Wielki powrót?

Każdy kto śledzi mój blog wie, że ostatnio sporo narzekałam na swoją paznokciową wenę, odrobina wypoczynku i zabawy w domu rodzinnym w końcu wyciągnęła mnie z dołka, nie powiem, że zajęcie trzeciego miejsca w konkursie u B. nie miało znaczenia, wreszcie zmalowałam coś bardziej wymagającego i dodatkowo zostało to zauważone :)
Wybrałam zadanie w którym należało pokazać na paznokciach jak widzimy blog B for Beautiful Nails, oczywiście dla mnie nie mogło w nim zabraknąć stempli, by nie było zbyt banalnie dodałam motyw dripping nails w wyrazistych kolorach, miało to przywodzić na myśl logo bloga oraz pokazać osobowość B. która rzadko maluje paznokcie w neutralnych barwach. Wzór stempli również nie był przypadkowy, ponieważ miałam okazję poznać B. i pomimo tylko dwóch godzin jakie z sobą spędziłyśmy szybko zauważyłam, że jest to silna i ambitna kobieta. Całość wykonałam lakierami. Mam nadzieję, że Wam również podoba się moja praca, pierwszy raz od dawna malowałam zdobienie które wymagało więcej czasu oraz precyzji byłam w niebo wzięta, że właśnie moja praca została nagrodzona, dodało mi to skrzydeł i mam nadzieję, że wrócę do starej, albo i lepszej formy. Bon który wygrałam praktycznie w całości przeznaczyłam na pędzelki i farbki akrylowe, zobaczymy co z tego wyjdzie :)
Oby pogoda dalej Nam dopisywała oraz by energia jaką obecnie mam nie zniknęła zbyt szybko.


 Pozdrawiam,

31 comments:

  1. gratuluję! śliczna praca, bardzo przemyślana i precyzyjna :)

    ReplyDelete
  2. gratulacje :) paznokcie śliczne :)

    ReplyDelete
  3. Gratulacje kochana! Pazurki są ekstra ;)

    ReplyDelete
  4. Ale śliczne, gratulacje! :) Mnie takie krople nigdy nie chcą wyjść, tym bardziej podziwiam i się zachwycam :)

    ReplyDelete
  5. ale piękne!!! :)
    kilka razy miałam w planach takie zmalować :)

    ReplyDelete
  6. Gratulacje! Cieszę się, że chęć do zdobień Ci wróciła :-)

    ReplyDelete
  7. Gratuluję ! :) Pomysłowe i bardzo precyzyjnie wykonanie mani:)

    ReplyDelete
  8. Świetnie to wyszło :) Strasznie mi się podoba :)

    ReplyDelete
  9. Gratki kochana :) piękna praca mi samej się podobała :) ja pędzelki też wzięłam i sporo naklejek bo farbki mam i to wreszcie coś lepsze jak ostatnie :)

    ReplyDelete
  10. piękny dripping! gratuluję :D

    ReplyDelete
  11. Gratulacje :* Bardzo mi się podoba :)

    ReplyDelete
  12. Należało Ci się ♥ Praca jest śliczna, precyzyjnie wykonana i mega pozytywna! ♥

    ReplyDelete
  13. Gratulacje!!! Świetne mani :D

    ReplyDelete
  14. Śliczne <3 i idealnie pasuje do B. ;)

    ReplyDelete
  15. Rewelacyjnie CI wyszły te pazurki:)

    ReplyDelete
  16. Rewelacyjnie Ci to wyszło, a pomysł był serio genialny - nagroda jak najbardziej zasłużona. Też mam czasem spadki weny, cieszę się, że Twoja wróciła ;)

    ReplyDelete
  17. wow! Boskie! :) podoba mi sie ten kropelkowy efekt :) nawet kiedys probowalam, ale az tak perfekcyjnie to mi nie wyszlo ;/

    ReplyDelete
  18. przepięknie, równo i czysto, zasłużyłaś ^^
    ja z farbek wzięłam tylko białą i czarną co by mieć zapas, oprócz tego masę naklejek wodnych, folie transferowe i klej, marmurkowe lakiery i inne pierdoły ;D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja o dziwo tylko 2 lakiery, nawet będąc na śląsku nie kupiłam ani jednej sztuki, coś ze mną nie tak :D

      Delete
    2. ja się nie potrafię powstrzymać, a w domu się okazuje że brakuje mi czegoś innego, a to co kupiłam to się powtarza -.-

      Delete
    3. Mam ten sam problem, chociaż ostatnio szukam danego odcienia koloru i się okazuje, że go nie mam za to mam milion podobnych do siebie :P

      Delete
  19. Gratulacje:)
    Zdobienie wyszło bardzo pogodne i optymistyczne:)

    ReplyDelete
  20. Moje gratulacje! praca jest tak precyzyjna i idealna, że nic dodać nic ująć. Zasłużyłaś w pełni na podium! :)

    ReplyDelete
  21. gratki! :) czekam w takim razie na wielki powrót!!! :)

    ReplyDelete
  22. słodziutko :) gratuluję nagrody :)

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.