Happy Valentines Day

Czy obchodzicie czy też nie, życzę Wam aby dzisiejszy dzień był pełen miłości! Nie tylko tej partnerskiej, ale również rodzinnej :*



Muszę przyznać, że w tym roku nie poszalałam z zdobieniami Walentynkowymi, chyba mam lekki przesyt serduszek ^^
Dzisiejszego dnia postanowiłam nosić coś prostego i szybkiego w zrobieniu.
Zestawiłam z sobą dwa piaski, czerwony Lovely Baltic Sand nr 5 oraz czarny Wibo Wow Glamour Sand nr 6, oraz dwa kremy czarny Wibo Extreme Nails nr 34 oraz malinowy My Secret 205 Fruity Pink.







Mam nadzieję, że Wy nie byliście tak leniwi jak ja w tworzeniu Walentynkowego manicure ^^



Pozdrawiam,

16 comments:

  1. Piękne kolory, lubię takie połączenia faktur :)

    ReplyDelete
  2. piękne połączenie kolorów i faktur ♥

    ReplyDelete
  3. Bardzo ładnie połączone kolory. Jest i walentynkowo, i nie walentynkowo :)

    ReplyDelete
  4. Zdobienie proste , ale ładne :) Ja też w tym roku nie wykazałam się specjalną kreatywnością :)

    ReplyDelete
  5. Wreszcie coś nieserduszkowego widzę w walentynki ;) lubię połączenia lakierów piaskowych ze zwykłymi, kremowymi ;)

    ReplyDelete
  6. Bardzo fajne zestawienie lakierów, nie musi być serduszek, by czuć było m i ł o ś ć ;p

    ReplyDelete
  7. fajne połączenie faktur i kolorów :)

    ReplyDelete
  8. uwielbiam piaski z wibo, świetne mani :)

    ReplyDelete
  9. świetne połączenie kolorystyczne i perfekcyjne wykonanie ;)

    ReplyDelete
  10. Bardzo ciekawe połączenie :) Piaski i kremy ładnie ze sobą kontrastują :)

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.