Delikatniej się nie da!


Oczywiście tytuł nawiązuje do mojej osoby ^^
Rzadko pokazuję Wam delikatne zdobienia, to powstało już jakiś czas temu na jeszcze króciutkich migdałach (obecnie moje paznokcie prezentują się nieco inaczej, wkrótce pokaże coś aktualnego)




Zdobienie raczej Wam znane, kiedyś się na nie natknęłam na jednym z portali - chyba Pinterest.
bazą była odżywka o mlecznym kolorku, na tym stworzyłam białe piórka przy pomocy farbki akrylowej i małego pędzelka.
Całość została pokryta delikatnym glitterkiem bo było za nudno jak dla mnie :P




Gdy teraz patrzę na ten kształt paznokci - tragedia :P
Jednak dość szybko rosną i obecnie wyglądają znacznie lepiej.

Piszę szybko, zdjęcia nijakie, ale musicie mi to wybaczyć, jestem zalatana i zmęczona, a prowadzenie bloga staje się dla mnie lekkim przymusem, mam wielką nadzieję, że ten stan szybko minie.
Również większość mani jakie ostatnio stworzyłam niezbyt mnie zadowala... folder pełen zdjęć a mi się wydaje, że nie mam co Wam pokazać :/





 Pozdrawiam,

28 comments:

  1. Świetne mani! Ten glitterek dodaje cudowny efekt! :)
    Znając Ciebie i Twoją samokrytykę masz pełen folder wspaniałych zdjęć i wykonałaś świetne mani więc jak będziesz miała czas to pokazuj ^^
    Łap buziaka:*

    ReplyDelete
  2. Cudne te piórka! Jak prawdziwe :)

    ReplyDelete
  3. Mani jest piękne :)))) ehh biedaku:* musisz mieć ręce pele roboty przy maleństwie :* 3maj się ))!!

    ReplyDelete
  4. Piękne pazurki :) Takie delikatne:)

    ReplyDelete
  5. Bardzo ładne są te piórka ;)) .

    ReplyDelete
  6. ooo co za idealne piórka! i kształt wcale nie jest tragiczny :)

    ReplyDelete
  7. wyglądają tak delikatnie, że jakby dmuchnąć to by się rozfrunęły :D

    ReplyDelete
  8. Bardzo ładny wzorek, cudowne mani! :)

    ReplyDelete
  9. piękne ^^ kształt też świetny :)
    pokazuj co masz a nie marudzisz ;D

    ReplyDelete
  10. zdobienie przecudne :)
    piórka idealne :D
    a Ty nie marudź Nasza perfekcjonistko, tylko chwal się! Czekamy!
    No i życzę choć chwilki na odpoczynek. :*

    ReplyDelete
  11. Uwielbiam motyw piórek, tak delikatnie, pięknie :)

    ReplyDelete
  12. Bardzo delikatnie ale i tak ma swój urok :)

    ReplyDelete
  13. Śliczne ! Takie delikatne a wciąż urocze :) !

    ReplyDelete
  14. faktycznie, delikatnie jak puszek :D

    ReplyDelete
  15. Och jak pięknie i dziewczęco! :)
    Piórka niesamowite! :)

    ReplyDelete
  16. Prześliczne! uwielbiam piórka, sama jeszcze nigdy nie robiłam:)

    ReplyDelete
  17. wspaniałe! tak delikatne, że mam wrażenie że te piórka to zaraz gdzieś odlecą ;p wspaniały efekt

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.