Orange

Piękna pogoda (no może nie dzisiaj^^) budzi we mnie chęć do intensywnych kolorów, a ponieważ rzadko noszę lakier solo postanowiłam użyć naklejek od Promoto-Promoto ...


Jako kolor bazowy posłużył mi Q by Colour Alike 154 Mechaniczna Pomarańcza zakupiony w Gliwicach w Drogerii do której zaprowadziła mnie B. Długo czekał na swój debiut, który okazał się bardzo udany. Firma jak zwykle mnie zadowoliła bardzo dobrym kryciem (2 cieniutkie warstwy) oraz pięknym intensywnym kolorem. Naklejki które widzicie dostałam w gratisie od Promoto, sama pewnie nigdy bym na na nie zwróciła uwagi. Jak się okazało po dobrym umiejscowieniu robią niesamowite wrażenie i zwracają na siebie uwagę. Nie powiem troszkę problemów z ich naklejeniem miałam ze względu na swoją dość wypukłą płytkę paznokcia, mimo wszystko efekt końcowy bardzo mi się spodobał i zdobienie do dziś gości na moich dłoniach.




Ponownie zmieniłam wygląd bloga, mam nadzieję, że jest dla Was znośny po opiniach na facebooku wiem, iż nie do końca przypadł Wam do gustu nowy wygląd, troszkę nad tym ubolewam bo byłam taka dumna z swojej pracy, ale cóż trudno, ważne że mi się podoba^^


Pozdrawiam,

26 comments:

  1. Boskie połączenie ! Nie mogę przestać na nie patrzeć ! :)

    ReplyDelete
  2. a mi się wygląd bloga podoba ;D
    śliczne zdobienie ;)

    ReplyDelete
  3. Miałam ten lakier, ale u mnie nie wyglądał tak dobrze... oddałam siostrzenicy:)
    Fajnie wszystko połączyłaś w jedną całość:)

    ReplyDelete
  4. wygląd jest świetny ^^ szczególnie nagłówek <3
    naklejki miażdżą ^^ pieknie całość wygląda, taki aztecki wzorek ^^
    muszę się z B. umówić z Gliwicach żeby mnie tam zaprowadziła :D

    ReplyDelete
  5. o jeny, chcę te naklejki :) zakochałam się <3 ! cudownie

    ReplyDelete
  6. Ślicznie to wygląda, muszę w końcu zakupić jakieś naklejki :)

    ReplyDelete
  7. Ja myślałam, że to pokolorowane stemple i zanim przeczytałam notkę to się zastanawiałam jak Ty na to czas znalazłaś ;p a teraz już wszystko wiem :D Naklejki są najwspanialszą rzeczą do szybkiego i efektownego zdobienia :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. No niestety, czas pewnie będzie dopiero gdy maluch zacznie do przedszkola chodzić, albo ja zacznę po nocach malować :P

      Delete
  8. hehe znając Ciebie to Ty jeszcze zmienisz nie raz ten szablon i tak o to chodzi :) a mani jest tak cudne że to nic iż są to naklejki, cudo :)

    ReplyDelete
  9. O ja cię! Jak pisanki trochę, w tym oczywiście dobrym znaczeniu. Bardzo mi się podoba.

    ReplyDelete
  10. tak, ja też się cieszę że w końcu jest wiosna i zamierzam się przerzucić na bardziej agresywne kolory.

    Pomarańczka jest superaśna!!!

    ReplyDelete
  11. Śliczne to jest! Takie energetyczne :D

    ReplyDelete
  12. Cudowne zestawienie kolorystyczne.. Niesamowicie wesoły i optymistyczny mani.. :)

    ReplyDelete
  13. Wow! Ale cudowne są te naklejki! <3 Zdecydowanie jestem na tak! <3

    ReplyDelete
  14. A ja myslałam, że to ręcznie malowane :D Świetne są te naklejki :) Jeśli chodzi o szablon bloga to mi się bardzo podoba obecny wygląd :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nosz, aż ja się źle czuję bo często u mnie ktoś komentuje podobnymi słowami, a tu zawsze okazuje się, że poszłam na łatwiznę :P

      Delete
  15. Tak folkowo trochę ;p Podoba mi się :)
    i nowy wygląd bloga bardzo ładny ;)

    ReplyDelete
  16. Mi cały czas podoba się wygląd Twojego bloga :)
    A co do naklejek to są świetne. Takie w indiańskim stylu :)

    MSjournalistic.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Kojarzą się bardzo wakacyjnie:). Lubię Mechaniczną Pomarańczę, choć nie szaleję za pomarańczowymi lakierami.

    ReplyDelete
  18. Co do szablonu to mi równiez bardziej podobał się poprzedni, ale tak jak mówisz. Ważne, że Tobie się podoba :P
    Co do zdobienia to oszalałam! Te naklejki są przeboskie!

    ReplyDelete
  19. Najlejki są ekstra i świetny kolor tła do nich dobrałaś :D Jest wesoło i energetycznie, bardzo mi się podoba :D

    ReplyDelete
  20. Piękne mani, naklejki wyglądają genialnie :)
    Nowy szablon zdecydowanie na plus, mi się bardzo podoba ;)

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.