Czego nie widzieliście?


Czyli zdobienia których miało nie być - czyt. nie spełniły moich oczekiwań.
Jak widać zmieniłam zdanie i chcę Wam pokazać co kisiło się na moim dysku...
...Post z odrobiną humoru, jaka to dziwna bywa RedRouge ;)


gradient - źle dobrane kolory i niestety jasno niebieski zgubił się gdzieś po drodze :P


A tutaj metoda z tworzeniem zdobienia na woreczku (lub kawałku plastiku) czyli tak zwane tworzenie naklejek, co w tym jest nie tak? Było widać, że kwadrat jest naklejony osobno - o dziwo na zdjęciu tego nie widać :)


Stempelki - kwiatki są krzywo (tak wiem mam nierówno pod sufitem xD)


A tutaj? Sama nie wiem, miało być, ale zawsze znalazło się coś lepszego do pokazania...

Co sądzicie o moim dziwacznym postrzeganiu niektórych zdobień?
Samokrytycyzm to cecha z którą twardo walczę bo tylko komplikuje mi tworzenie zdobień a i w życiu prywatnym bywa uciążliwe, póki co nie pozostaje mi nic jak się z tego śmiać ^^



Pozdrawiam,


37 comments:

  1. pierwsze i trzecie są według mnie świetne! :D

    ReplyDelete
  2. Pierwsze zdobienie mi się bardzo podoba ;) te ogniste końcówki ;) stempelkowe kwiatki też świetnie wyszły ; )nie wszystko zawsze musi być 'do linijki' ;]

    ReplyDelete
  3. Jak dla mnie wszystkie są super :)) Ja tak pokazuje wszystko co zrobię :P Niezależnie od tego jak wyszło :))

    ReplyDelete
  4. tylko pierwsze mi nie leży choć właściwie jest w jakiś sposób intrygujące. ostatnie jest sliczne i to z kwadrat też. trzeba było nawalić więcej topu jak Ci się wydawało że odstaje ;) chyba ukradnę kiedyś ten pomysł na zdobienie z tym kwadratem :)

    ReplyDelete
  5. Mi się podobają wszystkie :) Szczególnie te nierówne kwiatuszki :)

    ReplyDelete
  6. Kwiatki są jak dla mnie idealne nie wiem gdzie Ty te krzywizny widzisz. Chciała bym żeby mi stemple tak wychodziły.

    ReplyDelete
  7. mnie mani z kropkowym kwadratem BARDZO się podoba! zresztą żadnemu zdobieniu nie można nic zarzucić :)

    ReplyDelete
  8. ale maruuuuuudzisz! :P
    jedyne co, to to kółeczko na ostatnim mi nie pasuje. Reszta jest świetna! powinnaś pokazywać wszystko! :)

    ReplyDelete
  9. Mi tam się wszystkie podobają, a szczególnie pierwsze :D Pajac z Ciebie, że nam wcześniej nie pokazałaś :P

    ReplyDelete
  10. moim zdaniem zdobienia świetne, nie zawsze wszystko musi być idealne :)

    ReplyDelete
  11. O mamusiu! Chyba wszystkie lakieromaniaczki to straszne marudy! Ja to marudzę o co innego, ale jak te zdobienia są nie udane to ja pakuje manatki i się zmywam... Serio jak to jest nieudane ja w ogóle nie powinnam pokazywać nic na blogu. Przecież ten kwadrat jest boski! Z resztą pisałam o tym na Insta... I kwiatki też genialne i właśnie fajnie tak na siebie nachodzą...I ten gradient też nie jest zły, bo jako całość to wszystko się całkiem fajnie komponuje... Ale co ja się na zdobieniach znam... moje tym nawet do pięt nie dorastają...

    ReplyDelete
  12. Mnie się pierwsze zdobienie spodobało :D

    ReplyDelete
  13. Przeginasz z tym samokrytycyzmem! A kwiatuszki mi sie bardzo podobają! :D

    ReplyDelete
  14. Mi się niebiesko-czerwony gradient bardzo podoba. I brokat też świetnie do niego pasuje. :)

    ReplyDelete
  15. To drugie, kwadratowe zdobienie jest świetne! nie wiem czemu nie chciałaś go pokazać światu.

    ReplyDelete
  16. a mnie się podobają te kwiatki na białym lakierze, co z tego że są inaczej na każdym paznokciu,mnie się podobają i to bardzo :-)

    ReplyDelete
  17. Chyba Ci się wydaje :D Drugie i trzecie zdobienie perfecto, dobrze, że ostatecznie je pokazałaś :D

    ReplyDelete
  18. wszystkie są fajne, ale moim faworytem są pierwsze. :D

    ReplyDelete
  19. Nie wiem, czemu narzekasz, mi się podobają kwiatuszki i ten gradient też jest ciekawy :)

    ReplyDelete
  20. Moim zdaniem wszystkie są świetne :) No możne poza tym pierwszym, faktycznie kiepsko dobrane kolory, ale gradient ładnie zrobiony :) A to z kwadracikiem to już w ogóle jest boskie :)

    ReplyDelete
  21. nie czepiaj się samej sb bo nie masz czego kochana mi się to wszystko podoba :) te kwiatuszki są cudne :)

    ReplyDelete
  22. Mnie też podobają się wszystkie a pierwsze najbardziej :D

    ReplyDelete
  23. ale Ty dziwna jesteś :D hehehe ten gradient jest świetny jak i pozostałe zdobienia :P

    ReplyDelete
  24. no wiesz co? kwiatki moim zdaniem sa idealne, ja sama zawsze pojedyńcze wzorki staram sie nkłdac w nieładzie;)

    ReplyDelete
  25. no co ty zdobienia są rewelacyjne :D

    ReplyDelete
  26. te pierwsze mi się najbardziej podobają :)

    http://i-am-journalist.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. 2 i 3 podobają mi się baaaardzo! Oh Ty, za dużo samokrytycyzmu :) te zdobienia są o niebo lepsze od moich motylich kurczaków :D

    ReplyDelete
  28. Robimy od teraz tak.. malujesz, robisz foty,piszesz notkę.. nie rozmyślasz, nie oglądasz sto razy i publikujesz.. bo Ci wleję!!!:) Nie można chować takich prac!:) jak nie przestaniesz się biczować, to będziesz mi wysyłala zdjęcia zanim się rozmyślisz i zacznę u siebie robić Twoje gościnne posty!!!:)
    Wszystkie prace bardzoooo mi się podobają! :) To pierwsz zdobienie jest tak wyjątkowe kolorystycznie.. ach... :)

    ReplyDelete
  29. patrzę na te zdjęcia i myślę sobie "jeśli TAKIE bajeranckie mani są dla Ciebie słabe, to do jasnej cholewki, ja nie powinnam niczego w ogóle publikować!"

    ReplyDelete
  30. ten kropkowy mani jest idealny jak dla mnie! :D
    zresztą - wszystkie mi się podobają! :D

    ReplyDelete
  31. Wszystkie są prześwietne! Na pewno chętnie bym zobaczyła każde osobno :)

    ReplyDelete
  32. ja uważam, że wszystkie są świetne, a już najbardziej to z kropeczkami! uwielbiam kropeczki :)

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.