Projekt Tęcza


Tak tak, odważyłam się stworzyć swój własny Projekt,
podchodzę do niego z lekką niepewnością, ale kto wie może Wam się spodoba,
zachęcam do dalszej lektury ;)

Baner!


Jak już Wam wspominałam myśl o stworzeniu Projektu miałam w głowie od paru dni.
Nie czekając zbyt długo postanowiłam spróbować.
Pomysł nasunął się przy tworzeniu nowego baneru do bloga.
Osobiście kocham kolory, czy to na paznokciach czy biżuterii i ubiorze, zakładam, że Wy lakieromaniaczki również za nimi przepadacie, a więc przejdę do sedna.

Projekt składać się będzie z 8 tygodni.
W każdym z nich głównym tematem będzie jeden z kolorów tęczy (po za tygodniem 8 gdzie całą tęczę zamieścimy na naszych paznokciach), wykonanie dowolne najważniejsze by głównym rolę w manikiurze grał kolor z danego tygodnia.
Chciałam zrobić coś co będzie wymagało większej kreatywności i dużego pola do popisu dlatego też tęcza wydała mi się idealnym tematem :)

Po prawej stronie mojego bloga ukarzą się etykiety stworzone wyłącznie pod ten Projekt, będzie tam każdy z tygodni - tam też będzie odbywało się głosowanie na najlepszą pracę (przez 1 tydzień). Na górze pod głównym banerem mojego bloga będzie znajdować się karta "Projekt Tęcza" tam będą prace zwycięzców z każdego tygodnia oraz właśnie w tym miejscu przez tydzień można zostawiać linki do swoich prac.

Oczywiście skoro będzie głosowanie na najlepsze prace, nie obędzie się bez małej nagrody dla zwycięzcy - każda osoba który wygra chociaż jeden tydzień Projektu weźmie udział w losowaniu nagrody! (za każdy wygrany tydzień 1 los) - no właśnie a co nią będzie? Zdradzę tyle iż będą to uwagaa... Lakiery! a jakie? tego dowiecie się dopiero w dniu rozpoczęcia Projektu, oczywiście wszystkie będą nowe, prawdopodobnie padnie na firmę Flormar, gdyż wiem, że nie jest ona łatwo dostępna w każdym mieście.
Mam jednak nadzieję, że to świetna zabawa zachęci Was do brania udziału w Projekcie, dlatego też nagrody pokażę dopiero w dniu rozpoczęciu mojego tęczowego pomysłu.

Co trzeba zrobić by brać udział w Projekcie?
Dodać baner na swoim blogu (wraz z linkiem do tego posta), oraz wyrazić chęć udziału pod tym postem.

Jednak będę wdzięczna za każdą "reklamę" Projektu by dotarł jak najdalej się da ;)

Zapisy zaczynamy od dziś pod tym postem i trwają do 18 sierpnia.
Z dniem 19 sierpnia projekt rozpoczynamy pierwszym tygodniem czyli kolorem czerwonym!
Również proszę by tygodnie wykonywać w kolejności!


To tyle jeśli chodzi o formalności, troszkę się obawiam, czy uda mi się zachęcić choć 8 osób (taki jest limit by projekt mógł się rozpocząć), również proszę o wyrozumiałość gdyż jak wiadomo jest to moja pierwsza taka inicjatywa.




Pozdrawiam,




70 comments:

  1. ja się od razu zgłaszam ;D zaraz dodam banner itd. xD

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. dodaje w razie czego link do bloga ;) http://xpazurrrrkix.blogspot.com/2013/08/zapraszam.html

      Delete
  3. Też się zgłaszam! :D zaraz wrzucę banner, a jak będę miała wreszcie czas na przygotowanie notki, to też o nim wspomnę :)

    ReplyDelete
  4. zgłaszam się! ;D później umieszczę reklamę na blogu ;]
    super projekt będzie, uwielbiam tęczę ;p

