Colorama nr. 103


Dzisiaj pokazuje Wam drugą szansę jaką dałam firmie Maybelline i serii colorama.
Jeśli dobrze pamiętacie znienawidziłam żółty lakier tej marki, jednak widząc dwa kolory których w kolekcji jeszcze nie mam stwierdziłam, że każdy zasługuje na drugą szansę, czy żałuję tej decyzji?...




Colorama nr. 103

Typ - lustrzany
Krycie - 2 warstwy
Konsystencja - średnia
Pędzelek - standardowy, bardzo wygodny
Czas schnięcia - ok.15 min
Zmywanie - bez problemu, nie farbuje
Dostępność - drogerie, np rossman
Pojemność - 7ml
Cena - 8,99zł (w biedronce)

Informacje dodatkowe - jeśli śledzicie mój blog dość wnikliwie wiecie, że nie przepadam za lakierami o wykończeniu lustrzanym. Pierwszy raz mogę śmiało powiedzieć "a jednak" ten granacik zachwycił mnie!
Ma on w sobie maleńkie fioletowe drobinki (niestety na zdjęciach nie udało mi się ich uchwycić) które ukazują się tylko w promieniach słońca, w normalnym oświetleniu lakier jest zwykłym lustrzakiem a w półmroku wydaje się być kremem :)
Nie mam mu nic do zarzucenia, zapraszam do oglądania!






Kwiaty zostały zmalowane ręcznie farbkami akrylowymi a inspiracją była Polish My Nail i to zdobienie.
Gdy tylko je ujrzałam od razu przypomniałam sobie o tym lakierze...
Co prawda nie wyszło mi ono tak ładnie jak autorce, ale stwierdziłam, że będę Wam tu pokazywać wszystkie zdobienia jakie wykonuję może usłyszę porady które pozwolą mi udoskonalać kolejne mani  (choć wątpię mało kto bywa szczery a jak się nie podoba nie komentuje :P)


Pozdrawiam,

23 comments:

  1. Chabry są cudowne! i cudownie wyglądają na tym kolorku!

    ReplyDelete
  2. Lakier kameleon :) Ja niezbyt dobrze czuje się jednak w takich granatach (a szkoda bo w kuferku mam jeden taki :D ). Czasem jakiś kolor z całej serii to bubel a reszta wcale taka być nie musi - dobrze, że skusiłam się na inna buteleczkę :)

    ReplyDelete
  3. szczerze ci napiszę że kwiatki są świetne :)

    ReplyDelete
  4. Mi sie bardzo podobają kwiatki :) Kolor Coloramy bardzo dol nich pasuje. Powiem Ci, że, gdy patrzę na ostatnie Twoje zdjęcie to muszę stwierdzić, że podobają mi się na nich migdałki. Do tej pory jakoś mnie nie ruszały, a na tym zdjęciu wyglądają uroczo :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ah wiesz, paznokcie rosną im dłuższe tym ładniej migdały się prezentują ;) Mam nadzieję, że będzie jeszcze lepiej^^

      Delete
  5. Spodobały mi się kwiatki :) Razem z tym lakierem fajnie współgrają :)

    ReplyDelete
  6. Lakiery Colorama nie zachwyciły mnie swoją gamą kolorystyczną. Jakoś nie mogę się przekonać do nich.. cena także nie zachęca. Wolę odłożyć troszkę więcej i sięgnąć po essie z allegro ;)

    ReplyDelete
  7. mam 2 lakiery colorama i bardzo je lubię:)
    Twoje zdobienia zawsze mi się podobają i nie ma tu co krytykować;)

    ReplyDelete
  8. Kwiatki wyszły super.
    Co to żółtka z coloramy o którym wspomniałaś. Znalazłaś może taki kolor z innej firmy? Po twojej recenzji żółtka skutecznie go unikam, ale ten kolor jest idealny i nie mogę nigdzie znaleźć takiego. Uparłam się na zmalowanie Kubusia Puchatka, a to jest wręcz idealna puchatkowa żółć.

    ReplyDelete
    Replies
    1. niestety nie mam żadnego żółtego lakieru który mogłabym polecić, wciąż szukam :(

      Delete
    2. No to dołączam do poszukiwań

      Delete
  9. Kwiatki do mnie jakoś nie przemówiły, ale lakier jest ładny :)

    ReplyDelete
  10. Ja myślę, że z kwiatkami to po prostu dobór kolorów i dlatego Ci się mniej podobają, bo są cudowne i przeurocze. Mi by się w życiu nie dało zmalować takiego cuda!
    A co do lakieru bazowego to byłby idealnie tym, czego szukam, ale jakby był w kremie. Cudowny kolor!

    ReplyDelete
  11. piękne chabry! Bardzo mi się podoba ten mani :)

    ReplyDelete
  12. Mnie się akurat podoba szczerze :) Mnie jakoś kompletnie nie wychodzą żadne malowidła na paznokciach :)

    ReplyDelete
  13. Ja mam dwa lakiery z coloramy i stwierdzam, że nigdy więcej ich nie kupię. Chyba musieliby mi siłą je wciskać.

    Twoje mani wygląda ładnie. Nie zaglądałam jak wygląda oryginał, więc nie wiem co Ty widzisz niefajnego w tym zdobieniu.

    ReplyDelete
  14. Nie mam coloramy, ale ten jakoś mnie nie oczarował. Chyba nie czuję jeszcze aury jesiennej :D Co do kwiatków to podobają mi się na Twoich paznokciach, ale sobie bym takich nie zrobiła.

    ReplyDelete
  15. genialne kwiatuszki, nie mogę się napatrzeć:)

    ReplyDelete
  16. Jak dla mnie to super Ci wyszło to zdobienie, nic a nic gorzej od koleżanki po fachu :) a granacik śliczny :)

    ReplyDelete
  17. Bazowy super, kwiatki też super - a jakbym miała się już na siłę czepiać to zamieniłabym zieleń łodyżek na bardziej szmaragdową, złamaną :)

    ReplyDelete
  18. ślicznie to zmalowałaś :) A kolor lakieru świetny.

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.