Color Club Angel Kiss

Zapraszam na recenzję pięknego holograficznego lakieru Color Club Angel Kiss :)



Chyba żadna fanka holograficznego efektu nie przejdzie obojętnie obok kolekcji Halo Hues od Color Club. Ja swojego pierwszego lakieru z tej serii wyczekiwałam na prawdę długo, zdecydowanie się tylko na jeden kolor nie było łatwe! Po obejrzeniu multum swatch'y do koszyka wpadł Angel Kiss. Cóż mogę dodać, miłość od pierwszego wyjrzenia i chęć zakupu kolejnych :)
Kryje idealnie po 2 warstwach, schnie szybko, wygodny pędzelek a efekt linearnego holo... Ah!
Wygląda pięknie nawet przy mniejszej ilości światła, jednak nie da się ukryć, że to w promieniach słońca pokazuje swoje prawdziwe możliwości... A jak stempluje! - o tym w kolejnym poście ;)












Lakier zakupiłam w Euro Fashion ( już tradycyjnie ) akurat trafiłam na 10% obniżkę ceny + darmową wysyłkę, przy okazji do koszyka wpadły 3 lakiery china glaze :) Póki co ten sprzedawca nigdy mnie nie zawiódł, świetny kontakt, piękne gratisy oraz szybka wysyłka <3



Pozdrawiam,

22 comments:

  1. Przepiękne są te lakiery, ale mnie troszkę odstrasza cena :( 45 zł to na razie nie na moją lakierową kieszeń :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Polecam śledzić Euro Fashion na facebook'u zdarzają się promocje na -50% co prawda rzadko, ale jak się trafi to cena już nie jest taka straszna :)

      Delete
  2. Obawiam się, że jak będę na targach to się na któryś lakier z tej holo serii skuszę ♥ Przecudowny!

    ReplyDelete
  3. Kiedyś tak mi się nie podobały te lakiery holo...teraz czuję, że muszę sobie taki sprawić :D

    ReplyDelete
  4. Istne roziskrzone cudo! Do mnie trafił Over the Moon, jest bardziej błękitny. Marzy mi się jeszcze Beyond.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Beyond jest super, ale u mnie jest bardzo nietrwały, z resztą od kogoś też słyszałam taką opinię :( Ale Over the Moon... <3

      Delete
    2. Nietrwały? Może trzeba jakieś inne czarne holo wymyśleć :/

      Delete
  5. Jestem zakochana w tym lakierze <3 kiedyś na pewno skuszę się chociaż na jeden mimo tej ceny okropnej ;p może na targi się wybiorę :)

    ReplyDelete
  6. Doskonale Cię rozumiem - sama wzdycham do tej kolekcji od dłuższego czasu ;)

    ReplyDelete
  7. ach, te Halo Hues <3 boskie jak zawsze

    ReplyDelete
  8. Miałam. Najbardziej chyba lubię Eternal Beauty. Te Halo Hues nadają się do stempli.

    ReplyDelete
  9. Przepiękny! Też miałam problem, żeby się zdecydować, holosie CC są boskie *.*
    Czekam na stemple!

    ReplyDelete
  10. Very strong holo effect. This is an amazing nail polish!

    ReplyDelete
  11. It has such a strong holo effect, gorgeous! :-)

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.