spring sunset nails

Przez parę ostatnich dni zima nas zaskakiwała temperaturą i dużą ilością słońca, pomimo lekkiego załamania pagody humor wciąż mi dopisuje podobnie jak chęci do malowania farbkami akrylowymi...

Motyw kwiatów na tle zachodu słońca chodził mi po głowie od bardzo dawna, jednak kryzys farbkowy skutecznie mnie odstraszał przed próbą stworzenia tego typu zdobienia. Zmobilizował mnie konkurs u wibo, zgłosiło się niewiele osób więc stwierdziłam, że to może być dobry moment by w końcu spełnić swoją wizję. Gradient zrobiłam przy pomocy 3 lakierów - najciemniejszy wibo express growth (numerek starty), wibo celebrity nails 3 sweet candy, oraz najjaśniejszy Q by Colour Alike 154. Muszę przyznać, że użycie lakieru z nowej limitki wibo było dobrym pomysłem, złoty shimmer rozsypał się po całym paznokci, doskonale widać to na pierwszym zdjęciu robionym w świetle flesha, niestety pozostałe szaro bure cyknięte na dworze.
Kwiaty w całości zmalowane farbkami akrylowymi.



Czy w również czujecie wiosnę w powietrzu? Ah to zdecydowanie moja ulubiona pora roku z której czerpię największe zadowolenie.
Konkurs ma swoje rozstrzygnięcie jutro, cóż zobaczymy czy dopisze mi szczęście^^

PS. Jak często to u mnie bywa przepraszam za jakość zdjęć, oraz za oliwkę na zdjęciu pierwszym cały czas walczę z swoimi ogryzkami i skórkami, rozdwajają się jak szalone i nie wiem czy uda mi się je zapuścić :(



Pozdrawiam,


25 comments:

  1. śliczny wzorek, powodzonka w konkursie ;)

    ReplyDelete
  2. Prześlicznie Ci wyszło, uwielbiam to zdobienie :)

    ReplyDelete
  3. piękne pazurki masz talent mnie by to tak ładnie nie wyszło ;(

    ReplyDelete
  4. Kojarzy mi się nawet nie z wiosną, a moim ukochanym latem! Pięknie!

    ReplyDelete
  5. Popieram Agni, mi również to zdobienie kojarzy się z latem :-)
    No i chciałabym tak malować akrylami na paznokciach... Przed farbkami akrylowymi bronię się jak mogę :-P (bo przecież nie wyjdzie).

    ReplyDelete
  6. To zdobienie jest cudowne, nie mogę przestać się zachywcać :D Bardzo podoba mi się sposób, w jaki malujesz kwiatki, chętnie spróbowałabym zrobić u siebie podobne :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. czyt. sposób banalny, trzy serduszka i jest kwiatek ^^

      Delete
  7. Ale to pięknie wygląda ;) Aż miło popatrzeć ;)

    ReplyDelete
  8. cudowne są, piękny gradient :D powodzenia w konkursie !!

    ReplyDelete
  9. ale cudownie to wygląda, kwiaty o zachodzie słońca <3

    ReplyDelete
  10. Świetnie to wygląda. Podoba mi się ten lakier, bardzo słodki kolor :)

    ReplyDelete
  11. O jejku jej! Jak cudownie Ci wyszło! :)
    Normalnie nie mogę się oderwać wzroku :D

    ReplyDelete
  12. Urocze zdobienie - kwiatki są prześliczne, ombre też! :)

    ReplyDelete
  13. Prześliczne zdobienie :D świetny wiosenny pomysł i idealne wykonanie ;)

    ReplyDelete
  14. powiem Ci , ze cudownie wyszło :D

    ReplyDelete
  15. pięknie wyszły i gratuluję 3 miejsca :*

    ReplyDelete
  16. Śliczne mani. A te lakiery z Wibo niezbyt przypadły mi do gustu, wydaje mi się, że kolory się powtarzają.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie tyle co się powtarzają co wibo w zamyśle miało ombre - od najjaśniejszego do najciemniejszego z danego koloru, tylko w jednym miejscu o tym pisali pewnie dlatego mało kto o tym wie:P Ale muszę przyznać, że mnie również te nowości nie powaliły, jakość jak zwykle taka sobie :/

      Delete
  17. This model is gorgeous. I love it

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.