    ReplyDelete
  5. Ja też chętnie wezmę udział, szczególnie w takim projekcie gdzie są na prawdę duuże możliwości:)
    Baner umieszczę w najbliższej wolnej chwili:)

    ReplyDelete
  6. Bardzo fajny projekt, nowy szablon o lepiej tu pasuje :)

    ReplyDelete
  7. ja też się zgłaszam! :D
    brałam udział w podobnej akcji Maliny i świetnie się bawiłam :)

    ReplyDelete
  8. Chętnie bym wzięła udział jak bym była w domu, a teraz na wakacjach nie mam ze sobą potrzebnych rzeczy ;p

    ReplyDelete
  9. a, zgłaszam się! muszę się poprawić po projekcie owocowym, gdzie już 3 tygodnie pominełam (1 z powodu braku pomysłu, 2 z powodu wyjazdu więc czuję się tymi dwoma usprawiedliwiona xD), więc to chyba idealna okazja! : D

    ReplyDelete
  10. To i ja się dołączę, bardzo fajna akcja :D

    ReplyDelete
  11. i ja też! fajny pomysł, każdy tydzień daje mnóstwo możliwości:)

    ReplyDelete
  12. ja też się zgłaszam, banerek umieszczę jutro bo zaraz jadę na wieś :) ale na pewno wezmę udział! :D to będzie mój pierwszy projekt :D boję się jedynie pomarańczy, bo moje dłonie źle wyglądają w tym kolorze, ale coś wykombinuję :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oj bardzo mi miło, że akurat na mój się zdecydowałaś, co do pomarańczy jest ich wiele pastele neony może któryś z nich wpasuje się w Twoje dłonie ;)

      Delete
  13. Skoro mój blog już z nazwy jest tęczowy, to szkoda by było nie przyłączyć się do takiego projektu :) Oczywiście baner już dodany - http://rainbow-above-me.blogspot.com/ :)

    ReplyDelete
  14. Zgłaszam się!!!
    Super :) Jeden projekt się skończył a tu nowy :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. No właśnie stwierdziłam, że skoro nikt nic nie szykuje to ja muszę^^

      Delete
  15. Zgłaszam się! :P Baner umieszczę niedługo:P

    ReplyDelete
  16. Zgłaszam się i zabieram za banerek :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zapomniałam dodać, że nagłówek jest wspaniały :D

      Delete
  17. No i dzięki Tobie się udało :D
    zgłaszam chęć swojego debiutu w Twoim debiucie :D
    już nie mogę się doczekać i już muszę sobie coś pomyśleć jeśli idzie o wzorki :D

    ReplyDelete
  18. Replies
    1. banerek dodany, na blogu jest notka i na fb też już "ogłosiłam"

      Delete
  19. Zgłaszam się. To będzie pierwszy projekt, w którym wezmę udział, już nie mogę się doczekać :)

    ReplyDelete
  20. Ja również się zgłaszam ale banerek dodam na dniach :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baner dodany :)

      http://zwariowanyswiat-tyski.blogspot.com/

      Delete
  21. Ja się nie zgłaszam, jeszcze za cienki bolek jestem w tej materii :) Natomiast chętnie pooglądam co tam dziewczyny wymalowałyście :)

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo

    ReplyDelete
  22. hłe hłe, a K.O.T. się zastanawiała, co teraz będzie porabiać...
    K.O.cie szponki wyrażają pełną gotowość do nowej zabawy =^..^=

    ReplyDelete
  23. ja też chętnie dołączę, ale nie mam zielonego pojęcia jak będzie z dodawaniem postów, czy dam radę zrobić wszystkie :( ale się postaram :)

    ReplyDelete
  24. zgłaszam się :D mam nadzieję, że będę się wyrabiać na czas :>

    ReplyDelete
  25. W końcu jakiś projekt dla mnie :) zgłaszam się! :D

    ReplyDelete
  26. oczywiście i ja się zgłaszam :) to kolejny projekt w którym można się czymś popisać :) super pomysł :) i widzisz już masz nie tylko 8 osób, ale coraz więcej:) I wciąż przybywa :)

