Butelkowa zieleń - Paese 125


Czasu do końca miesiąca pozostało niewiele więc troszkę Was pomęczę recenzjami Paese :)
Dziś będzie o butelkowej zieleni




Paese 125

Krycie - 2 cieniutkie warstwy
Konsystencja - średnia
Pędzelek - średniej długości, standardowy
Czas schnięcia - ok. 20 min
Zmywanie - farbuje skórki (można to zauważyć już przy malowaniu)
Dostępność - wyspy oraz internet
Pojemność -  9ml
Cena - ok. 13zł (znalazłam różne ceny podałam najwyższą)

Informacje dodatkowe - moje uczucia względem tego lakieru są mieszane. Samo malowanie dosyć przyjemne, jednak jeden niewłaściwy ruch i ciężko naprawić niedoskonałości co widać u mnie na paznokciu serdecznym. Przy zmywaniu warto skupić się na niewyjeżdżaniu wacikiem po za paznokieć inaczej czeka nas walka z zielonymi skórkami. Po za tym nie mam mu nic do zarzucenia.





Na paznokciu środkowym dodałam szybkie i proste zdobienie za pomocą sondy.

Z pewnością pojawi się również recenzja bazy wygładzającej od Paese, długo szukałam tego typu odżywki (o ile można go tak nazwać), póki co spełnia moje wymagania, lakiery nigdy aż tak długo nie trzymały się na moich paznokciach do tego sprawdzone w mega trudnych warunkach, ale o tym w przyszłości ;)

Lakier otrzymałam dzięki współpracy z Lakierowymi Maniaczkami

Zapraszam również na fanpage Paese



Apropo mojego kształtu paznokci, wiele z Was nakłania mnie do powrotu kwadratów, niestety mój wybór jest taki - kwadraty, ale mega krótkie lub migdały za to dłuższe. Niestety gdy tylko troszkę urosną mi paznokcie pomimo starań zdarza mi się przejechać kantem po skórze mojego bobaska, a jak wiadomo jest ona bardzo delikatna a że stęskniłam się za nieco dłuższymi paznokciami póki co będziecie widzieć migdałki, mam nadzieję, że jakoś to przeżyjecie :)
Po za tym przy kwadratach serdeczny paznokieć przy większej długości strasznie mi się zawija :/
No to tyle tłumaczenia :P


Pozdrawiam,



26 comments:

  1. a mi się i kwadraty i migdały podobają;) a wiadomo,że maluszek najważniejszy:)

    ReplyDelete
  2. Kolor jest piękny!! :) paznokcie równie śliczne :)

    ReplyDelete
  3. kolor jest świetny, mam wersję mini :)

    ReplyDelete
  4. Ślicznie to wyszło ! Bardzo mi się podoba zdobienie ! :)

    ReplyDelete
  5. Ten kształt też jest ok, bo nie przesadzasz z długością ;) To nie są szpony tylko paznokcie ;) Ładny kolor lakieru. Ale widać, że wymagający. Szkoda, bo to oznacza, że jest nie dla mnie.

    ReplyDelete
  6. Kształt jest piękny, sama noszę podobny od jakiegoś czasu i jestem zadowolona :) Nie łamią się, nie zadzierają :)
    Zdobienie bardzo mi się podoba, jednak nie widzę siebie w takiej zieleni :)

    ReplyDelete
  7. ładne zdobienie :)
    mi się bardziej podobają migdałki ^^

    ReplyDelete
  8. Piękna ta zieleń, lubię zielenie na paznokciach! Pomysł ze środkowym zdobieniem SUPER.

    ReplyDelete
  9. niestety nie mój kolor, ale bardzo fajnie ożywiłaś wszystko tą jasną zielenią. ;)

    ReplyDelete
  10. nie mam pojęcia w jakim sklepie można kupić te lakiery ale szukam dalej :)

    http://i-am-journalist.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Eee ładna ta butelkowa zieleń :] A zdobienie proste, ale efektowne :]

    ReplyDelete
  12. Fajny kolor, taki choinkowy trochę :)

    ReplyDelete
  13. powiem Ci, że te migdałki zaczęły mi się u Ciebie podobać, ale sama chyba nie odważyłabym się na taką zmianę!
    a zdobienie idealne.

    ReplyDelete
  14. migdałki też bardzo fajnie wyglądają ;)
    ciekawy odcień zieleni, ale to farbowanie skórek :/

    ReplyDelete
  15. Taki kształt i długość są ok! Bobas ma delikatną skórę, więc trzeba uważać, piłuj paznokcie tak, jak Ci wygodnie i nie przejmuj się opiniami :)
    A wzorek ładny! :>

    ReplyDelete
  16. Ale świetnie to wygląda, ja się ciągle zbieram na jakiś lakier Paese i nadal nic nie mam :D A ładnie Twoje pazurki wyglądają w tym kształcie ;)

    ReplyDelete
  17. zdobienie jest świetne, a kolor bardzo ciekawy :) choć nie wiem czy sama bym się na niego zdecydowała :)

    ReplyDelete
  18. Takiego koloru jeszcze nie mam :) Wygląda ciekawie na paznokciach.

    ReplyDelete
  19. uwielbiam butelkową zieleń - długo szukałam tej "idealnej" i mocno żałuję, że nie zwróciłam uwagi na ofertę paese.
    pozdrawiam, A

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.