Light pink flowers


Szybkie zdobienie i szybki post, czasem dla każdego doba jest zdecydowanie zbyt krótka ;)



Golden Rose Rich Color 42 to jeden z moich pierwszych lakierów tej firmy i zarazem chyba ulubiony! Piękny fiołkowy kolor wypełniony drobnym srebrnym shimmerem <3
Kryje już po pierwszej warstwie, schnie ekspresowo, idealny na szybki manicure.
Dodałam do niego kwiatuszki z płytki BP-78 jasno różowym MDU 25 Pastel Pink.
Jest to mój jedyny mundziak, pomimo świetnej pigmentacji jednak wolę lakiery do stempli o nieco rzadszej konsystencji.

Graphic from: http://www.bornprettystore.com/







Wczorajszy wieczór spędziłam z pędzelkiem w ręku. Długo podchodziłam do ręcznie malowanych kwiatów typu vintage, zawsze strasznie się ich bałam, sama nie wiem czemu^^
Pozostaje sięgać po ten wzór częściej i ćwiczyć rękę, efekty zobaczycie za kilka dni :)

A póki co chętnie poczytam komentarze na temat kwiatów na szybko ;)



Pozdrawiam,



11 comments:

  1. Śliczne :) i bardzo ładnie, starannie wykonane, podoba mi się :)

    ReplyDelete
  2. Ciekawy ten lakier bazowy, stemple jak zawsze dopracowane - fajnie :)No nie zawsze można sobie pozwolić na bardziej czasochłonne zdobienia. Ciekawa jestem tych kwiatów, bo lubię vintage.

    ReplyDelete
  3. Też mam trochę problemu z gęstością MDU :( dlatego poprzestanę na 3 które mam. Ale lakierów z serii Rich Color mam około 50 na pewno będę dokupywać ;D Mani subtelne i kobiece :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja ostatnio złapałam się na tym jak często sięgam po kilkanaście GR które mam, wszystkie świetne i co ciekawe trzymają się na moich paznokciach jak żadna inna firma :P

      Delete
  4. Beautiful base and lovely flowers! :-)

    ReplyDelete
  5. Pięknie, proste zdobienia też zachwycają!
    Ten GR jest wyjątkowo udany, bo sam kolor jest cudny, a drobinki wyglądają fantastycznie. I do tego jeszcze stempluje.
    MdU denerwują mnie z rozwarstwianiem, ich gęstość mi nie przeszkadza, ale dobre wymieszanie, to wyzwanie.

    ReplyDelete
  6. Piękne i delikatne - czasem każda z nas lubi na szybko ;)

    ReplyDelete
  7. Ładne zdobienie, a płytka mega dziewczęca :) Też mam ten GR, przyjemny kolor, taki niespotykany:)

    ReplyDelete
  8. Bardzo fajnie wyglądają choć te kolory jakieś takieś "nijakieś" :)

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.