Haul lipcowy


Zazwyczaj nie robię zestawienia miesięcznych zakupów, jednak lipiec był bardzo bogaty w lakiery
więc postanowiłam pokazać jak zgrzeszyłam...




Zakupy pochodzące z różnych źródeł, większość dorwana w małym sklepie kosmetycznym, inne zakupione przez internet oraz na wyprzedażach blogowych.


Tutaj muszę dopisać parę zdań, otóż SH Insta Dri Anti-Chip top coat stał się moim ulubieńcem, wreszcie znalazłam lakier nawierzchniowy spełniający wszystkie moje widzimisie :)

Biały SH również był strzałem w dziesiątkę, wreszcie mam lakier w tym kolorze kryjący 2 warstwami.
Za to to niebieskie cudo (niestety dużo ciemniejsze niż się spodziewałam) kryje idealnie po 1 warstwie!


Przybyło mi również sporo glitterków...


Parę małych neonków (ja się nie lubię zbytnio z neonami jeśli chodzi o posługiwanie się nimi, więc wolałam wydać mniej by później nie żałować po raz setny)


Różne różności, czyli holosie, teksturki itd..


Tutaj ciekawostka lakier lovely dorwany w chińskim namiocie w Władysławowie :P
oraz kolejna szansa dla blogerskiej kolekcji po tym jak od Mroofy dowiedziałam się, że prawdopodobnie wibo zmieniło jakość tych lakierów po wypływie wielu negatywnych opinii.


Podsumowując daję sobie ban na lakiery w sierpniu!
Ciężko będzie gdyż trzeba pojechać po lakiery flormara na rozdanie do Projektu Tęcza, już to widzę kupować tylko dla Was i samej się oprzeć - cóż zobaczymy jak silną mam wolę^^

Coś wpadło Wam w oko? :)



Pozdrawiam,





36 comments:

  1. ooo qrcze... ładnie się obłowiłaś w tym miesiacu :) ps. dawno mnie tu nie bylo i taaaakie zmiany ;) strona wyglada b. fajnie :)

    ReplyDelete
  2. Sporo fajnych lakierów, kilka z nich na prawdę mnie zaciekawiło ;)

    ReplyDelete
  3. Texturek z Adosa straaaaaasznie zazdroszczę!

    ReplyDelete
  4. Ja poproszę pokaz tego ostatniego migoczącego lakieru z ostatniego zdjęcia *.*
    świetne lakiery: te małe neonkowe selenki wyglądają pięknie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mam go na stópkach^^ Tyle, że jakoś one skłonne do fotografowania nie są :)

      Delete
  5. Ile cudownych lakierów :) Pokazuj je jak najszybciej :D

    ReplyDelete
  6. glitterki cudowne i jestem ciekawa czy rzeczywiście poprawili jakość tych blogerskich lakierów - daj znać jak się już o tym przekonasz :)

    ReplyDelete
  7. miałam tego żela z wibo nawet ten sam kolor i spadł mi z biurka i sie zbił :C

    ReplyDelete
  8. Jakie udane zakupy :) można oko nacieszyć :D Ostatnio mam fazę na glitterki - wszystkie mi się praktycznie podobają :)

    ReplyDelete
  9. holosie *.*
    super zakupy, wiele z nich chętnie sama bym przygarnęła :D

    ReplyDelete
  10. Ale zakupy! Ja po wymiance na spotkaniu w Katowiach na szczęście przystopowałam i w sumie tylko dokupiłam sobie jedną Viperę. Ale ona taaak prosiła o to ;)

    ReplyDelete
  11. wow, są wspaniałe :) połowę bym Ci wykradła :P hihi^^

    ReplyDelete
  12. ładnee! ten ostatni jest prześliczny, po za tym teksturki z Adosa oraz wszelkie glittery i neony. cudne *.*

    ReplyDelete
  13. sporo tego :D te neonki z miss selene świetnie razem wyglądają :D

    ReplyDelete
  14. też bardzo grzeszę z lakierami. gdy wchodzę do drogerii to wprost nie mogę się oprzeć :)

    ReplyDelete
  15. Super! Bardzo lubię wysuszacza od SH :)

    ReplyDelete
  16. Świetna kolekcja :) Podobają mi się te z Vipery :)

    ReplyDelete
  17. Lakiery Insta DRI lubię za ekspresowe schnięcie, ale wysuszacz SH też mam tyle, że nie w czerwonej buteleczce ale przeźroczystej. Jestem nim oczarowana i w nim zakochana od kilku mies ;) używam do każdego malowania a ubytek minimalny.

    ReplyDelete
  18. spore zakupy :D pewnie i tak kupisz sobie coś w flormarze :P

    ReplyDelete
  19. Ładnie. Kochana to powiedz co to dokładnie ten lakier czarny z drobinkami z ostatniej fotki!?!

    Co do wibo Gel like nie wiem czy zdecyduję się na kolejny zakup. Chyba, że przeczytam dużo pozytywnych opinii.

    ReplyDelete
  20. ale świetne! wszystko mi się podoba:D
    Powiedz, testowałaś ten wysuszacz SH na stemplach, nie rozmazuje?

    ReplyDelete
  21. Muszę kupic ten topcoat z SH skoro taki dobry:)

    ReplyDelete
  22. Glitterki bardzo mi się podobają :)

    ReplyDelete
  23. glitterki zaciekawiły i mnie :D świetne zakupy, ja w lipcu miałam ban po moich czerwcowych :D

    ReplyDelete
  24. a SH nie rozmazuje Ci zdobień? bo mi zdarzyło się to więcej niż kilka razy. jeśli robię zdobienia lakierami to bardzo częstomi rozmazuje (a wcale nie przyciskam pędzelka mocno, ani nie nabieram zbyt małej ilości lakieru). :< początkowo wydawał mi się świetny, ale teraz jakoś mam mieszane uczucia.
    Co do lakierów to te glittery <3 wszystkie są cudowne!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja do zdobionych paznokci, lakierami oraz farbkami akrylowymi stosuję sealing top coat od essence, jest to jedyny top który mi nie rozmazuje zdobień, na to nakładam później swój ulubiony top, także ta jedna mała wada topu z SH mi nie przeszkadza ;)

      Delete
    2. Aha aha, dzięki :* W takim razie kupię ten top o którym mówisz, bo już szału dostaję! :P

      Delete
  25. życzę wytrwałości w postanowieniu sierpniowym :)

    ReplyDelete
  26. Fajne zdobycze, najbardziej podobają mi się neonki, kiedyś były w hurtowni kosmetycznej do której często chodzę a teraz już nie ma :*

    ReplyDelete
  27. Kupiłaś dużo fajnych lakierów. :P

    ReplyDelete
  28. WOW, jak ja Ci zazdroszczę. U mnie też stoi masa niewypróbowanych jeszcze lakierów na półce, ale mimo to mam chrapkę na kilka Twoich :D
    Pozdrawiam,
    Monika

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.