Dance Legend Top Prismatic

Dzień Dobry! 
Zapraszam na obiecaną recenzję linearnego holograficznego top coatu od Dance Legend :)



Top Prismatic położyłam na dwa kolory, bordo oraz ciemny brąz. Wystarczyła jedna cieniutka warstwa aby efekt był zadowalający. Całość dodatkowo pokryłam top coat'em Sally Hansen Diamond Flash. Niestety ten holo top ujawnia wszystkie niedoskonałości które powstają podczas malowania. Przy długich paznokciach mam problem z zabezpieczeniem wolnego brzegu tak aby nie powstała górka przy końcu paznokcia. Top mi tego nie wybaczył i widać "załamanie" się lini holo. Nie rzucało się to w oczy bardzo mocno, ale sami wiecie jaka jestem^^
Najbardziej widać to na filmiku który udostępniłam na moim Instagramie ( KLIK )







Ogólnie jestem bardzo zadowolona z efektu jaki można uzyskać dzięki Top Prismatic, szkoda tylko, że w cieniu wygląda on nijako, piękny, wyłącznie na słoneczne dni ;)
A Wam jak się podoba?




Pozdrawiam,

23 comments:

  1. Bardzo ładną tęczę daje, choć chyba ciut poszarza lakiery? Niemniej jednak fajny! Nie wzgardziłabym :D Uniwersalna rzecz.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak zgadza się, większość lakierów traci swoją intensywną barwę, szczególnie jest to widoczne bez promieni słońca / lampki. Cóż coś za coś ^^

      Delete
    2. I tak mi się podoba! Każdy top holo, który miałam, trochę poszarzał.

      Delete
  2. Bardzo ładnie się mieni, ale w sumie szkoda, że tylko w słońcu :)

    ReplyDelete
  3. Uwielbiam lakiery holo, niestety mój się niedawno skończył :(

    ReplyDelete
  4. Jejku, jak ja bym chciała takie mieć :)

    ReplyDelete
  5. Bardzo ładny efekt daje ; kurcze mam też cudny top, a raczej lakier z efektem syrenki i ani razu go nie pokazałam na blogu, bo zawsze zdjęcia fatalne mi wychodzą

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oj też tak czasem mam, niektóre lakiery pokazuję dopiero po kilku malowaniach ^^

      Delete
  6. Kurde miałam sobie wziąć tego topa, zrobię to następnym razem, bo jest cudny!!!

    ReplyDelete
  7. przepiękny ten top <3 uwielbiam efekt holo, świetnie urozmaica manicure :)

    ReplyDelete
  8. Replies
    1. Niestety tylko za granicą, ja swój kupiłam w www.nailland.hu

      Delete
  9. Ja mam top z Liquid Sky Lacquer - efekt wydaje się podobny. I też podkreśla wszelkie nierówności, czy zgrubienia.

    ReplyDelete
  10. Piękny top! Trochę szkoda, że w cieniu nie ma tej mocy, ale chyba tak ma większość holo lakierów :)

    ReplyDelete
  11. Nie można oderwać oczu, piękne:)

    ReplyDelete
  12. Jejciu, za każdym razem jak widzę te Dance Legend to się zakochuję :) Szkoda, że w Polsce niedostępne.

    ReplyDelete
  13. Nie wiem gdzie Ty tam widzisz niedoskonałości haha :-D przecudny efekt!!! Muszę pomyśleć na zakupem linearnego topu holo <3

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.