    ReplyDelete
  27. Aaaa świetnie! W końcu mocno się zmobilizuję :D Zgłaszam się! Później umieszczę banerek :)

    ReplyDelete
  28. a ja mam kilka pytań:
    1. czy trzeba używać w projekcie całej dłoni czy wystarczy np jeden paznokieć ;-)
    2. czy trzeba brać udział w każdym tygodniu ( będzie jakiś określony termin do którego trzeba pokazać zdobienie danego tygodnia ?

    hm, to chyba na razie tyle, jak mi się jeszcze coś nasunie to zapytam :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 1. Myślę, że można pokazać tylko 1 paznokieć :) Chociaż wolałabym by nie robić tego nagminnie
      2. Można opuścić tygodnie, ja nie jakaś hetera :P Ale jak wiadomo im więcej tygodni opuścisz tym mniejsza szansa na wygranie nagrody ;)

      Delete
    2. zawsze można wzorek zrobić na jednym paznokciu, a resztę pomalować na jeden kolor ;)

      Delete
  29. Może i będę miała opóźnienia, ale chętnie wezmę udział :)

    ReplyDelete
  30. Wszyscy mają baner? Mam i ja! :D

    ReplyDelete
  31. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  32. Zgłaszam się! Zaraz dodam baner na bloga, a info o projekcie przy najbliższym poście :-)
    Dobrze, że projekt daje tyle możliwości, nie tylko same kropki, kreski i ciapki :-P

    ReplyDelete
  33. Zgłaszam się i ja :)
    Baner dodany :)
    http://womensendorphine.blogspot.com/

    ReplyDelete
  34. Również się zgłaszam :) to mój pierwszy "paznokciowy" projekt ;D

    ReplyDelete
  35. Zgłaszam się !! ;*
    Chociaź wiem, źe nie mam szans na wygraną ^^

    ReplyDelete
  36. w takim razie, zgłaszam się i ja :-)

    ReplyDelete
  37. zgłaszam się :D zaraz dodam banerka :D już się nie mogę doczekac :D

    ReplyDelete
  38. Może i ja coś zmaluję ^^
    Zgłaszam się! ;D

    ReplyDelete
  39. Ja też się zgłaszam i dodaję baner :)

    ReplyDelete
  40. Zgłaszam się, banner już dodany :)

    ReplyDelete
  41. Ja też się zgłaszam i dodaję baner :)

    ReplyDelete
  42. również się zgłaszam! po raz pierwszy będę brała udział w takim projekcie:) za chwilkę umieszczę baner z linkiem:)

    ReplyDelete
  43. a to dobre a myślałaś , ze nikt się nie zgłosi :) z chęcią wziełabym udział, ale wiem ze nie podołam czasowo :(

    ReplyDelete
  44. zgłaszam się !!! :)
    sama umyśliłam projekt... ale u mnie nikt nie bierze udzialu :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. ojjj. z chęcią bym się zgłosiła ale nie dam rady zrobić dwóch projektów na raz.. następnym razem! ps. projekt bardzo fajny:)

      Delete
  45. Ile chętnych :) I ja się zgłaszam :)

    ReplyDelete
  46. https://www.facebook.com/media/set/?set=a.151899135011288.1073741828.151895231678345&type=3&uploaded=2

    Kochana :) Umieściłam Link do Twojego projektu na swoim nowym fanpagu :)

    ReplyDelete
  47. Zgłaszam się! Jeszcze nigdy nie brałam udziału w żadnym projekcie, ale w końcu musi być ten pierwszy raz :D Zaraz dodam banner :)

    ReplyDelete
  48. To ja też dołączę :) kiedyś musi być ten pierwszy raz :)

    ReplyDelete
  49. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.