Moon Nails - Inaczej

Zdobienie w którym mogłabym się zakochać, gdyby nie przeciwności losu...


Cóż takiego sprawiło, że owo zdobienie gościło na moich paznokciach tylko kilka godzin?
Zacznę od początku. Sam pomysł wydawał mi się ciekawy aczkolwiek ryzykowny. Połączyłam srebrny lakier z Mroczkiem od Colour Alike obawiałam się, że będzie za dużo błysku, na szczęście tak się nie stało. Wszystko byłoby pięknie gdyby nie nowy nabytek - biała farbka akrylowa, piękne słowa leciały z moich ust gdy poprawiałam wzorek po raz setny a wciąż widziałam prześwity, a gdy już jeden problem zniknął, zaczęły się tworzyć góry i doliny z którymi nawet top coat sobie nie poradził. Mimo wszystko z odległości większej niż 5 cm problem nie był zauważalny, niestety 2 godziny po skończeniu zdobienia gorąca 20 minutowa kąpiel nie posłużyła paznokciom i poszły do zmycia.
Już nie wspomnę o problemach z fotografowaniem, które tutaj jak i w poprzedniej notce są bardzo widoczne, miałam kupić lampę, ale ponieważ obecnie muszę oszczędzać, zamiast kupić coś czego potrzebuję, na urodziny pewnie sprawię sobie płytki MoYou a Was dalej będę męczyć tragiczną jakością póki słońce nie zagości w moim mieście na dłużej :)


Aż dwa zdjęcia udało mi się jako tako doprowadzić do stanu w którym można coś na nich zobaczyć, miałam ciężki weekend, bardzo pracowity i nie lepiej zaczął się nowy tydzień, cóż jutro musi być lepiej!
Z tą optymistyczną myślą zostawiam Was z moją wersją Moon nails, koniecznie dajcie znać, czy chociaż sama koncepcja przypadła Wam do gustu ;)

Pozdrawiam,

23 comments:

  1. Mnie się zdobienie baaaardzo podoba ;) Takie proste a zrobiło na mnie mega wrażenie ;) Krycie białych to zawsze mój problem! Szkoda, że tak szybko musiałaś zmyć ;(

    ReplyDelete
  2. fajnie wyszło :) szkoda, że po kąpieli wszystko zeszło ;/

    ReplyDelete
  3. ja CI powiem pięknie wyszło :D kobieto ja nie wiem dlaczego ci sie nie podoba , ja tam uwielbiam :D

    ReplyDelete
  4. Bardzo ciekawe zdobienie szkoda, że siępopsuło

    ReplyDelete
  5. Zdobienie pierwsza klasa, szkoda tylko twojej pracy...

    ReplyDelete
  6. dokładnie szkoda, że trzeba było zmyć, bo ładnie Ci wyszło :)

    ReplyDelete
  7. zdobienie bardzo ciekawe i ładne szkoda tylko, że się nie udało tak jak byś chciała....

    ReplyDelete
  8. wyszło przyjemnie moim zdaniem ;)

    ReplyDelete
  9. Kochana nie wkradł się mały błąd w opisie?? Napisałaś, że połączyłaś SREBRNY lakier z mroczkiem, a to nie jest złoty?? Na moim ekranie widnieje złoty, ale możliwe, że tak sie wyświetla :D Zdobienie bardzo ładne. Ja czasami tez mam takie problemy z farbkami...poprawiam, poprawiam i później wychodzą góry i doliny, jednak do tej pory zazwyczaj Top Coat wszystko ładnie wyrównywał :) Fajny prezent sobie sprawisz na urodzinki. Ja też marzę o jakiś płytkach, ale muszę troszkę odczekać :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja grzecznie nic nie kupuję ostatnio by mieć na płytki^^ Lakier jest srebrny na 100% niestety mam problemy z zdjęciami, ponieważ było żółte światło to i lakier nabrał takich kolorów niestety, nie udało mi się tego w żaden sposób naprawić przy obróbce :(

      Delete
  10. Musiałaś kiepską farbkę kupić :) Ja mam kilka matowych akryli z Polycolor, nie są zbyt rzadkie więc nadają się idealnie, nie tylko do wzorków :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja chyba przy następnych zakupach zdecyduję się na te specjalne do paznokci, bo czasem krew mnie zalewa. A ta o której mowa była kupiona w empiku

      Delete
  11. Pomysł jest świetny, bardzo mi się podoba...Szkoda, że ta biała farbka to bubel...:(

    ReplyDelete
  12. moja biała farbka akrylowa też kiepsko się sprawdza, chyba już lepiej malować lakierem... ale ogólnie wzorek bardzo fajny :)

    ReplyDelete
  13. nie jest źle ale na środkowym palcu z boku widać że ta farbka dała Ci nieźle w kość tak jak mi dają moje i tez biała. Jak na razie mam dwie nowe (jeszcze nie wypróbowane) a tak to czekam na nowe i mam nadzieję, że będą lepsze :) całość pięknie się prezentuje i wzór mi się podoba bo jest inaczej niż na innych blogach Moon nail :*

    ReplyDelete
  14. pomysł miałaś genialny! paznokcie wyglądały naprawdę super- szkoda tylko, że biała farbka tak napsociła! Ale...nie ma to jak gorąca kąpiel... ;)

    ReplyDelete
  15. Zamysł bardzo mi się podoba, szkoda tylko, że tak krótko się utrzymały :/

    ReplyDelete
  16. Ja z farbkami akrylowymi mam ciągle przygody- zamówiłam na allegro akrylowe, na fakturze akrylowe, a przyszły mi "AKWARELE". Niestety zauważyłam to dopiero po tym jak już je otwarłam i zobaczyłam że coś jest nie tak. No i nie umiem ich jeszcze obsługiwać.A Twoje zdobienie kojarzy mi się z takim paznokciem w białym kołnierzyku :) B. ładne!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oj to słabo, ja chyba zacznę polecać te specjalne do paznokci bo zbyt wiele razy się nadziałam już na tych zwykłych dla plastyków :/

      Delete
  17. i koncepcja i wykonanie świetne :)
    powodzenia w tym natłoku spraw ;*

    ReplyDelete
  18. Świetne zdobienie, pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  19. Kolory zupełnie nie moje, ale mega pomysłowe i eleganckie zdobienie :D

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.