wodospad? banner? ....


Ostatnio pokazuję mało artystycznych zdobień a więcej recenzji, sami wiecie czas nie pozwala,
ale od czasu do czasu można to nadrobić.
Pomysł zaczerpnięty z posta lakierowych maniaczek lekko zmieniony, mi kojarzy się z moim bannerem :)




Pomysł fajny, niestety czas na wykonanie mani był niewielki, gdybym miała chwilę więcej z pewnością linie nie nachodziły by na siebie dzięki czemu kolory byłyby nieco wyraźniejsze, oraz zadbałabym o ich prostotę no ale cóż mówi się trudno, może wrócę do tego zdobienia za jakiś czas i nieco bardziej się do niego przyłożę ;)




Całość wykonana na czerni od golden rose farbkami akrylowymi :)

A już w następnych postach pokażę Wam co dostałam od Born Pretty Store w ramach współpracy



Pozdrawiam,


40 comments:

  1. a mi się kojarzy jakoś tak ludowo! :D ale fajnie wygląda. trochę faktycznie jak Twój banner. i nie wiem co chcesz od pasków. super wyglądają takie nakładające się na siebie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. a właśnie, że nie! prześwitują kolory pod nimi co nie wygląda zbyt estetycznie, farbki akrylowe niestety mają tą tendencję do słabego krycia... w połowie robienia mani Filipek się obudził więc wszystko robiłam na seepdzie niesamowitym... narzeczony niech wróci z delegacji to w końcu przysiądę nad paznokciami :P

      Delete
  2. bardzo ciekawy pomysł , świetnie to wygląda! :P

    ReplyDelete
  3. Przypomina baner jak nic :) Mi się bardzo podoba :)

    ReplyDelete
  4. bardzo mi się podoba!Ne wpadłabym na taki pomysł:)

    ReplyDelete
  5. świetnie Ci to wyszło :)

    http://i-am-journalist.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. piękne, chyba mój ulubiony wodospad ze wszystkich które widziałam :)

    ReplyDelete
  7. Też ostatnio takie coś malowałam, super Ci wyszło :) ;)

    ReplyDelete
  8. Jak dla mnie cudo i proste linie nie są tu konieczne!!!

    No i faktycznie bardzo przypomina Twój banerek :)

    ReplyDelete
  9. Bardzo fajny efekt końcowy :) Linie wyszły cudownie :)

    ReplyDelete
  10. Bardzo ładnie i estetycznie to wygląda ;)) .

    ReplyDelete
  11. niesamowite robisz te wzroki :) W każdym kolejnym poście jeszcze ładniejsze, boję się myśleć co będzie następne :D Masz talent ;)
    Mam prośbę, klikniesz w baner z prawej strony mojego bloga? Z góry dzięki :*

    ReplyDelete
  12. cudownie :) ! wygląda jak kolorowy ogień :)

    ReplyDelete
  13. Mi przypomina trawę ze schizowej kreskówki :-P
    A tak na serio bardzo udany baner :-)

    ReplyDelete
  14. Nominuję Cię do zabawy Liebster Blog. Pozdrawiam

    ReplyDelete
  15. Super to wygląda! Bardzo mi się podoba :)
    Chyba zrobię za niedługo coś podobnego ;>

    ReplyDelete
  16. Świetnie to wygląda faktycznie jak banner :) I mi się podoba to, że paski na siebie nachodzą :)
    Jak to zrobiłaś, że masz takie równe półkole tam od strony skórek? :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. nawet nie pytaj bo mam świra na tym punkcie i wcale nie mam ich równych na każdym paznokciu niestety... non stop biegam z pilnikiem w ręce :P

      Delete
  17. Pięknie oddany banner:D napisałam długi kom i mi jakiś błąd wyskoczył.. zniknęło.. buuuu
    Wiem, że jestes perfekcjonistką i będziesz się biczować za jedną krzywą kreskę, ale tu naprawdę nie ma się o co przyczepić!:D

    ReplyDelete
  18. W sumie nic konkretnego mi nie przypomina, ale wygląda świetnie :)

    ReplyDelete
  19. Ładnie wygląda :) mi przypomina trochę indiański pióropusz :D

    ReplyDelete
  20. Coraz bardziej podoba mi się wodospad :) Na czarnym tle jeszcze takiego nie widziałam a świetnie wygląda!

    ReplyDelete
  21. Bardzo ładnie wyszło! Nie ma co narzekać :D

    ReplyDelete
  22. pięknie to wygląda :) mi się najpierw skojarzyło z kogucikiem :D takim kolorowym :)

    ReplyDelete
  23. no tak ludowo wygląda :D ale fajnie, chociaż sama bym się źle czuła w takich paznokciach.

    ReplyDelete
  24. faktycznie wyglądają jak Twój banerek tylko ja bym te kreski dociągła do końca bo tak to Ci taka kreska czarna została przy macierzu ale jest ok :) inne niż do tej pory widziałam Original by Red Rouge :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ta kreska była robiona specjalnie na sam koniec by nie było widać gdzie zaczynał się pasek :<

      Delete
  25. ładnie :D kolorki i te nierówne linie dodają uroku temu mani :D

    ReplyDelete
  26. przestań kręcić noskiem! zdobienie jest piękne.

    ReplyDelete
  27. przepiękny, strasznie mnie urzekł <3

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.