Biała Kreda & cieniowanie w macie


Każda prawdziwa lakierowa maniaczka ma w swoich zbiorach biały lakier...
Każda poszukuje idealniej konsystencji i co najważniejsze równie dobrego krycia...
Czy biała kreda od Diademu zalicza się do tego zacnego grona?
Jak wykonuje się na niej zdobienia?
Zapraszam do recenzji :)




Diadem F28 zwany również białą kredą

Typ - mat (jak dla mnie półmat)
Krycie - 2 warstwy
Konsystencja - średnia
Pędzelek - standardowy, lekko spłaszczony
Czas schnięcia - 10-15min
Zmywanie - bez problemu
Dostępność - sklepy kosmetyczne lub sklep diademu (klik)
Pojemność -  12ml
Cena -  11,90zł

Informacje dodatkowe - Jak na wstępnie wspomniałam, każda z Nas posiada biały lakier w swoich zbiorach. Przydatny do stworzenia eleganckiego frencha, niezbędny pod neonowe lakiery oraz potrzebny do uzyskania wyrazistego cieniowania... Jego zastosowanie można by wymieniać godzinami. Sama w swoich zbiorach posiadałam jeden biały lakier z którego byłam zadowolona, poszukiwałam go długo. Teraz z uśmiechem na ustach mogę powiedzieć, że znalazłam drugą biel która świetnie się u mnie sprawdza.
Biel od diademu świetnie kryje, ma mega wygodny i precyzyjny pędzelek cena co do jakości i pojemności lakieru również świetna, jeżeli miałabym się czegoś przyczepić to lekkiego smużenia jednak w ramach obrony nie spotkałam nigdy żadnej bieli która nie miałaby tego problemu.

Dość gadania, zapraszam do zobaczenia bieli solo oraz jako bazy pod cieniowanie lakierami




W teorii lakier miał być matem jednak jak można zauważyć na zdjęciach bardziej przypomina półmat gdyż daje delikatny połysk




Co do cieniowania proszę o wyrozumiałość jest to mój drugi udany gradient wykonany lakierami :)

Podsumowując - biel diademu z pewnością będzie przeze mnie używana często i z czystym sumieniem mogę ją polecić każdemu!
Polecam również byście pytały w swoich pobliskich sklepach kosmetycznych o dostępność lakierów tej firmy, u mnie miła Pani chętnie słucha klientek i stara się sprostać ich "zachciankom". Sama przy najbliższej okazji zamierzam ją zapytać czy jest możliwość by lakiery Diademu pojawiły się i u Niej raczej nic na tym nie straci bo ciężko o osoby które byłyby niezadowolone z jakości emalii tej firmy :)


Lakier otrzymałam dzięki akcji Lakierowych Maniaczek


Serdecznie zapraszam Was na fanpage Diademu

Fakt iż odtrzymałam lakier w ramach współpracy nie wpływa na moją opinię!




Pozdrawiam,


39 comments:

  1. podoba mi się ten bielasek, wprawdzie posiadam swoją idealną biel, ale taka półmatowa jest nawet ładniejsza od tej zwykłej :D

    ReplyDelete
  2. bardzo fajna biel :)
    świetnie ci gradient wychodzi :)

    ReplyDelete
  3. jak byś użyła ciut ciemniejszej czerwieni to by wyglądało jak byś maczała paznokcie we krwi :D
    Gradient wyszedł super!
    A biel prezentuje się fajnie- ja ostatnio zaszalałam i na fali pozytywnych opinii też kupiłam biel od diademu... niestety miała jakiś inny nr i kryje okropnie ;/ więc trzeba patrzeć na numerki a nie brać pierwszej lepszej bieli tej firmy.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja zaraz zasiadam do malowania trzecim lakierem jaki dostałam póki co świetnie kryją, co do czerwieni, niestety ja caly czas siedze na kompie narzeczonego a tu wszystkie kolory są zupełnie inne niż w rzeczywistości, ta czerwień bardziej wpada w malinę w rzeczywistości :P typowej czerwieni bałam się użyć bo dopiero łapię o co chodzi w cieniowaniu i łączeniu kolorów wydawało mi się, że nie będzie pasować :P

      Delete
  4. ładna biel :) faktycznie warto mieć taki lakier. a gradient fajnie wyszedł, choć kolory dla mnie trochę... makabryczne :P

