete
  7. Pięknie to wygląda!:) Biały jako akcent podoba mi się o wiele bardziej niż na całości:) W mojej czarodziejskiej drogerii nie było tej ślicznej pomarańczki! :)

    ReplyDelete
  8. Ten biały piasek jest piękny! Musze go mieć :) Pomarańcz pięknie współgra z Twoimi dłońmi, szkoda, że moje się z tym kolorem nie lubią :)

    ReplyDelete
  9. ten biały piasek to moje marzenie <3 odkąd opowiedziała mi o nim B. wiem ze musi być mój :D

    ReplyDelete
  10. nie miałam jeszcze piaskowego lakieru, ale widzę że muszę w nie zainwestować :)

    ReplyDelete
  11. Wieki już nie widziałam nigdzie lakierów Ados :O Masz śliczny kształt paznokci *.*

    ReplyDelete
  12. ładna pomarańczka :) chciałabym miec taki kształt paznokcia, albo chociaż je tak spiłować :)

    ReplyDelete
  13. lubię te piaski :) tylko mi coś stemple po nich nie idą :D
    ładnie to wygląda :)

    ReplyDelete
  14. Ładne! Te piaski jeszcze nigdzie nie rzuciły mi się w oczy ale wiem, że od dziś bacznie się będę rozglądać, szczególnie za białym ;D

    ReplyDelete
  15. coraz bardziej podobają mi sie piaskowce :)

    ReplyDelete
  16. Ten kwiatuszek na białym kolorze jest uroczy:)

    ReplyDelete
  17. Ja nie mogę dorwać nigdzie tych lakierów, a są bardzo ładne!

    ReplyDelete
  18. śliczne zestawienie tych kolorków są cudowne :) a ten wzorek do tego delikatny i piękny :)

    ReplyDelete
  19. Super, bardzo podoba mi się ten biały z kwiatkami ;)

    ReplyDelete
  20. Ślicznie wyglądają te lakiery na paznokciach :)

    ReplyDelete
  21. choruję na te piasku od Adosa, ale nigdzie przenigdzie nie mogę ich dostać :( pięknie się prezentują!

    ReplyDelete
  22. bardzo fajne połączenie z tym wzorkiem;)

    ReplyDelete
  23. dobrze ze ich cena jest w miare przystępna:)

    ReplyDelete
  24. Ten biały wymiata... :) Bardzo bym chciała go mieć.

    ReplyDelete
  25. Ja mam u siebie póki co ciemno szary z tej serii, ale widziałam biały i mam zamiar na niego zapolować.

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.