Halloween - cat and bats

Zapraszam Was na pierwsze zdobienie halloweenowe, główną rolę gra kot oraz nietoperze.



Kotek został namalowany ręczne a inspiracją było to zdobienie Robin Moses. Nietoperze to wzór z płytki Cheeky Jumbo Happy Holidays. Tło zostało stworzone przy pomocy szarego i ciemno fioletowego lakieru metodą saran wrap. 



Szybko i zwięźle ponieważ w domu mam gości, ciężko się skupić na pisaniu notki ;)
Mam nadzieję, że moja pierwsza halloween'owa propozycja przypadnie Wam do gustu!



 Pozdrawiam,

16 comments:

  1. rewelacja ^^ świetny kot i stempelki :)

    ReplyDelete
  2. ale zarąbisty! bardzo fajne zdobienie, strasznie mi się podoba ;]

    ReplyDelete
  3. Bardzo halloween'owe paznokcie, super pomysł!
    Odwiedź i mnie czasem :))
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  4. Super te Twoje halloweenowe paznokcie ;) fajny temat i jak sobie przypominam o halloween był właśnie mój pierwszy post na blogu

    ReplyDelete
  5. straszne! czyli znaczy strasznie... fajne ^^

    ReplyDelete
  6. świetnie wyszło ;D uroczy kiciuś ♥

    ReplyDelete
  7. Super kocur, pierwszorzędnie zmalowany. Halloween mnie nie przekonuje, ale oglądanie cudzych paznokci z motywem to zupełnie co innego ;)

    ReplyDelete
  8. Super wyszło, strasznie mi się podoba. Właśnie też odkurzam płytki halloweenowe i będę na dniach coś tworzyć :D

    ReplyDelete
  9. Fantastyczne! Ślicznie wyszło Ci to tło, a kotek wymiata :D

    ReplyDelete
  10. kocur na tle księżyca jest świetny! :)

    ReplyDelete
  11. Do halloween jeszcze daleko a ja się już jaram :D To mój ulubiony dzień w tej zimniejszej połowie roku :D

    ReplyDelete
  12. idealnie na halloween! świetny kot :)

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.