Na brak weny...

              ...zawsze przychodzą mi z pomocą naklejki wodne, a zdobienie zaplanowane na "nudne i oklepane"                                                                                łatwo można ożywić przy pomocy piasków.



Jak już wspomniałam na wstępie ostatnio męczy mnie brak weny, właściwie mam mnóstwo pomysłów, które w głowie wyglądają świetnie, ale  są wręcz niemożliwe w wykonaniu.
Załamana, musiałam coś na paznokciach zmalować bo przecież Ja lakieromaniaczka nie mogę wyjść na domówkę z "gołymi dłońmi"!
Zamierzeniem było pomalowanie wszystkich paznokci na czarno i ozdobienie ich kwiecistymi naklejkami, jednak sięgając po czerń od Colour Alike Black Saint 1 w oczy rzucił mi się P2 Lovesome, stwierdziłam, że będzie pasował do różowo czerwonych kwiatów, a skoro są również i żółte przyda się Lovely Baltic Sand nr. 2 i tak oto prosty pomysł nieco się rozwinął, paznokcie bardzo rzucały się w oczy, czułam się w nich świetnie :)

Ten mani przypomniał mi za co uwielbiam piaski - szczególnie te cukierkowe - zawsze ożywią nasze paznokcie i są idealnym wyborem na każdą imprezę, szczególnie jeśli chcemy by były zauważalne ;)
Mam nadzieję, że pomysł się spodobał i może kiedyś ktoś z brakiem weny lub czasu go wykorzysta.

PS. Jak widać dziś ponownie przysiadłam do zmian na blogu, mój kochany A. zabrał malucha na spacer więc wykorzystałam chwile spokoju na zabawy graficzne - mam nadzieję, że teraz jest już u mnie "znośnie" ;)


Pozdrawiam,

13 comments:

  1. moje dwa ulubione piaski :) fajnie je połączyłaś z tą czernią i naklejkami :)

    ReplyDelete
  2. na pierwszy rzut oka tak "ludowo" (w pozytywnym znaczeniu of corz), przyciąga wzrok :D

    ReplyDelete
  3. śliczne naklejki i piaski świetnie z nimi grają :)

    ReplyDelete
  4. Strasznie mi się podobają...i tak jak Redhead Nails pierwsze skojarzenie z motywami ludowymi, ale super wyszły:)

    ReplyDelete
  5. Wszystko razem, pięknie się prezentuje :)

    ReplyDelete
  6. Pięknie to wygląda ;D a piaski idealnie ożywiają całość :D

    ReplyDelete
  7. Bo naklejki wcale nie muszą być przecież nudne a z tymi piaskami wyszło idealnie. W sam raz się podpasowały pod kolorystykę kwiatów :) mi się podoba :*

    ReplyDelete
  8. Popieram z tą ludowością fajnie wyszło :)
    A piaski z jakiej firmy masz ?

    Zapraszam do mnie http://painted-art.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. no ładna alternatywa na imprezki :D

    ReplyDelete
  10. świetny mix, u mnie ten Lovesome jest bardziej różowy :D
    bardzo mi się podoba nowy nagłówek :)

    ReplyDelete
  11. Jak widać na krótkich paznokciach tez może wyglądać ciekawie:)

    ReplyDelete
  12. 1. Mi się podobają zmiany, jest tak skromnie, elegancko i po prostu ładnie ;) (Fajna grafika :P)
    2. Żółty piasek od Lovely nadal nie jest dla mnie ;p
    3. W tym połączeniu jest znośny, a nawet mogę powiedzieć, że mi się podoba o_O (Nie lubię żółtego:D) Niby z czarną bazą, a jednak bardzo wesoły mix ;)

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.