Gentle manicure

Zapraszam na delikatny manicure z odrobiną błysku :)



Do stworzenia dzisiejszego zdobienia zainspirowała mnie IG: @thenailunique  ( oryginał KLIK ).
Piękny, delikatny i łatwy w zrobieniu manicure <3

Zaczęłam od pomalowania paznokci dwoma warstwami mlecznego lakieru, następnie odbiłam bielą Colour Alike Kind of White wzór z płytki BP-48.
Do kolorowania wybrałam dwa holograficzne lakiery ILNP Home sweet home oraz Eveline miniMax 401. Całość wykończyłam grubszą warstwą Sally Hansen Diamond Flash.






Dawno żadne moje zdobienie nie podobało mi się tak bardzo! Wiele zdobień było malowanych na siłę, z tym było zupełnie inaczej, czysta przyjemność z tworzenia ^^
Koniecznie dajcie znać czy Wam się też podoba! :)




Pozdrawiam,

27 comments:

  1. śliczne! lakier ilnp genialny, świetnie wygląda jako delikatny akcent :)

    ReplyDelete
  2. Mega fajne, romantyczne zdobienie w moim stylu <3

    ReplyDelete
  3. Cudowne mani! Podoba mi się w 100% <3

    ReplyDelete
  4. Cudne! Bardzo delikatne, a jednak super interesujące.

    ReplyDelete
  5. Stemple i holo razem, to musiało się udać :D Ślicznie wyszło :)

    ReplyDelete
  6. ale piękne zdobienie :) niby skromne, ale te holograficzne dodatki dodają mu pazura ;)

    ReplyDelete
  7. Cudowne mani. Chyba kiedyś ukradnę :)

    ReplyDelete
  8. Wow 😲 śliczne"serwetkowe" mani. Uwielbiam!

    ReplyDelete
  9. Rewelacja, idealnie to wygląda i trafia w mój gust! Kolorowałaś holosiami już na paznokciu! Podziwiam, u mnie byłyby ślady ciaprania na stemplach, słabo mam z celnością, musiałabym zrobić stemplwe naklejki.

    ReplyDelete
    Replies
    1. A ja z kolei zawsze coś zepsuję robiąc naklejki - zazwyczaj bąbelki powietrza przy aplikacji lub zmarszczony lakier :P Kolorowałam wykałaczką ^^

      Delete
    2. Muszę sprawdzić, jak by mi szło wykałaczką. Naklejki zawsze robiłam cieniutką sondą.

      Delete
  10. Niesamowicie mi się podoba i podziwiam precyzję z jaką to zrobiłaś!

    ReplyDelete

  11. przepiekne pazurki ! nic tylko podziwiac ;)

    ReplyDelete
  12. faktycznie, jest się czym zachwycać *.* przepiękne delikatne kolory i ten dodatek holo - cały smaczek :D

    ReplyDelete
  13. mega pomysłowe i oryginalne, takie klimatyczne! :)

    ReplyDelete
  14. Pięknie to wszystko skomponowałaś ;)

    ReplyDelete
  15. The ILNP holo polish makes this mani look fancy and elegant. BIG LOVE!

    ReplyDelete
  16. Uwielbiam takie delikatne zdobienia:) Przepiekne!

    ReplyDelete
  17. Such a beautiful outcome, I love this manicure! :-)

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.