Projekt Tęcza - Pomarańcz




Zacznijmy od ogłoszenia zwycięzcy tygodnia 1 - czerwieni - jest nim:
Olaa

Gratulacje, otrzymujesz 1 los i Twoja praca trafia do galerii :)
(znajduje się ona tam gdzie nadsyłacie linki do swoich tygodni)

Drugie miejsce zajęła SheLazy (zabrakło 2 głosów do remisu ;))
A trzecie Chilli


Kilka informacji dodatkowych:
Tak linki do prac wklejacie w podstronie Projekt Tęcza po prawej stronie na górze! (NIE ETYKIETY)
Pisałam o tym 2 krotnie, ale wciąż niektóre osoby się pogubiły :)
Przepraszam jeśli zdarzy mi się czyjeś pracy nie dodać, ale niestety jeśli nie jest ona w właściwym miejscu ciężko mi sprawdzać każdy zakamarek mojego bloga, nie wykluczam też mojej własnej pomyłki obiecuję, że w tym tygodniu wszystkie braki będą jak najszybciej uzupełniane!


Ah i muszę dodać, że nagroda ulegnie powiększeniu, może podzielę ją później na dwie by nagrodzić również i drugie miejsce jeszcze nie wiem, zobaczymy :)

Wiele z Was kręciło nosem na pomarańczkę, a ja muszę przyznać, że mi ten tydzień przypadł do gustu dużo bardziej niż czerwień, jest wiele pięknych prac, a ja ciągle odkrywam nowe blogi z utalentowanymi artystkami, tak ciężko każdy z Waszych blogów odwiedzić :(

Tym czasem głosujemy na pomarańczowe cudeńka - 2 głosy (proszę trzymajcie się tej zasady, bo w ostatnim głosowaniu wykluczałam ostatni z 3 głosów jakie niektórzy oddawali i uwierzcie, że to miało znaczenie w wynikach końcowych)




























2 praca



2 praca



2 praca









2 praca










Ja mam swoich faworytów, ciekawe jakie będą Wasze typy o dziwo w większości podobają mi się pracę dopiero poznanych uczestniczek aż mi smutno, że dopiero teraz poznaję te blogi.





Pozdrawiam,



50 comments:

  1. Fajnie, że tyle osób wzieło udział w projekcie, też dzięki temu odkryłam kilka super blogów :D

    Moje głosy trafiają do DevilGirl783 i Gosi (ten drugi miks strasznie mi się spodobał:)). Trudny wybór, naprawdę jest dużo świetnych prac!

    ReplyDelete
  2. Oddaję głos na : Nail-Art Addict

    ReplyDelete
  3. O mamoooo!
    Ile wspaniałych prac, ja też dzieki temu projektowi ( choć sama nie biorę udziału) poznałam kilka ciekawych artystek (;

    ReplyDelete
  4. Nail-art addict i K.O.T :) jednoznacznie te prace mi się w moje oczka rzuciły :)

    ReplyDelete
  5. Paulina Cz oraz Olaaa :) super prace :)

    ReplyDelete
  6. World of Nails i Nail-Art Addict

    ReplyDelete
  7. Jeeeeeju jak mi miło! Dziękuję serdecznie :) mega sie cieszę :D
    a swoje głosy w tym tygodniu oddaję na DevilGirl783 i My roses nails :)

    ReplyDelete
  8. fajne te pomarańczki, ale nad głosami się jeszcze zastanowię :-)

    ReplyDelete
  9. Nail-Art Addict i Paulina Cz.
    (o ile mogę zagłosować, bo a akcji nie biorę udziału)

    ReplyDelete
  10. na prawdę ciężko oddać tylko 2 głosy jak jest tyle fajnych prac
    tym razem głos oddaję na:
    - Luśkę
    - Chilli

    prac jest zdecydowanie wićej co wpadły mi w oko ale mus to mus

    ReplyDelete
  11. Niektóre propozycje są naprawdę świetne :) Ciężko się zdecydować na jedną konkretną :)

    ReplyDelete
  12. o, załapałam się i ja? :)
    w tym tygodniu głosy na: Nail-Art Addict i Dziagusia :)

    ReplyDelete
  13. World of Nails :)
    My roses nails :)

    ReplyDelete
  14. a i świetnie ze czerwony wygrała Olaa...zasłużyła...

    ReplyDelete
  15. Ciężki wybór, ale głosy oddaję na Kokietkę i Thecieniu :).

    ReplyDelete
  16. głosy: Nail-Art Addict i Malini S.

    a u mnie zrobiłaś błąd - nie Melanka, lecz Maleńka :)

    ReplyDelete
  17. Paulina Cz. i Chilli :) Gratuluję Olaa tym bardzie, że na a pracę głosowałam ;D

    ReplyDelete
  18. Olaa i Worldglossy :)
    jej wybór jest naprawdę ciężki. jest wiele ciekawych prac :)

    ReplyDelete
  19. Mi chyba najbardziej spodobały się prace Olaa i Worldglossy :D

    ReplyDelete
  20. Nail-Art Addict i Madeleine :)

    ReplyDelete
  21. DevilGirl783 i Worldglossy, ale mega dużo ładny prac jest:)

    ReplyDelete
  22. piękne prace! ale trudny wybór... ale może na Madeleine oraz Paulinę Cz

    ReplyDelete
  23. Nail-Art Addict i World of Nails :)

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.