Sea shells

Dzisiaj pokażę Wam połączenie dwóch pięknych satyn od Sally Hansen :)



Sally Hansen Satin Glam 06 Teal Tule już mieliście okazję zobaczyć w poprzednich postach. Postanowiłam połączyć go z złotem z tej samej serii 01 Go Gold. Wybrałam metodę dry marble przy użyciu stempla - nałożyłam kilka kropelek jednego oraz drugiego po czym odbijałam je na paznokciu. Szczerze powiedziawszy efekt według mnie był taki sobie. Postanowiłam więc dodać stemplowy wzór, padło na płytkę BPL-028 i coś co przypomina mi skamieniałe muszelki. Użyłam bieli Colour Alike Kind of White.






Finalny efekt? Hmm sama nie wiem czy muszelki są widoczne, ostatnio mam wrażenie, że za cholerę nie potrafię pokazać na zdjęciach rzeczywistego efektu zdobienia.
Chętnie wysłucham więc Waszej opinii, czy ten dziwny twór przypadł Wam do gustu? ^^



 Pozdrawiam,

22 comments:

  1. Świetne kolory połączyłaś :) Bardzo ładne zdobienie :D

    ReplyDelete
  2. piękne zdobienie, widać muszelki ;) choć na miniaturce wydawało mi się, że to morska piana ;)

    ReplyDelete
  3. całość prezentuje się cudnie :)
    (chcę już lato!)

    ReplyDelete
  4. Uwielbiam ostatnio zdobienia które są niepowtarzalne i nietuzinkowe ... a właśnie takie jest Twoje zdobienie :) niesamowita kompozycja ♥

    ReplyDelete
  5. Piękne, piękne! Mi się kojarzy z Afrodytą wynurzającą się wśród fal z turkusowego morza *.*

    ReplyDelete
  6. Pewnie, że się podoba! Te satynki wyglądają prawie jak holo. Jest morsko-piaskowo, pięknie :)

    ReplyDelete
  7. Fajnie wyglądają ze stemplami :) Tego pomieszania lakierów nie lubię jak całe widać, wydaje mi się niechlujne, ale fajnie połączyłaś kolory i stempel dopełnił całości :) Jest ładnie :)

    ReplyDelete
  8. Efekt dry marble idealny pod stemple :) Fajnie wyszło ale bardziej widzę kamyczki w morzu niż muszelki :)

    ReplyDelete
  9. o rany, jakie piękne! i Ty się jeszcze pytasz? :P efekt jest super! a ten wzór użyłam do swoich pierwszych stemplowych naklejek :D

    ReplyDelete
  10. świetne mani - bardzo mi się podoba :)

    ReplyDelete
  11. Mam ochotę na to złoto. Cudowne zdobienie :)

    ReplyDelete
  12. No kurczę, takie piękne mani a ta się czepia :D Tło idealne pod ten wzór stempla, trochę muszelki a trochę piana morska <3 rewelka! Ty zawsze wykombinujesz coś ciekawego, czego jeszcze nie było <3

    ReplyDelete
  13. Love the base you've made for this nail art. Is is simply gorgeous!

    ReplyDelete
  14. Bardzo podoba mi się połączenie holograficznego i białego lakieru:)

    ReplyDelete
  15. Ładniusie - stempel nadał wakacyjny klimat :-)

    ReplyDelete
  16. bardzo ładny efekt, lubię ten złoty lakier SH :)

    ReplyDelete
  17. Such a lovely manicure, really beautiful and delicate! :-)

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.