Ocean waves

Dzisiaj rozpoczynam serię postów w których główną rolę będą grały lakiery Sally Hansen.
Będzie dużo stemplowania, ale nie tylko!



Najpierw jednak zaczniemy od samej bazy, pięknej turkusowej satyny Sally Hansen Satin Glam 06 Teal Tulle. Do pełnego krycia potrzeba 3 cieniutkich warstw. Pędzelek jest długi, ścięty równo na płasko. Malowanie nim to sama przyjemność. Czas wysychania bardzo dobry ok. 15 min. Jego koszt to ok. 14zł ( allegro ). Osobiście jestem w nim zakochana po uszy, uwielbiam satyny :) 







Teraz przyszła pora na wersję z stemplem. Od początku wiedziałam, że wybiorę wzór z morskim klimatem. Padło na płytkę BP-L003 i kręciołki na dole po środku, odbiłam je dość nietypowo bo poziomo. Użyłam do tego celu granatu Sally Hansen Insta Dri 160 Quick Jeanius jak sami widzicie, daje radę! A co najlepsze na allegro można go dorwać w cenach wahających od 5zł do 8zł podobnie jak resztę tej serii. Czy daje radę na czerni? I tak i nie, jest dość ciemnym lakierem i mimo wszystko lepiej wygląda na jaśniejszych kolorach.






Ja byłam oczarowana tym połączeniem! Mam nadzieję, że i Wam się spodoba :)

Gdy tylko uda mi się napisać wszystkie posty związane z "lakierami do stempli" na pewno zrobię podsumowanie, aby wszystko było w jednym miejscu :)




Pozdrawiam,

42 comments:

  1. Połączenie, jak i samo mani jest świetne. 15 minut hmmm, nie wiem jakim sposobem, ale u mnie wydaje mi się że lakiery zdecydowanie szybciej schną na paznokciach....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja liczę czas schnięcia do momentu w którym mogę już w miarę normalnie funkcjonować, czyli dotknięcia i otarcia nie są mi straszne :) Bo szczerze mówiąc nie wiem czy istnieje lakier który wyschnie do tego stopnia w np. 10 min lub mniej no chyba, że pokryty top coat'em :)

      Delete
    2. żaden lakier sam nie schnie szybciej niż 15 minut, nie mówiąc już o sytuacji, gdzie mamy go trzy warstwy (no może tylko taki jeden od chińczyka co go mam, ale on okrutnie śmierdzi i obawiam się że w składzie ma paliwo rakietowe lub coś podobnego ;p)

      Delete
    3. Belgijska :D
      Też liczę czas do momentu, kiedy np. w miarę bezstresowo można iść siusiu ;)

      Delete
    4. belgijska - zabiłaś mnie zdaniem w nawiasie :D

      Delete
    5. Paliwo rakietowe:) i dzień zrobiony, dziękuję belgijska!

      Delete
  2. świetne zdobienie :-) a masz jakiegoś swojego sprzedawcę na allegro ? jeśli tak to proszę o nick na maila: lakierkowo@gmail.com proszę :-)

    ReplyDelete
  3. wow love this combo.I do not like the blue one but this fantastically looks :)

    ReplyDelete
  4. ale piękny kolor i to satynowe wykończenie, super :) ze zdobieniem też bardzo ładnie :)

    ReplyDelete
  5. Ślicznie wyszło! Piękny ten teal.
    To fakt, że Insta-Dri często bardzo dobrze stempluje. Miałam super żółty i malinowy. Jednak nie mogę ich używać, często są w nich żywice formaldehydowe, normalnie jakąś dychawicę mam przy tym składniku :O

    ReplyDelete
    Replies
    1. O proszę nie miałam o tym pojęcia! Przyznaję bez bicia, że nigdy nie czytam składu lakieru kolorowego. Zwracam tylko uwagę na odżywki.

      Delete
    2. Jeśli cię nie uczula, to nie musisz... Miałam taką sytuację, że dostałam onycholizy przez formaldehyd, dlatego ciągle wszystkim o nim truję ;)Myślałam, że stracę dwa paznokcie! I po jakimś czasie domyśliłam się, że stało się to, gdy zmieniłam lakier bazowy z Essence na OPI, ona ma w składzie formaldehyd.
      Pamiętam, że Straw-Ready świetnie stemplował. I Butter-Fly Stroke :)

      Delete
    3. Ja mimo wszystko staram się go również unikać, jednak sądziłam, że tak flagowe lakiery go nie mają. Wolę dmuchać na zimne po tym co czytałam o jego szkodliwości. Nauczka na przyszłość, niby nic się nie dzieje, ale wiadomo, że ta substancja nie jest dobra dla zdrowia.