    ReplyDelete
  5. Widziałam ostatnio lakiery diadem w drogerii Wispol teraz się przyjrzę im bliżej mośe jakiś mi wpadnie do koszyka:)

    ReplyDelete
  6. Ta biel jest świetna! Chyba sobie ją zamówię... ;>

    ReplyDelete
  7. Ładna półmatowa biel :)Śliczny gradient Ci wyszedł :)

    ReplyDelete
  8. świetna recenzja i ja też nie raz szukam dobrej bieli bo ona jest przydatna i to często :) widze że urosły Ci pazurki ale chyba już masz kwadraciaki co na fb widziałam :) piękny i idealny gradient ja to jeszcze nie robiłam go ale farbkami i pasuje mi go w końcu kiedyś zrobić :)

    ReplyDelete
  9. Gradient wyszedł Ci genialnie! Jak to druga próba to podziwiam, bo mi nigdy takie cudo nie wyszło! ♥
    I na tą biel będę polować jak mi moja obecna nie będzie się dawała do użytku.

    ReplyDelete
  10. Fajny lakier rzeczywiscie:) a jakiej bieli normalnej uzywasz? Ja probuje znalezc idealna, taka ktora dobrze kryje ale cos mi nie idzie...

    ReplyDelete
    Replies
    1. druga biel którą uwielbiam to Sally Hansen salon complete :)

      Delete
  11. Piękny jest ten biały na paznokciach świetnie wygląda :)
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  12. uwielbiam ta biel :) a cieniowanie wyszło boskie :)

    ReplyDelete
  13. Cieniowanie idealne, Twoje paznokcie świetnie wyglądają w obecnym kształcie :) !

    ReplyDelete
    Replies
    1. obecnie to mam krótkie kwadraty :P ale trzeba pokazać to co już na migdalach zrobiłam :)

      Delete
  14. O, jak skończy mi sie mój biały to postaram się na niego zapolować. Ciężko jest znaleźć ten idealny biały lakier :P

    ReplyDelete
  15. Cieniowane pazurki wyglądają genialnie *.*

    ReplyDelete
  16. Muszę podpisać się pod zachwytami, ten gradient wyszedł świetnie :)

    ReplyDelete
  17. Gradient wykonałaś nakładając lakiery na gąbeczkę i przykładając? Ślicznie wyszło :) +Ja mam biały z Golden Rose i jest świetny <3

    ReplyDelete
  18. bardzo ładnie wygląda, czysto i z kolorem :)

    ReplyDelete
  19. Bardzo ładny ten biały lakier, jednak wolałabym, żeby był bardziej matowy. Cóż, ja nadal szukam swojego białego ideału :)

    ReplyDelete
  20. Biały lakier ostatnio sama kupiłam, a gradient cudny :)

    ReplyDelete
  21. O ile sam biały lakier nie do końca mi się podoba, to z tym gradientem super się prezentuje:)

    ReplyDelete
  22. Gradient jest świetny! Zresztą biel również mi się podoba ;)

    ReplyDelete
  23. moim zdaniem gradient jest wzorcowy! ale wiem też, że Ty bardzo dużo od siebie wymagasz :)

    a biel Diademu staje się powoli legendarna.

    ReplyDelete
  24. ta biel jest piękna :)
    pewnie jak wykończę mojego Douglasa to po nią sięgnę
    szkoda, że już się pozbyłaś migdałów, Twoje paznokcie wyglądają w nich fantastycznie :)

    ReplyDelete
  25. Gradient wyszedł prześlicznie:) a na tę biel czaję sie już od poprzednich jej występów u kogoś na blogu:D

    ReplyDelete
  26. Lakier lakierem, ale gradient jest fantastyczny :D Idealny na mecze Polska ktoś tam :P

    ReplyDelete
  27. fantastyczna idealna biel! gradient bardzo udany, nie wiem co ty chcesz ;)
    ciekawe czy gdzieś u siebie znajdę te lakiery, bo moja biel z Safari właśnie kończy żywot ;/

    ReplyDelete
  28. cudowny gradient :) jestem pełna podziwu :)

    ReplyDelete
  29. Ciekawa ta biel!:)Kiedyś muszę wypróbować!:)

    ReplyDelete
  30. nigdzie nie widziałam tej formy ale musze się rozejrzeć :) a cieniowanie jest piękne!

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.