Cobalt glitter waves

Stwierdziłam, że przyda się mała przerwa w holo postach, dla odmiany glitter i fleksy! :)



Piękny kobalt który posłużył mi jako baza to wibo extreme nails nr 533. Do pełnego krycia potrzebowałam trzech cieniutkich warstw, malowanie było bardzo przyjemne.
Po wyschnięciu kobaltu położyłam jedną warstwę fleksów Essence 08 night in vegas ( jeden z pierwszych lakierów w mojej kolekcji, wciąż daje radę ^^ ), oraz jedną warstwę niebieskiego glitteru Claire's Wicked. Wybrałam wzór przypominający fale z płytki BP-21 niestety na paznokciach ten efekt moim zdaniem zniknął, a same fale wyglądają jak zwyczajne nieregularne linie. Brakuje mi w kolekcji motywów morskich, trzeba będzie to zmienić! ^^
Całość zmatowiłam top'em od Golden Rose.







Lubicie zabawy z glitterem? Ja bardzo, nie raz nadają drugie życie już zapomnianym lakierom w naszych kolekcjach :)

A w kolejnym poście wracamy do holograficznego wykończenia, zobaczycie swatch'e Top Prismatic od Dance Legend. Słoneczne dni zapewniły odpowiednie warunki do zdjęć ;)



Pozdrawiam,



40 comments:

  1. Piękne mani! Niesamowity ten kobalt :)

    ReplyDelete
  2. Jak owinięte nićmi... Piękne te cuda spod spodu :D Całość b. efektowna.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ooo to skojarzenie mi się podoba. Ja sama nie wiem co tam widziałam ^^

      Delete
    2. Niejednoznaczne takie, ni to kokon, ni to nitki, przez co bardzo wpada w oko - no i to piękne tło.

      Delete
  3. No genialne mani i jakie ladne pazurki

    ReplyDelete
  4. Fale czy nie, mani jest cudowne!!! Strasznie mi sie podoba, bardzo chętnie ponosiłabym takie!

    ReplyDelete
  5. O ja Cie, jakie ładne zdobienie!!!

    ReplyDelete
  6. Super ten warstwowiec pod stemplem, nie miałabym nic przeciwko, żeby zobaczyć go przed stemplowaniem, ale pewnie nie masz zdjęć?
    Wersja finalna wygląda rewelacyjnie!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niestety rzadko kiedy robię zdjecia przed stemplowaniem:( zawsze mogę tą kombinację pokazać na wzorniki ^^

      Delete
    2. Zatem i ja przychylam się do prośby :-D baza niesamowita!!!!!!

      Delete
  7. Piękne zdobienie, świetnie wygląda ten mat!

    ReplyDelete
  8. Przepiękny masz kształt paznokci bardzo do Cb pasuje :) ja wróciłam na moment w kwadraty ale na lato planuje zaś małą zmianę :) zdobienie rewelacyjne i kolorystyka jak najbardziej trafia w mój gust :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję:) pokazuj czasem coś u siebie na blogu ;)

      Delete
  9. Jakie masz długie paznokcie ! Pięknie Ci w takim kształcie i dlugości , a zdobienie wpada w oko i zachwyca ;)

    ReplyDelete
  10. Byłam pewna, że bazą jest jakiś lakier za mnóstwo pieniędzy, a tutaj proszę - tanio i jak pięknie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Czasem można dorwać piękne lakiery za parę złoty, albo odpowiednio połączyć je z glitterem jak w tym przypadku :)

      Delete
  11. O wow :-o ale to robię genialne wrażenie, to jeden z niewielu momentów gdzie kocham mat <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mam podobnie, niektóre glittery w błysku nie zachwycają tak bardzo jak w macie :)

      Delete
  12. OMG, it looks breath taking beautiful. Love that it is matte, yet the glitters peak through the stamped pattern. I simply can not take my eyes of it!

    ReplyDelete
  13. o kurcze genialnie wygląda to połączenie :D

    ReplyDelete
  14. To zdecydowanie jest najlepsze mani jakie widziałam w tym roku!!!!!!! Wyglądają jak połyskujące motki kordonka ♥♥♥ jestem oczarowana!!!!! Genialnie połączone lakiery!!!

    ReplyDelete
  15. Przepięknie :) Mam ten lakier z Wibo i bardzo lubię :)

    ReplyDelete
  16. genialny mix <3 no i jakie tfu tfu piękne paznokcie! :) choć ten wzór chyba troszkę optycznie zniekształca kształt, ale całość i tak boska :D

    ReplyDelete
  17. Twoje paznokcie są z posta na post co raz piękniejsze ;)

    ReplyDelete
  18. At first I didn't recognize BP-21 stamping plate, so I had to search for it on BPS website... And I realized that also I have this plate.. :-) The manicure is awesome, such a beautiful final effect, I love it! :-)

    ReplyDelete
  19. Wow! Super to wygląda! Jakbyś owinęła paznokcie jakąś nicią :)

    ReplyDelete
  20. Baza jest odjechana! Połączenie tych dwóch glitterów jest świetne!

    ReplyDelete
  21. ale masz cudowny kształt paznokci ;)! Zdobienie również wspaniałe,efekt na pewno przyciąga wzrok. Mam ten lakier od Wibo,ale nie pomyślałam,żeby go tak wykorzystać

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.