Halloween z Vipera Roulette 34

Gdy tylko przejrzałam lakiery otrzymane od Vipera Cosmetics od razu w oczy rzucił mi się topper z czarnymi drobinkami, a halloween'owy klimat jaki obecnie panuje w blogosferze od razu nasunął mi pomysł na manicure z Jego użyciem...


Zacznijmy jednak od recenzji samego topu.
Vipera Roulette nr. 34 to bezbarwny top zawierający czarne nitki oraz kwadraty, niby nic specjalnego, ale chyba sami przyznacie, że tego typu lakierów na rynku jest dość mało - pierwszy raz mam w posiadaniu top wyłącznie z czarnymi drobinkami. Jeśli chodzi o samą aplikację to nie sprawia ona większych problemów, na zdjęciach widzicie jedną warstwę nałożoną bez żadnego kombinowania z układaniem drobinek. Miałam małe problemy z nitkami które lubiły zawieszać się na końcówce paznokcia, zazwyczaj wystarczyło je popchnąć w głąb płytki lub zsunąć je z paznokcia.
Czas schnięcia dość szybki, również co do trwałości nie mogłam narzekać. Ogólne wrażenie? Nie mam mu nic do zarzucenia :)



Jak pisałam w wstępnie, pomysł na manicure przyszedł bezproblemowo, wykorzystałam jako bazę Mechaniczną Pomarańczę od Colour Alike a na niej wylądował dzisiejszy bohater, by nie było zbyt "prosto" na serdecznym paznokciu namalowałam spasionego pająka zwisającego na pajęczynie :)
Moim zdaniem takie połączenie było strzałem w dziesiątkę, nie sądziłam, że ten toper aż tak dobrze wpasuje się w taką kolorystykę.



 Pozdrawiam,

15 comments:

  1. Fajne zdobienie ;) A pajączek bardzo uroczy ;-)

    ReplyDelete
  2. powiem Ci szczerze, że podoba mi się Twoje zdobienie, mimo, że nienawidzę pająków :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Też ich nie znoszę, na dodatek bliskość lasu sprawia, że w moim domu najczęściej goszczą właśnie takie spasione bydlęta, aż strach się do nich zbliżyć :D

      Delete
  3. Niby powinno być strasznie (w końcu Halloween), ale to zdobienie jest... urocze! :)

    ReplyDelete
  4. Fajne zdobienie! Nie wymaga wiele wysiłku i jakiegoś wielkiego talentu bo ruletka zrobi cały efekt sama :) Po prostu idealne jak mamy mało czasu :)

    ReplyDelete
  5. Zgadzam się z Madzią: zdobienie jest strrrrrasznie... urocze! :)
    Ten niteczkowy topper z Vipery to chyba mój ulubieniec z całej linii (nie wiem, jak to możliwe, bo nie przepadam za nitkowymi drobinkami :).

    ReplyDelete
  6. Faktycznie, spasiony pająk! :D Bardzo ładnie Ci wyszedł ^^

    ReplyDelete
  7. Świetne, proste zdobienie :) Super ten lakier bazowy

    ReplyDelete
  8. super zdobienie :) nie cierpię pająków, a ten jest wyjątkowo uroczy :)) topper idealnie wpasował się w klimat całości!

    ReplyDelete
  9. Bardzo pomysłowe pazurki. Zazdroszczę

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.