Distressed Nail Art - inspired by...

Lekarstwem na nieudany dzień stało się zdobienie Tamit24 z bloga Fail in nail love, proste szybkie i bardzo efektowne...

The cure for a horrible day became a decoration made by Tamit24 from the blog Fail in nail love, simple quick and very original ...

Tamit potrafi stworzyć niezwykłe i skomplikowane dzieła sztuki na paznokciach, jednak często doceniam u niej pomysły proste w wykonaniu a zapierające dech w piersiach, tak jak ten (klik - znajdziecie u Niej również tutorial). Szczerze uważam, że ciężko mówić dziś o inspiracji to mani skopiowałam praktycznie w całości, użyłam tylko innych lakierów - Color Club Wild at Heart, Q by Colour Alike 118, Colour Alike Bamberka.
Ten rodzaj zdobienia spodobał mi się tak bardzo, że z pewnością wkrótce stworzę wersję pastelową.

Tamit can create unusual and complicated works of art on nails, but often appreciate in her ideas simple to do and breathtaking as this (click - for a tutorial on her blog). Frankly I think its hard to talk today about the inspiration, I copied a manicure as a whole, the only difference is that I used different lacquers - Color Club Wild at Heart, Q by Colour Alike 118, Colour Alike Bamberka.
This type of decoration I liked so much that I will soon create a pastel version.




 Na ostatnim zdjęciu możecie zobaczyć jak paznokcie prezentują się bez promieni słońca

On the last picture you can see how the nails present themselves without sunshine
Co o nich sądzicie? Ja jestem zachwycona, tak jak Tamit obiecywała - szybkie i proste zachęcam Was do spróbowania ;)

 What do you think about them? I am delighted, as Tamit promised - quick and simple I invite you to try;)



Pozdrawiam,



18 comments:

  1. No faktycznie cudne, napatrzeć się nie mogę *.* :)

    ReplyDelete
  2. Mi też podoba się to zdobienie, proste a bardzo efektowne :)

    ReplyDelete
  3. Niesamowity efekt ! Ciężko oderwać od niego wzrok :)

    ReplyDelete
  4. Bardzo ładnie Ci wyszło :) Fajny efekt :)

    ReplyDelete
  5. Super. ;) Twoja i jej wersja rownie sliczne :)

    ReplyDelete
  6. No cudo! Już pisałam na fejsie, mega wyszło <3 Podobają mi się kolory (to, że widać tak dużo fioletu!!!)

    ReplyDelete
  7. Jestem zdecydowanie na tak! Pięknie wyszło :))

    ReplyDelete
  8. Bardzo mi się to podoba! *.* Koniecznie będę musiała spróbować :D Już zaczynam przeglądać moje holo lakiery i dobierać kolory ;)

    ReplyDelete
  9. Widziałam już wcześniej na instagramie, cudne mani! Też będę musiała wypróbować tę metodę :)

    ReplyDelete
  10. cudeńko i pewnie kiedyś ja też zgapię :P *.*

    ReplyDelete
  11. ale cudowna kopia ^^ genialny efekt ^^

    ReplyDelete
  12. mi się też to zdobienie strasznie spodobało u Tamit a jak widzę jeszcze Twoje to aż mam ochotę sama sobie takie strzelić :) pięknie wyszło, kusisz strasznie :D

    ReplyDelete
  13. To mani chyba nie może nie wyjść ;) jest proste i genialne ;)

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.