Double lace

Zapraszam na połączenie koronkowych stempli oraz naklejek wodnych :)




Jako baza posłużył mi Sally Hansen Mint Sorbet. Na nim przy pomocy zwykłego białego lakieru do paznokci odbiłam wzór koronki z płytki hehe018. Widoczność miała być delikatna aby później wzór nie rzucała się w oczy pod naklejką. Wybrałam piękną koronkę w odcieniach
 zielonych i niebieskich ( YU-330 ) i umieściłam ją przy końcach paznokci.
Całość utrwaliłam Bell Fast Dry top coat - za tak niską cenę jest na prawdę godny uwagi, choć przy stemplach trzeba go nakładać delikatnie! Schnie za to całkiem szybko.

        



Zdjęcie robione w ostrym słońcu ( kolor troszkę przekłamany ;) )

Jestem ciekawa jak Wam podoba się położona w ten sposób koronka? Lubicie tego typu naklejki? 
Ja byłam odrobinę sceptyczna, ale po tym zdobieniu, wiem, że nie było ono ostatnie!




Pozdrawiam,

29 comments:

  1. Ale cuda <3 Genialnie Ci wyszły te pazurki :)

    ReplyDelete
  2. Bardzo mi się podoba ten pomysł. Chociaż kolory naklejek wodnych moim zdaniem mogły by mieć bardzie wyraziste kolory, ładnie by wtedy kontrastowaly z bazą i białą koronką. Jako wersja delikatna, mało rzucający się w oczy to jak najbardziej na tak :-D :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dopasowywałam kolor paznokci do wybranego wzoru naklejek, zamierzony efekt bardzo podobnych odcieni. Choć wersji o której mówisz na pewno spróbuję ;)

      Delete
  3. świetne połączenie! super kolory :)

    ReplyDelete
  4. piękne połączenie ;) uwielbiam ten stemplowy wzorek! muszę kupić tę płytkę ;)

    ReplyDelete
  5. It looks perfect, lovely and very cheerful! :-)

    ReplyDelete
  6. Bardzo fajnie to wykombinowałaś :D

    ReplyDelete
  7. Świetny pomysł :) Już mam ochotę ściągnąć go od Ciebie:D

    ReplyDelete
  8. Pięknie to wygląda! Uwielbiam takie zdobienia! Niestety na migdałkach to już nie to samo, więc pozostaje mi oglądać u innych ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Można pokombinować z ułożeniem pionowym, skośnym ;) obaczymy co tam mi jeszcze do głowy przyjdzie.

      Delete
  9. I like the way you placed the laces. Great nail art!

    ReplyDelete
  10. Czasem i te mniej napigmentowane lakiery przydają się do stempli - właśnie, gdy chce się osiągnąć mniej rzucający się w oczy efekt. Całość ciekawa, taka koronkowo-firankowa, fajnie to wymyśliłaś.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zgadzam się! Zbyt często zapominamy jak ciekawie można odbić wzory nieco mniej napigmentowanymi lakierami :)

      Delete
    2. Jeszcze przyszło mi na myśl, że te naklejki kojarzą mi się z tymi koronkowymi wykończeniami, które teraz dodaje się do ubrań, np. spodenek.

      Delete
  11. Bardzo lubię koronki, bardzo! Dla mnie to jest mega, bo i mięta, i niebieski, i koronki, po prostu wszystko mi tu pasuje.

    ReplyDelete
  12. Niezbyt przepadam za koronkowymi wzorami, ale kolorystycznie i pod względem pomysłu i wykonania, mani jest genialne :)

    ReplyDelete
  13. Pięknie to skomponowałaś! Nosiłam mani z tymi naklejkami, ale nie zdążyłam zdobić od razu zdjęć i w pracy sobie obskubałam; dobrze , że naklejek jest sporo i jeszcze będę mogła je wykorzystać ;)

    ReplyDelete
  14. Ładnie wyszło, lubię takie delikatne mixy ^^

    ReplyDelete
  15. Dla mnie super. Te naklejki sprawiają wrażenie cieniowania. Automatycznie robi się tło ciemniejsze :)

    ReplyDelete
  16. Pomysłowe zdobienie. Lubię tę miętę :)

    ReplyDelete
  17. Pracuję na lakierach semilaca, i na razie nie kombinowałam z żadnymi naklejkami czy wzorkami, ale chyba czas to zmienić ;D Bardzo spodobał mi się wzór który zrobiłam , mam nadzieje że i mi on wyjdzie, Trrzymaj kciuki ! A Ty próbowłaś już hybryd? Ja nie wyobrażam sobie wrócic do zwykłych lakierów, które odpryskują po 3 dniach

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.