      Delete
    4. Z tego, co sprawdzałam, formaldehyd czy jego żywice były w Insta-Dri, które miałam. Były też np. w White On, to bodajże kolekcja XTreme Wear. Nie zauważyłam ich natomiast w którymś topie od SH z kolekcji XTreme Wear :O Wcześniej nigdy nie sprawdzałam składów, ale mądry Polak po szkodzie... Zresztą formaldehyd i jego żywice występują pod wieloma nazwami, nie brzmiącymi podobnie do słowa Formaldehyde... China Glaze też ma podobnie: raz lakiery z formaldehydem, raz bez.

      Delete
  6. Cudowne zdobienie i piekne kolory

    ReplyDelete
  7. Kolory dobrane perfekcyjnie i mani wygląda niesamowicie <3 ciągle mnie zaskakujesz tymi SH, które używasz do stempli - mają fenomenalne krycie jak na tak tanie lakiery, na allegro jest ich pełno!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oj tak, mają na prawdę piękne krycie, a i pomalować paznokcie też można ;)

      Delete
  8. Cudny lakier, bo i w satynie i w błysku mu do twarzy :) No i te Twoje zadbane skórki, moim jeszcze sporo brakuje do nich :(

    ReplyDelete
  9. mam zloty lakier z serii satin glam i jestem w nim zakochana! dorwałam go na promocji w rossmannie za 7zł, jeden z moich najlepszych zakupów życia :D
    i jestem pod wrażeniem jak ten drugi SH stempluje, rewelacja, świetne mani!

    ReplyDelete
  10. Piękne mani. Lakiery s serii satin glam już od dawna mi się b. podobają. A ten drugi do stemplowania też niczego sobie ;)

    ReplyDelete
  11. Przecudne połączenie :) Nie wiedziałam że te sally są takie fajne, kupowałabym jak wyprzedawali z rossmanna

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oj tak, niestety w szafach SH nie zawsze są wszystkie serie, choć te satynowe czasem widywałam :)

      Delete
  12. Z serii Satin Glam mam tylko złotko ;) też piękne jak ten turkus ;) w Rossmanie już ich nie ma, a serii nigdy nie było

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na allegro są za 13-14 zł :) Też mam złoto, już na swatchach widziałam, że jest cudne <3

      Delete
  13. Piękne! Muszę się rozejrzeć za tymi lakierami.

    ReplyDelete
  14. Świetne połączenie, ten odcień ID już jakiś czas temu wpadł mi w oko. Gdybym wiedziała, że tak pięknie się nim stempluje pewnie już dawno kliknęłabym go :P

    ReplyDelete
  15. Ten Satynowy lakier SH jest cudny ;)

    ReplyDelete
  16. Mam ten Insta-Dri i nawet nie wiedziałam, że tak pięknie stempluje :) Satyna wymiata, piękna:)

    ReplyDelete
  17. Jestem fanką lakierów SH Insta Dri, mam ich chyba z 13. Muszę wypróbować te satynowe. Piękne zdobienie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja o nich na pewien czas zapomniałam, głównie za sprawą pędzelka w Insta Dri i Salon M. który dla mnie zawsze jest mega niewygodny :<

      Delete
  18. czysta perfekcja! kolory, wzór... no po prostu uwielbiam <3

    ReplyDelete
  19. Od Sally Hansen moja mania lakierowa się zaczęła tak poważniej... :) mam trochę "staroci" :D od czasu do czasu nadal im ulegam, choć już dość dawno nie robiłam zakupów na allegro. U nas chyba niedoceniania marka, a jak dla mnie mają sporo rewelacyjnych lakierów :)
    No a mani super! i baza i wzory i to idealne odbicie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zgadzam się choć muszę dodać, że nie rozumiem dlaczego niektóre serie mają tak wielkie i do tego zawsze nierówno ścięte pędzelki a np. Satin Glam czy Magnetyczne mają już z kolei idealne :P

      Delete
  20. To połączenie wymiata ;) bomba ;)

    ReplyDelete
  21. Jaki śliczny kolor, genialne połączenie :D

    ReplyDelete
  22. Mam 2 stare SH z serii Salon w takich kwadratowych buteleczkach, mają normalne i zadbane cienkie pędzelki. Pamiętam pierwszy zakup w nowej butelce z szerokim pędzelkiem, w dodatku strasznie niechlujnie przyciętym. To było rozczarowanie przez duże R. Na szczęście sam lakier jest ok :)
    A akurat tę satynkę mam, dorwałam kiedyś na promocji - jest piękna i solo, i nabłyszczona.
    Mani zrobiłaś boskie, ten wzór, kolory, idealne!

    ReplyDelete
  23. Saly wygląda pięknie sam w sobie, chociaż z tym stempelkiem prezentuje się bosko :D

    ReplyDelete
  24. Mega zdobienie! Uwielbiam lakiery SH insta dri. A to połączenie wymiata! Jakiego topu użyłaś? Bo wygladają jak paznokcie hybrydowe :)

    ReplyDelete
  25. Ojojojjjj! Jakie piękne kolory! Świetne! :)

    ReplyDelete
  26. Teal Tulle is gorgeous, I love that shade and the finish too! About the manicure: well, it is simply perfect, perfect stamping and perfect combination of colours! :-)

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.