Hawaiian nails

W motywie jaki dziś zobaczycie na moim paznokciach zakochałam się dawno temu, brakowało mi jednak płytki z wzorem palmy, moja radość była wielka gdy ją zauważyłam w zestawie do stemplowania od BornPrettyStore...

In recital which will you see today on my nails I fell in love a long time ago, but I lacked the plate with the specimen palms, my joy was so big when I saw it in the set to stamp from BornPrettyStore ...



Motyw z pewnością jest Wam dobrze znany, do stworzenia tego zdobienia użyłam dwóch lakierów bazowych - fiolet Vipera nr. 23, róż Diadem nr. 260. Dwa paznokcie wycieniowałam przy ich pomocy, na pozostałych paznokciach fiolet widzicie solo. Następnie na całości wylądował Miss Selene nr. 169, po tej czynności popełniłam błąd nie pokryłam całości dodatkowo top coat'em przez co powierzchnia pozostała nierówna, niestety gdy już wzór z stempli znalazł się na paznokciach nie mogłam tego naprawić.

Theme is definitely well known to you, to create this decoration I used two nail polishes - violet Viper no. 23 pink Diadem no. 260 On two nails done gradient with their help, on the other nails purple you can see solo. Then the whole covered Miss Selene no. 169, after this I made a mistake, did not cover whole extra top coat whereby the surface remained uneven, unfortunately, once the pattern of the stamp was on the nails I could not fix it.



Zestaw do stemplowania zawierający 5 losowo wybranych płytek, stempel, zdrapkę oraz podtrzymywanie do płytek możecie dostać obecnie za 4.99$ tutaj
Pełna recenzja zestawu znajduje się poniżej w filmiku

Stamping kit contains 5 randomly selected design plates, stamp, holder and the scraper you can get it now for $ 4.99 here
Full review set below in the movie


Po prawej na zdjęciu widzicie zdrapkę oraz podtrzymywanie do stempli w woli wyjaśnienia, oba urządzenia są ubrudzone ponieważ po jednym użyciu nie dało się ich domyć, plastik jest nieco dziwny - matowy.

On the right in the picture you can see a scratch, and sustaining the punches will explain both devices are soiled because of after one use they could not be cleaned, the plastic is a bit strange - Matt.

Więcej pisać na temat tego zestawu nie będę, wszystkie informacje zawarłam w filmiku.
Pamiętajcie jeśli jesteście zainteresowani zestawem do stemplowania użyjcie kodu z poniższego obrazka aby uzyskać 10% zniżki!
Zajrzyjcie również na dział nail art jestem pewna, że przepadniecie w nim na dobre :)

I will write more about this kit, all information entered into a video.
Remember if you are interested in stamping kit, use the code from the image below to get a 10% discount!
Take a look also at the section nail art I am sure that it is lost for good :)





Pozdrawiam,


35 comments:

  1. Coś pięknego, ombre na środkowych paznokciach mnie urzekło :) Ślicznie! Chyba nie umiałabym tak zrobić :)

    ReplyDelete
  2. Ajajaj aż mi się wakacje w tropikach zamarzyły :D

    ReplyDelete
  3. Mani jest przepiękne, nie mogę się napatrzeć ^^
    Filmik obejrzałam, stempel = porażka ;/

    ReplyDelete
  4. Ale wakacyjnie i ciepło się zrobiło :-) Bardzo mi się podoba Twój hawajski manicure :-D
    Co do tej podstawki, to miałam taką Konada (oryginał). Dostałam ją od sprzedawcy z Allegro do któregoś zamówienia (ten co z Niemiec wysyła rzeczy). Podkładka zachowuje się dokładnie tak samo: zatrzymuje ściągany lakier, była matowa/chropowata. Ale jakoś dało się ją doczyścić. Natomiast płytka była w niej niestabilna i obracała się. Porażka.
    Ps. Bardzo przyjemnie oglądało mi się Twój filmik. Poproszę o więcej :-]

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aaa dziękuję :) Pewnie jeszcze będą filmiki, szybciej mi się robi takie recenzje niż typowe pisane z zdjęciami, mało profesjonalne, ale cóż trudno czasu za mało na obróbkę :P

      Delete
  5. palmy, palemki i drinki z palemką:)

    ReplyDelete
  6. pięknie :D też zawsze chciałam palmy ale namalowanie samej jakoś nigdy mi nie wyszło :( a blaszki z palemką chyba nie mam ;p ale na pewno kupię jakąś :D

    ReplyDelete
  7. a czego używasz do cieniowania? bo ja mam nawet ta specjalną gąbeczke z essence a za chiny mi to nie idzie...

    ReplyDelete
    Replies
    1. gąbeczki do makijażu, w rossmanie jest zestaw w plastikowym okrągłym pudełku firmy be beauty (o ile dobrze pamiętam) kosztują jakoś 6 zł za 6 sztuk w tym jeden używam do 4 różnych mani :)

      Delete
  8. cudownie az zatęskniłam za wakacjami :)

    ReplyDelete
  9. Sliczne ombre :) ja o wiosnie, a Ty juz lato :)

    ReplyDelete
  10. Palma i to mistrzowskie cieniowanie- idealny duet! A tych płytek to ja Ci mega zazdroszczę! :D

    ReplyDelete
  11. ale fajne te palemki, super zdobienie :)

    ReplyDelete
  12. Genialny efekt i to ombre... piękne kolory :)

    ReplyDelete
  13. Mam ten sam zestaw.. i nim właśnie wykonywałam pierwsze próby stemplowania i o efekcie nawet nie warto wspominać.. Cały zestaw wylądował w szufladzie... ale po tym filmiku wróciłaś mi wiarę w stempelki :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Czy używasz specjalnych lakierów do stempelków czy zwykłymi tez tak ładnie wychodzi? P.S.
      W przesyłce miałam ten sam zestaw płytek :)

      Delete
    2. No niestety w tym zestawie stempel jest fatalnej jakości, nigdy nie miałam gorszego a mam obecnie ich 6. Tak ja stempluje zwykłymi lakierami, polecam Golden Rose Rich color, colour alike, diadem i sally hansen one u mnie sprawdzają się najlepiej :)

      Delete
  14. Jestem po wrażeniem paznokci z palmą :) To cieniowanie i w ogóle całość wygląda niesamowicie :) Fajnie, że pokazałaś na filmie różnice w wielkości wzorów z obydwu płytek...tych w zestawie i tych które można kupić osobno. Dobrze wiedzieć, bo myslałam, że na tych sześciokątnych są tez małe te wzory cało paznokciowe. Ale widać niezłą różnicę :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pokazywałam również porównanie do jumbo, ale niestety w wcześniejszych nagraniach gdzie wychodziłam z kadru, a jak już w mirę wszystko się udało to zapomniałam o pokazaniu cheeky :<

      Delete
  15. Piekne palmy :)

    I-am-journalist.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Zapachniało wakacjami :D piękne mani :D

    ReplyDelete
  17. Samo zdobienie, jak i cała wybrana kolorystyka szalenie przypadały mi do gustu :)

    ReplyDelete
  18. ale to zdobienie jest fantastyczne :D od razu mozna poczuc wakacje :D

    ReplyDelete
  19. Ale kusisz latem aż się by chciało już je mieć znowu :) Delikatnie i stylowo to mi się podoba :)

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.