Pink and purple gradient


Dawno nie było u mnie gradientu, tym razem miałam ochotę na wyraziste odcienie fioletu i różu.




Wybaczcie mi roztargnienie, ale niestety nie pamiętam jakich dokładnie użyłam lakierów. Zany jest mi tylko róż widoczny na końcach paznokci Color Club Jackie Oh! Oprócz niego użyłam jeszcze bardziej stonowanego różu oraz fioletu. Cieniowanie wykonałam na białej bazie. 
Nie mogłam się oprzeć pokusie pokrycia paznokci warstwą holo ILNP My private rainbow.
Na sam koniec czarnym lakierem do stempli od BornPrettyStore dodałam wzór z płytki blueberry04.







Mam nadzieję, że taka kompozycja przypadnie Wam do gustu :)



Pozdrawiam,

24 comments:

  1. Śliczny gradient:) Chciałabym żeby mi tak wychodził, muszę więcej ćwiczyć :) I widzę że tą płytkę co chwilę na blogach, chyba w końcu i ja ją zamówię :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. No niestety, ale by wychodziło ładnie trzeba ćwiczyć choć i to czasem nie jest gwarancją ładnego gradientu ;) Na początek zdecydowanie polecam cieniowanie w jednym kolorze o różnych odcieniach, przynajmniej mi było łatwiej tak dojść do prawy :)

      Delete
  2. Piękne mani! Świetny gradient :)

    ReplyDelete
  3. To pierwsze zdjęcie - wow, jak rozgwieżdżone niebo. Różowe. Super. Środkowy palec ujął mnie w szczególności :D Ślicznie z tymi stemplami!

    ReplyDelete
  4. Ach, te holo drobiny! Super! Jak bardzo różni się ten holo top ILNP od tego z grubymi drobinami z El Corazon? Ten drugi do mnie pełznie i nie mogę się już doczekać.
    Całe mani jest świetne :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie wiem który dokładnie top el corazon kupiłaś, ten mój ( 421h/25 large hologram ) różni się dość mocno ( moim zdaniem ) drobinki są bardziej iskrzące niż holo, oba topy mają swój urok choć zupełnie odmienny. Tu masz post z użyciem topu el corazon : http://www.redrouge.pl/2015/12/sunset-in-magical-forest.html

      Delete
    2. Już wiem, co masz na myśli pisząc, że on bardziej iskrzy, bo doszedł i sobie go obejrzałam. Nie mniej jednak też jest ładny. Ale ILNP wymiata!

      Delete
  5. o jakie piękne <3 te holo drobiny dodają mega uroku do gradientu <3 i ten wzorek jest przepiękny <3

    ReplyDelete
  6. świetny gradient, i ten ILNP ślicznie się mieni!

    ReplyDelete
  7. Cudowne kolory! Urocza płytka, jeden wzór skradł moje serce :)

    ReplyDelete
  8. Pięknie jak zawsze ;) wypróbowałam już trzy wzory z płytki, a ten zostawiłam sobie na koniec ;)

    ReplyDelete
  9. super zdobienie, gradient i stemple to zawsze dobre połączenie :)

    ReplyDelete
  10. Śliczne mani, spodobała mi się ta płytka aż sobie zamówiłam :)

    ReplyDelete
  11. Całość wygląda genialnie, bardzo podoba mi się ten wzorek :)

    ReplyDelete
  12. Świetne zdobienie :) Gradient również po mojej głowie ostatnio się błąka, ale na paznokcie jakoś trafić nie może :)

    ReplyDelete
  13. Very neat stamping and amazingly beautiful manicure! :-)

    ReplyDelete
  14. Piękny gradient i stempel do tego- cudo <3

    ReplyDelete
  15. cudo! uwielbiam to połączenie kolorów :)

    ReplyDelete
  16. taka kolorystyka zawsze mi się podoba :) a gdzie migdałki?

    ReplyDelete
  17. Piękne: kolory, top, stempel - wszystko :)

    ReplyDelete
  18. Uwielbiam tego typu zdobienia. Patrząc na moją pracę teraz to aż tęskno mi do gradientów lakierowych. Wychodzą one bardzo łatwo w porównaniu do hybryd.
    A pamiętam jak jeszcze lakierowe na początku były w moim wykonie nie idealne. Teraz mam naukę dojścia do perfekcji w hybrydach. Mani czadowe i bardzo energetyzujące bo kolory są jak najbardziej w moim guście :)Płytka piękna i wzór pasuje tu jak ulał

    ReplyDelete
  19. śliczny jest ten wzorek - i w ogóle cała płytka ;)

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.