Candy

Niektóre z moich zdobień "muszą" swoje odleżeć na dysku zanim Wam je pokażę. Dzisiejszy cukierek należy do jednego z nich :)


Nie wiem czy pamiętacie jak pisałam o swojej fazie na białe stemplowanie, na gadaniu się jednak nie skończyło tylko ja po prostu chyba lubię wszystko pokazywać nie po kolei^^
Pora to nadrobić!
Bazę do stemplowego wzoru stworzyłam przy pomocy cieniowania szarym i różowym lakierem, na całość położyłam drobny brokat ( niestety prawie nie widoczny na zdjęciach ).
Teoretycznie prosty wzór z płytki QA91 nie był łatwym do odbicia, równe rozmieszczenie i nie rozczłapanie go było dla mnie wyzwaniem... Chociaż nie tak dużym jak szewron z tej samej płytki :P



Manicure nieodparcie kojarzył mi się z wielkim zakręcanym lizakiem, słodko i wesoło!
Mam nadzieję, że i Wam przypadnie do gustu.

Ostatnio czas przelatuje mi między palcami, wchodzę na bloga by sprawdzić ostatnio opublikowaną notkę z przekonaniem iż nie mogło to być dalej niż 2 dni temu a tu boom 4-5 dni :/
Musicie mi to wybaczyć, poświęcam cały czas wolny na rozwój firmy, paznokcie maluję po nocach z zamykającymi się oczami. No ale coś za coś, jak już dostanę pierwsze zamówienia i wszelakie strony aukcje etc będą gotowe pewnie wszystko się unormuje, lub ja się przyzwyczaję do takiego trybu życia :P



Pozdrawiam,

30 comments:

  1. Bardzo ładne zdobienie, faktycznie wygląda jak cukierek ^^ Dziwne, że musiało swoje odczekać na dysku ;D Współczuję, że tak tak ten czas Ci przelatuje - trzymam kciuki żeby się wszytko ułożyło! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję :) A co do leżenia na dysku, sama nie wiem po prostu czasem potrzebuję czasu by docenić niektóre swoje prace^^

      Delete
  2. kojarzy mi się z takim dużym okrągłym lizakiem, zakręconym :)

    ReplyDelete
  3. a ja myślałam, że to tasiemką zrobione ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha chyba bym oszalała tyle ich naklejając :P

      Delete
  4. Słodziutkie mani :) powodzenia w rozkręcaniu firmy :) trzymamy kciuki :)

    ReplyDelete
  5. Słodki wzorek, odbity perfekcyjnie:)
    Co do uciekającego czasu, to wiem o czym piszesz... sama nie wiem kiedy zleciał kolejny tydzień.

    ReplyDelete
  6. Mam identyczne skojarzenie co do lizaka :D A zdobienie powinno się znaleźć na blogu już dawno temu, a nie czekać aż się panienka namyśli :P

    ReplyDelete
  7. Ślicznie! delikatnie i niewinnie :) Chyba się skuszę kiedyś na skopiowanie, bo uwielbiam połączenie różu z szarością, a za stemple dopiero się zabieram....

    ReplyDelete
  8. Świetne! Ten gradient z pyłkiem jest uroczy. Kolorystyka taka 'moja' :P Podoba mi się bardzo!

    ReplyDelete
  9. A myślałem, że zdobienie wykonane przy użyciu tasiemki. Bardzo ładnie i czysto odbity wzór z płytki! Mega mi się podoba :) Ładnie ożywiłaś też tą nijaką szarość, która gdy jeszcze była dostępna bardzo mnie zniechęcała do tej całej kolekcji lovely

    ReplyDelete
  10. Genialne! :) Lubię ten kształt paznokci u Ciebie :)

    ReplyDelete
  11. Też na początku pomyślałam, że paski zrobiłaś tasiemką :D Całość bardzo mi się podoba, kolorystyka jest super :)

    ReplyDelete
  12. świetne ;) też mam takie paski na którejś z płytek - muszę je wypróbować ;D

    ReplyDelete
  13. Rozczłapanie wzoru? Tak, to jest dobre wyrażenie na to, co mi się ostatnio przytrafia. Czego zupełnie nie widzę na twoicj paznokciach. Wyszły idealnie, takie, wiesz, lizaki :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Też mi się to często zdarza, tyle że ja wtedy od razu zmywam całe zdobienie - aż się boję myśleć ile manicure nie pokazałam na blogu przez okres 2 lat pewnie dwa razy tyle :P

      Delete
  14. jak ślicznie!!! bardzo ładne masz pazurki:)

    ReplyDelete
  15. takie proste a ładne paznokcie :)

    ReplyDelete
  16. Z lizakami mi się bardzo kojarzy to zdobienie ;) bardzo fajny efekt ;)

    ReplyDelete
  17. Widać brokat :) A te paski to tak mi się trochę z korektorem :) tym takim z paskami, nie wiem czy kojarzysz :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pewnie, że kojarzę - najlepsza "zabawka" za czasów podstawówki^^

      Delete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.